Honda: ‘Lančane reakcije’ su uzrok učestalih kvarova

McLaren Honda trenutno leži na devetom mjestu konstruktorskog poretka. Njihovi vozači su iz utrke odustali devet puta ove sezone (tri puta s oba bolida na jednoj utrci), a statistiku kvare i brojna zaustavljanja tijekom slobodnih treninga i kvalifikacija. Hondin motorsportski šef Yasuhisa Arai tvrdi da je pogonska jedinica toliko komplicirana da jedan kvar manje komponente uzrokuje domino efekt.

“Ako pokušavate prikupiti energiju korištenjem MGU-H, to pred turbo stavlja naporan posao. Kada je turbo pod pritiskom, ne može raditi ono što bi trebao, a to je da u motor pošalje više zraka. Za posljedicu tada imamo smanjenu krajnju snagu. To je rezultat rada jedne komponente protiv drugih, umjesto da rade zajedno. Ovih vrsta tehničkih lančanih reakcija, koje su bile uzrok zaustavljanja bolida, bilo je definitivno više od predviđenih, odnosno više od onih koje smo zamislili”, objasnio je Arai.

Japanac je priznao da će McLaren Honda vjerojatno odslužiti još nekoliko kazni u drugom dijelu sezone, ali je uvjeren da će ekipa iz Wokinga na raspolaganju imati puno bolji pogonski sustav. Nove nadogradnje dolaze uoči VN Belgije, a fokus se polako prebacuje na 2016.

“2015. cijenimo jednako kao 2016. jer će pravila ostati ista. To znači da možemo razvijati ideje za sljedeću sezonu, a ako to uspije, možemo ih uvesti i ove godine.”

10 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
458Italia

Arai ko neki amater koji je zalutao u f1, takva mu je izjava

mzf1

Zbilja nije uredu gaziti nekog dok je na podu al ovaj Arai ko da bas to trazi. Niko ga ne tira da lupa ovakve gluposti al on od 2. miseca ne staje s nebulozama.

avalon

hm … kada čitam izjavu araia imama osjećaj ili da je honda jedna mlada moto kompanija sa talentiranim i perspektivnim inžinjerima no još bez dovoljno iskustva pa im je “slaganje” ovakove PU još donekle misterij koji ne mogu riješit ili da su pri povratku u F1 uletili bez dovoljno pripreme , sagledavanja koplexnosti današnih PU tj na vrat na nos . 1. nije točno 100 % jer znanja i resursa imaju , a 2. … čisto sumljam mada izgleda da se zaista nisu najbolje pripremili za izazove na što ukazuju rezultati i nepouzdanost u dosadašnjem toku prvenstva ( “Njihovi vozači… Read more »

avalon

stigli hondisti a ? 😉 neka , neka no dragi moji zatvaranje očiju pred činjenicama i istinom koja je okrutna bar za sada neče se situacija popraviti . ipak , svaka vam čast , em ste vjerni , em ste strpljivi , trpeljivi … baš kakvi pravi navijači i trebaju bit .

zekohonda

ja tek sad stigo. – i + nisu moj stil.
slažem se s većinom napisanog.

Leo

Ja bih još dodao,tvornica Honde motor i šasije i elektronika itd…. na dve različite strane svijeta “doslovno”mislim da i u tom grmu leži jedan dio problema.Sve momčadi su u Engleskoj osim Ferrarija i ToroRosa a i za Ferrari se govorilo da bi im bilo bolje da su tamo ne znam točno iz kojeg razloga ali ako je financijski sve to vuče jedno drugo,lančana reakcija,moraš potrošit više za istu stvar znači moraš trošit brdo love još pogotovo što si u velikom zaostatku.Pa da ti treba jedna sitnica od Japana ti treba 12 h a oni imaju sve u krugu pola sata… Read more »

Boomerang

Imam rješenje za taj problem, vrlo je zanimljivo i nije tako komplicirano. Mislim da ljudima nedostaje kreativnosti. Japanci su inače sposobni stvari usavršiti do bola ali izmisliti nešto novo, to im baš nije jača strana. Čekam samo odluku Renaulta pa da to adresiram gospodinu Whiteu.
Ovo je 21. stoljeće. Onima koji ne razumiju složenost nove tehnologije savjetujem da se njome ne bave.

Groff

Ako Japanac veli da je ta majmunarija od PU komplicirana onda je fakat komplicirana. Treba to pod hitno maknut i vratit atmosferce. Mislim da ovako skupi i komplicirani strojevi nikome nebi nedostajali. Osim Mercedesu…

mika.KA

Zasto?
Izgleda u ovoj prici (sezoni) jedino japanac nezna “sloziti” motor.
Kaj su oni mislili da je jednostavno!?vec bi onda odavno bilo drugih japanaca u f1 kao i ostalih (wv,mazda…).
Samo su jaki na jeziku a za sada u praksi 0!

avalon

da je njima dat u ruke jedan npr mercedesov motor da ga “raspu” vidija bi da ne bi više imali nikakvih problema …. još bi ga vjerovatno malko i usavršili 😉 bilo je nekad i drugih japanaca u F1 ( yamaha , toyota ) ali se osim honda nisu baš proslavili . sad posli čitanja još jednog članaka di arai kaže “Najviše se moramo koncentrirati na izgaranje. Trenutni pravilnik zahtijeva vrlo efikasno izgaranje pa želimo promijeniti ta svojstva mijenjanjem dizajna komore za izgaranje i izvedbe usisnog i ispušnog sustava.” + ovo sad ovo “Kada je turbo pod pritiskom, ne može… Read more »

Related Posts