Magneti Marelli također radi na poboljšanju zvuka pogonskih jedinica

Talijanska kompanija Magneti Marelli će se svojim naporima pridružiti momčadima i njihovim suradnicima kako bi se pogonskim jedinicama što prije podario bolji i glasniji zvuk. Nakon opsežnih analiza na zahtjev Međunarodne automobilističke federacije, Magneti Marelli se fokusirao na rješavanje dva glavna problema.

“Shvatili smo da nam nedostaju dvije stvari. Amplituda, zatim visoka frekvencija”, rekao je Roberto Dalla, čovjek zadužen za motorsportske aktivnosti talijanske kompanije.

Prema njegovim riječima, posljednji problem je praktički riješen s obaveznim uvođenjem dvije ili tri cijevi ispušnog sustava za 2016., koje će odvojiti izlaz ispušnih plinova od wastegate ventila.

“Cilj je zadržati plinove podalje od turbine jer ona radi kao filter za visoke frekvencije”, dodao je Andrea Dappiano, projektni menadžer za hibridne sustave u Magneti Marelliju. “To će rezultirati s većim frekvencijama i više buke.”

Niz promjena će biti uveden za ovu sezonu, ali dodatne modifikacije bi trebale uslijediti 2017. kada će tehnički pravilnik doživjeti velike izmjene.

“Podržat ćemo FIA-u i nastavit ćemo naša istraživanja”, obećao je Dalla. “FIA s momčadima mora razgovarati o mogućnostima kako bi pronašli korektan balans između poboljšanja zvuka i gubitka performansi.”

1 Comment
Inline Feedbacks
View all comments
Boomerang

Kad čujem komentare tipa “cilj je zadržati plinove podalje od turbine’ a radi se o turbo motoru počinjem naslućivat još jednu katastrofalnu sezonu za Renault. Iako je vrijedno spomena da je Magneti Marelli odgovoran za upravljanje i električni dio Ferrarijeve pogonske jedinice ovo mi zbilja čudno zvuči. Novi pravilnik definira odvajanje plinova koje propušta waste-gate u dvije zasebne cijevi i to je to. Naravno da će se zvuk poboljšati smanjenjem promjera glavne ispušne cijevi. Mislim da je i Andy Cowel rekao nešto slično. Waste gate se ionako koristi vrlo kratko i za standardne turbo motore na atipičan način pa stoga… Read more »

Related Posts