Honda je uoči posljednje utrke iskoristila sve svoje preostale tokene i nadogradila motor s unutarnjim izgaranjem, a priliku za njegovo testiranje je u petak dobio Fernando Alonso. Iako je momčad u njegov MP4-30 za nastavak vikenda odlučila ugraditi stariju jedinicu s najviše odvoženih kilometara kako bi Španjolac novi motor mogao koristiti sljedećeg tjedna u Austinu, stazi koja bi britanskoj momčadi trebala odgovarati više od Sochi Autodroma, u McLarenu su zadovoljni viđenim i performansama poboljšanog stroja.
“Ova nadogradnja se pokazala boljom od očekivane. To je bio pozitivan test – čak iznad onog što smo mi očekivali. U utrci ga nismo koristili jer smo vjerovali da dizajn staze u Sočiju ne odgovara našem paketu”, rekao je trkaći direktor Eric Boullier.
Hondin šef Yasuhisa Arai se složio:
“Novi motor je pokazao bolje performanse od očekivanih iako ukupne performanse još uvijek nisu dovoljno dobre.”
Japanci najviše problema imaju s ERS sustavom, što znači da njihovi vozači na dugačkim pravcima često ostaju bez dodatnih 160 konjskih snaga iz MGU-K generatora.
Mercedes i Honda su potrošili sve tokene koje im je FIA dodijelila za sezonski razvoj motora. Ferrariju je ostalo još četiri te će ih najvjerojatnije iskoristiti na VN SAD-a, dok Renault još uvijek čeka trenutak za iskorištavanje nekoliko ili svih 12 ovogodišnjih tokena.
Ma nije valjda već.
E ovo je Japanac https://www.youtube.com/watch?v=ibeoNlO3RsY
kako u renaultu mudro razmišljaju … imaju 12 tokena na raspolaganju i kad najviše zatreba , kad ih konkurencija sustigne “ubacit će u vatru ” sve tokene i opet stvorit razliku . mozda su toliko dobri da im ti tokeni ni ne trebaju jer 4 su trke do kraja sezone , a njihov “token dzep” je još “pun” . odlično su reragirali na RB kritike njihove PU … nisu makli ku**om cilu sezonu . btw … šta sa neiskorištenim tokenima ?
Zašto nisu koristili tokene? Prvo, ne moraju ih iskoristiti, jer je dovoljno da novi motor bude testiran u tvornici, dakle, dyno test. A ono bitnije, nije poznato da li će opće ostati u F1. Da, postoji pismo namjere za kupnju Lotusa, ali to nije sigurno. Danas proizvođači motora imaju sastanak u kojem će probati dogovoriti hoće li razvoj motora biti zamrznut sa 28.02. ili će ostati sistem kao i ove godine. I još neke stvari, njima poznate. Tako da treba pričekati što i kako. Puno upitnika visi u zraku.
Nisu koristili tokene jer nemaju koristi od njih ovu sezonu,nemogu dovoljno napredovat zato ce ih koristit pred kraj sezone u svrhu testiranja za novu sezonu…i moje misljenje je da ce odradit dobar posao,pogotovo ako kupe lotus..
A fala ***** pa da nesto korisno odrade ali vidjet cemo u Austinu kako ce to izgledat a ne bi me cudilo da budu na istom nivou kao i prije tako da sam jos skeptican po pitanju toga dok nevidim.
negdje na internetu sam pročitao (zlobni) komentar kako imaju iste performanse kao i Ferrari… dok stoje na mjestu.
Bez obzira za kog navijo ovome se moras iskreno nasmijat 🙂
ajde vise jedva cekan to vidit 😀