Red Bull će 17. veljače u Londonu predstaviti vizualni identitet svog ovogodišnjeg bolida. Austrijska momčad je prošle godine potpisala dugoročni ugovor s Pumom, a partnerstvo će službeno započeti prezentacijom boja za 2016. Što se tiče pogona, Red Bull će nastaviti s Renaultom, ali će ti motori nositi ime TAG Heuer.
Vozačku postavu bivših četverostrukih svjetskih prvaka će još jednom činiti Daniel Ricciardo i Daniil Kvjat.
Red Bull nije spominjao ništa vezano za prezentaciju novog bolida, ali menadžer momčadi Jonathan Wheatley je nedavno rekao da pripreme teku u najboljem redu.
Prvi predsezonski testovi se održavaju u Barceloni od 22. do 25. veljače, a nastavljaju se početkom ožujka.
Očekujem da će Red Bull na mjestu di je pisalo Infiniti vraća se logotip Redbull 🙂
Otkad je Red Bull ušao u F1, ima uvijek isti vizualni identitet skupog “energetskog” pića (mješavinu pošećerene vodice, kofeina, i paletu po zdravlje štetnih kemijskih supstanci). Ne vjerujem da će bilo što promjeniti vezano uz boje bolida, osim natpisa s imenima nekih sponzora. Vidjeli smo jednom Red Bull u bojama mutirane zebre. Možda tako bude i ovaj put, ali opet samo dok traju testiranja. Nakon toga, sigurno sve po starom.
A što ti misliš da bi momčad koja se zove Red Bull trebala za glavnog sponzora imati Cedevitu??
Ne. Otkud ti to s cedevitom? Mislim da bi Imena bolida trebala imati veze sa proizvođačem automobila, a Red Bull i Tag Heuer to svakako nisu.
Williams, Sauber, Toro rosso, Manor imaju kakve veze s auto industrijom???
Znaš i sam odgovor na to pitanje. Mogu vrlo lako zamisliti nekoga da u F1 navija za McLaren, Ferrari, Renault, BMW, Hondu, Mercedes, Toyotu, itd. Sasvim je prihvatljivo navijati za Williams Mercedes, Force India Mercedes, Sauber Ferrari, Toro Rosso Renault, Manor Mercedes (ili kako se već zovu), pa čak i za Red Bull Renault. Ono što potpuno gubi bilo kakav smisao je kad oba imena nemaju puno, ili nemaju nikakve veze sa automobilizmom i sportom. Ta nova Red Bull filozofija gdje Renault motor mijenja ime u Tag Heuer je besmislena, bez obzira na razloge koji su ih naveli na taj… Read more »
Što prije prihvatiš da je marketing i zarada najbitnije u sportu, to ćeš više i lakše uživati. Nije bitno kako se tko zove, več kakve rezultate isporučuju. RB mi je MOŽDA i omiljena ekipa, ali ne zbog imena ili SV, več jer naprosto rade kao savršeno usklađen tim, brzo preokrenu lošu situaciju u odlični, rade fantastičan posao, pa nek se zovu i Kraš napolitanke s Milka motorom. Uzalud Mclarenu Ubojita i poznata Honda kad nisu niti jedni niti drugi na razini koja se od njih očekuje.
Pa tko još nije svjestan da F1 pokreće marketing i zarada? Tebi je to možda u sportu najbitnije, ali meni ne. Volio bih vidjeti više ekipa s imenima automobila ili pogonskih jedinica u F1, i što manje keksa, čokolade, sokova i satova. Kao sponzori su uvijek dobro došli, ali ime tima Cedevida Swatch, izazvalo bi samo podsmijeh. Isto kao i Red Bull Tag Heuer. Pa ipak, želim im svaki uspjeh, isto kao I McLaren Hondi za koju uvijek jednako navijam, bili oni posljednji ili prvi. Bogati ili osiromašeni.
Meni sigurno nije najbitnije niti marketing niti profit jer ja nemam ništa od toga. Treba što više kompetentnih momčadi da začine sezonu, utrku… Ako je to RB s čokolada motorom, pa neka bude, jer uzalud mi Mcl s Hondom kad su na začelju. Radije ću 3 momčadi pri vrhu s proizvodim hrane i pića nego 5 proizvođača automobila na začelju. Dragi su meni svi, ali da ću sad gledati tko se kako zove, ne ću sigurno, samo nek budu konkurentni.
Ful imam filing da će RedBull prijeći na Hondine motore jedino što bi ih moglo spriječiti je da Honda ima opet fiasko kao i 2015g što je malo vjerovatno.Jer da bi RedBull u 2017 vozio sa VW,Audijem ili s kim već,za to je sada kasno mislim onda eventualno za 2018. jer u godinu dana ne mogu spremit motor.Pa sjetimo se kada je Honda s Mclarenom bila najavljena 2013 god. ako se ne varam to znači 2 godine prije nego su ušli.Za sada ima opciju ostanak na Renaulti ili Honda jer su ovi puni a i ne žele im dati motor.Mislim… Read more »
Onaj livery za predsezonska testiranja 2015. godine je bio stvarno dobar 🙂