Marchionne: Ferrari bi se mogao promovirati i bez Formule 1

Proizvođači pogonskih jedinica su ulagali ogromna sredstva u razvoj 1.6-litrenih hibridnih motora koji su prošle godine uvedeni u Formulu 1, pa zato ne čudi kako Mercedes, Ferrari, Renault i Honda žele zadržati postojeći set pravila umjesto mijenjanja istih i uvođenja alternativnih vrsta pogonskih sustava. Scuderijin predsjednik Sergio Marchionne kaže da se njegova kompanija može lako snaći i pronaći druge načine kako bi se promovirala ako odluči napustiti Formulu 1 u budućnosti. Na pitanje što bi Ferrari bio bez najelitnijeg oktanskog natjecanja, Talijan kaže:

“Ferrari će vjerojatno pronaći druge načine koji će pružiti mogućnosti za pobjeđivanjem i utrkivanjem. To je vrlo jednostavno. Naravno, to bi bila prava šteta jer nitko ne želi Ferrari izvan Formule 1. Ona bi se promijenila bez Ferrarija, bila bi nešto drugo. Nitko ne bi bio zainteresiran za Formulu 1 bez Ferrarija, čak i Mercedesa. Svi smo mi ovdje kako bi se natjecali.”

Mala je vjerojatnost da će se tako nešto uistinu i dogoditi, ali Marchionne smatra da bi momčadi Formule 1 trebale biti uključene u razgovore o ključnim problemima ovog sporta.

“Tu se slažemo s Mercedesom i Renaultom. Trošimo stotine milijuna svake godine. Stvar je u tome što pokušavamo pronaći rješenje za pogonske jedinice koje su pristupačne svim momčadima. Ekipe koje mogu razvijati vlastite motore nemaju razloga ići na stazu tijekom svake utrke. Utrkujemo se tijekom svakog grand prixa kako bi se poboljšali pa bi trebali nastojati unaprijediti naš vrhunac tehnologije, a to je drugačiji pristup od onog koji se želi nametnuti. Ako će Formula 1 postati kao NASCAR u SAD-u, nisam zainteresiran za to. Imamo tehničku prednost rada na stazi i zato nam je korištenje pogonskih jedinica na stazi tako važno. U potpunosti razumijem probleme koje druge momčadi mogu imati, ali to je nešto što se FOM mora obvezati riješiti.”

18 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Desmosedici

F1 me je uvijek privlačila baš zbog toga što nije bila neko kup takmičenje izjednačenih tj. istih vozila u kojima najbolji vozači pobjeđuju. Uspjeh u F1 je značio simbiozu tehnike, timskog rada i vrhunskog vozača. Međutim, isto tako nikad mi se nije sviđala duga supermacija neke momčadi. To ubija interes gledatelja pa mislim na kraju i komercijalnu stranu F1 biznisa. Stoga treba da ima nekoliko dobrih ekipa koje su međusobno konkurentne da bi se održao interes publike i sponzora.

Tuzlaensis

Iako sam stvarno bio protiv promjene V10 motora, a kasnije i V8, moram priznati da je ovaj koncept PU zaista impresivan. Nakon što sam malo više pročačkao o detaljima, rekao bih da je to ‘ozbiljan komad inžinjeringa’. Sada mi je jasnije i zašto je toliko skuplje, svako bi naplatio veoma komplikovan i iscrpan rad. Opet kažem, iako sam bio protiv toga a i sada sam, potpuno razumijem proizvođače koji su ulupali stotine miliona dolara/eura u razvoj i istraživanje i sada da se tek tako mijenja nakon što su naišli na znakove progresa. Subjektivan zaključak: V6 hibridi su bili greška u… Read more »

kobayashiF1

Realno danasnja F1 je smiješna.. jedan Minardi je prije 10tak godina imao više sponzora nego danas mclaren i wiliams.. a to govori o zainteresiranosti…i pravilima

Sheldon cooper

pa to sto je bilo vise logo-a sponzora na bolidima ne znaci automatski da su timovi imali i vise novca, isto ti je imao 1 sponzora koji donosi 10 miliona ili 3 koja donose isti novac, cak je i bolje imati tog jednog jer ce biti vise mesta na autu za jos nekog sponzora… dosta toga se promenilo od vremena minardija, skoro svi timovi su imali logo neke duvanske firme, a znamo da je sada zabranjeno reklamirati duvanske proizvode… generalno i strategije sponzora su se promenile, kao i navijaci, ako proizvod koji se reklamira u f1 ne ostvari povecanje prodaje,… Read more »

kobayashiF1

Da, Ali cim ti netko hoće nešto promovirat na Minardiju to ti vec nesto govori.. realno danas nebi ništa promovirao na jedan McLaren jer je i ružan i ima očajan zvuk. I predzadnji suu..

najboljif1fan

Da i još bi nadodao da jednostavno Formule 1 bez Farrarija nebi bilo.

garfield

Pa bolje F1 bez Ferarija a zanimljive trke nego F1 sa Ferarijem a predvidive i dosadne trke. Nikad nisam voleo velike proizvodjace samo gledaju svoj interes a ne sta treba uciniti za dobrobit sporta i gledalaca kojih je nazalost sve manje.

Tuzlaensis

Primijetili smo da si za kratak period napisao poprilično mnogo gluposti. Osim ako nisi stari član sa novim usernameom 🙂

najboljif1fan

Meni govoriš?

najboljif1fan

Pa to i je bit F1 naravno da veliki gledaju svoj interes to je opravdano zato su i dogurali tu gdje jesu sjeti se HRT-a

Tuzlaensis

Ne, ne, Garfieldu. Tvoje je na mjestu 🙂

garfield

Gledam NASCAR i to je 100 puta zanimljivije takmicenje od F1. F1 je trka konstruktora a NASCAR je trka vozaca. Zamislite da su se u ovoj godini u F1 za titulu borili 1/3 grida-e to je NASCAR, a zar ne bi bilo super da se to desava i u F1, verujem da bi se gledanost vratila, ovako ko zeli gledati dominacije jednog tima, vec 3 uzastopne godine neko dominira i trke su dosadne i predvidive, meni je toga zaista dosta. Sad i ako cetvrtu godinu niko ne izadje na crtu Mercedesu ja ne znam ko ce to vise gledati.

najboljif1fan

Znači voliš u krug utrkivanje mislim samo brzi zavoji.

garfield

Volim. Veruj mi kad se naviknes i kad imas za koga navijati te upoznas sve vozace i timove NASCAR postaje itekako zanimljiv.

kobayashiF1

F1 je propala..

The Best F1 Driver

DMW kaj ti je to novi nick ?

override667

Dobra dobra. NASCAR zanimljiviji i bolji od F1.. Isto kao što je košarkaško prvenstvo Hrvatske zanimljivije od NBA lige..

sanchez

Nascar je dobar ako zelis poboljsat spavanje na kaucu.

Related Posts