Osim Renaulta i Honde, koji pripremaju poboljšanja na svojim problematičnim pogonskim jedinicama, nadogradnje će uskoro dobiti i Ferrarijev pogonski stroj. Talijani će preostalih sedam tokena iskoristiti u dva navrata pa će kazne za vozače vjerojatno uslijediti kasnije, u Austinu ili Meksiku.
Ekipa iz Maranella je uoči 2015. iskoristila 22 tokena, što znači da su za ovu godinu imali 10 tokena kada je riječ o sezonskom razvoju motora. Prve su odlučili iskoristiti uoči VN Kanade kada je poboljšan motor s unutarnjim izgaranjem. Talijanski Autosprint piše da će Ferrari dodatna dva tokena iskoristiti za VN Italije, a to će biti četvrti motor za Sebastiana Vettela i Kimija Raikkonena.
Ostalih pet tokena bi najvjerojatnije trebalo biti iskorišteno oko VN Meksika ili VN SAD-a. Budući da će do tog trenutka oba vozača iskoristiti dodijeljene pogonske jedinice za 2015., na jednoj od navedenih utrka će dobiti kazne na gridu, odnosno 10 mjesta ako im bude bio potreban samo novi motor s unutarnjim izgaranjem.
Ferrari se na ovaj korak odlučio zato što tim potezom žele na najbolji mogući način iskoristiti prednosti sezonskog razvoja, kako bi imali najbolju moguću pogonsku jedinicu uoči priprema za sljedeću sezonu.
Iskreno, očekivao sam više od njih u pogledu razvoja kroz sezonu. Zasad su uglavnom potvrdili svoju ionak zacementiranu tradiciju tonjenja kroz sezonu… Hungaroring je samo mali bljesak nakon kojeg ćemo se opet razočarat po stoti put… Prilično zaostaju na aero planu. A ni PU baš ne bih nazvao fascinantnim; iz Honde primjerice kažu da za Mercom zaostaju preko 100 hp (mislim da pretjeruju, to je baš previše), a kad je Kimi ostao bez MGU-K (sorry ako je ipak H), Alonso ga je lakoćom pretekao. MGU – K sigurno ne nosi tih 100hp pa bi mogli zaključit da Ferrari nije baš… Read more »
Ferrari nema puno jači motor od Honda? Ferrari je ove sezone 2. momčad, Honda je 9. Ferrari 236 bodova, Honda 17. Istina Honda je odustala dosta puta i tu se izgubilo nešto bodova, ali trenutno ne mogu proći ni u Q2 baš zbog tog motora, dok Ferrari redovito ulazi u Q3. 🙂
MGU-K služi za punjenje baterije ERS-a. A ERS nosi 160 KS. S obzirom da je Kimiju otišao MGU-K, nije mogao puniti bateriju, tako da nije mogao koristiti ERS. Znači da je tim kvarom ostao bez 160 KS…
Nisam znao da se gubi svih 160 jer i druga komponenta može punit bateriju; pročitao sam, u pravu si…
Uglavnom, znači vi ferrarijevci (vaš sam da se razumijemo) ste zadovoljni pokazanim? U prvi trenutak smo valjda svi malo bili pod dojmom napretka u odnosu na prošlu sezonu, al to ipak nije to. Mercedes na pola sezone ima 150 bodova prednosti, to je baš previše… Ponovilo se ono što ih je mučilo ovih sezona – aero upgradeovi NE RADE
Ja ne znam šta si ti očekivao za godinu dana. Ne može se odličan bolid spremiti za godinu dana. Pogotovo kada trebaš promijeniti gotovo sve, jer prošli bolidi su im bili fula totalna. Vidiš da su i Red Bull i Mercedes (dva najbolja bolida) godinama razvijali ove bolide.
Ja sam zadovoljan koliko su napredovali po pitanju motora, a do kraja sezone bi mogli još. S obzirom na lanjsku situaciju. A nije ni aerodinamika loša. Ipak su druga ekipa u poretku.
.ima još koji motor osim onog sa unutarnjim izgaranjem? 🙂
Elektromotor
.naravno…al tolko je dvosmisleno objašnjena da mi je to “unutarnje sagorijevanje” malo zapšinjalo za oko.
.naravno…al tolko je dvosmisleno objašnjeno da mi je to “unutarnje sagorijevanje” malo zapinjalo za oko.
Samo nek ferari napravi korak naprijed, i daju sebu jednako dobar bolid kao mercedesov, stavljam kuću da seb uzima naslov 😁😁😁💪💪
Sviđa mi se pristup ionako će u toj utrci di popuše kaznu završiti 3. 4. eventualno 5.
To bi bila zadnja nadogradnja motora u ovoj sezoni. I ako bi bila dobra, odnosno ako bude veliki napredak, onda će se oni lako probiti kroz poredak.
Još ako i aerodinamika bude pratila taj napredak, onda nema brige. Ne sviđa mi se za sad njihov aerodinamički razvoj. Čak i onaj gdje su rekli da su oko 70% bolida promjenili, ne čini se baš da je bilo velikih promjena. A nisu ni rezultati pokazali nikakav napredak. Osim malo drugačije izvedenih sidepoda, ništa bitnije nije promjenjeno. A pogledaj na primjer Toro Rosso ili Force Indijuu. Ekipe iz sredine poretka. Još Force India u finansijskim problemima. I naprave takve bolide. I još ih konstantno razvijaju, sa vidljivim promjenama. Toro Rosso je na primjer na testiranjima imao dugi nos, sličan Ferrarijevom.… Read more »
čudi me da su FI i TR sa svim super aero rješenjima tek u sredini poredka ( a lotus i sauber koji vizuelno nisu puno napredovali su vrlo blizu njih ) , a ferrari koji i nije nešto napredova u aero paketu je drugoplasirani ?!?!?!? da je kimi završija sve trke u bodovima mogla je prednost superiornog mercedesa pred ferrariem bit i ispod 100 bodova . lani posli 10 trka alonso je zauzima 4. misto sa 97 bodova ( seb 160 …. + 63 ) , a tim takođe 4. sa 116 bodova ( sad ferrari 236 tj 120 bodova… Read more »
Klasično nabrajanje statistike, a nevidiš šumu od drveća…
Ja nisam rekao da je Force India dobra, ali napreduju. B-specifikacija bolida je stara tek dvije utrke, a već se vidi veliki potencijal. Lotusa su preskočili, a ni Williams nije daleko. Toro Rosso s druge strane ima jedan od najgorih motora, a bolid je boli glava. To pokazuju staze koje smanjuju utjecaj motora, a i direktna usporedba sa Red Bullom, sa kojim dijele isti motor…