Bianchijev otac gubi nadu u Julesov oporavak

Philippe Bianchi, otac bivšeg Marussijinog vozača Julesa koji je teško stradao na prošlogodišnjoj VN Japana, polako počinje gubiti nadu u oporavak svoga sina. Jules se devet mjeseci nakon nesreće sa Suzuke još uvijek nalazi u komi. Njegova obitelj mnogo vremena provodi u bolnici u Nici, a Philippe je u intervjuu za France Info rekao da gubi optimizam i vjeru u oporavak:

“Ovo je nepodnošljivo, mučenje svaki dan. Ponekada mislimo da smo ludi jer je za mene ovo sigurno puno strašnije nego da je umro.”

Za oporavak od ozljede poput one koju je pretrpio Bianchi, potreban je značajan napredak unutar prvih šest mjeseci, a to se Julesu nažalost nije dogodilo. Iako priznaje da je njegov sin mogao stisnuti ruku ljudima koji stoje pored njega, njegov otac nije siguran je li to bila svjesna reakcija ili samo refleks.

“Vrijeme prolazi, a ja sam sada manje optimističan nego što sam možda bio dva ili tri mjeseca nakon nesreće, kada smo se mogli nadati da će ishod biti bolji. U određenom trenutku trebate biti čvrsto prizemljeni i shvatiti koliko je situacija ozbiljna.”

Philippe tvrdi da izlazak iz kome ima i svoje loše strane:

“Ako za posljedicu bude imao invaliditet u velikoj mjeri, prilično smo sigurni da to uopće nije ono što bi on želio. Razgovarali smo o tome. Rekao nam je da bi mu u slučaju nesreće poput one koju je pretrpio Michael Schumacher, kada više ne bi mogao voziti, bilo veoma teško to prihvatiti. Jer to je bio njegov život.”

21 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
dxdy

RIP Jules… najbolji nažalost umiru mladi

mika

F1 je danas jedan od najsigurnijih sportova ( Bogu hvala ) to što se desilo Julesu je splet nesretnih okolnosti i ništa više niti manje.

Frano Kiso

Za sve one koji žele da se Formula 1 vrati 30 godina unatrag – evo izvolite.

Nadam se da biste uživali u stazama bez izletnih, asfaltiranih zona i ovakvim vijestima o stradavanjima i tragičnim pogibijama nakon svake utrke. Jer, najbitnije je da su vozači tada imali ‘muda’ i da su plesali na tankoj liniji između života i smrt. To je najbitnije.

otto

Kiso se braneći današnju formulu totalno pogubio a Kristić potpisuje?!Što zapravo potpisuje!Možda propust FIA službenika koji su se u uvjetima slabe vidljivosti i kiše jednako tako pogubili i umjesto da zaustave trku,oni na izletnu zonu pošalju traktor,tako da je svaka usporedba s mudima i insinuacija kako gledaoci žele tragedije,jednostavno degutantna.Malo više objektivnosti i pameti nebi vam škodilo a Julesu želim svako dobro.

Frano Kiso

Ne branim današnju Formulu 1, već kontriram svim navijačima koji zazivaju povratak nekih elemenata iz prijašnjih era, u prvom redu povratak nesigurnijih staza.

A što se tiče Julesa, evo moje kolumne na tu temu: https://www.gp1.hr/jesmo-li-i-mi-krivi/

otto

Tema je,tragedija Julesa Bianchia i jedina prava adresa za bilo kakvo kontriranje i optuživanje je Charlie Whiting,o kojem ni u kolumni nisi napisao ni slova a ako misliš na nekolicinu koji prizivaju nešto,onda to napiši.

Frano Kiso

Nisam ništa napisao o krivnji FIA-e i Whitinga?

”U nedjelju su pogriješili svi. FIA je na potpuno sulud način poništila sve ono što je godinama gradila, a sjećamo se i banalne odluke o neizlaženju safety cara nakon što je bolid Adriana Sutila ostao nasred startno ciljne ravnine na Velikoj nagradi Njemačke.”

otto

Ok dečki,nisam mislio nikog izvrijeđati,več stvari nazvati pravim imenom.F1 nikad nije bila sigurnija nego danas ali kad se umješa ljuska glupost,nisi siguran ni u vlastitom krevetu.

otto

Znam.Pojelo mi je komentar u kojem sam to opisao.Možda se pojavi.

MJ512

Ti vozači su plaćeni za to da voze i da se utrkuju te sami onoga trenutka kada sjednu u bolid prihvaćaju rizik da možda neće izaći iz bolida u jednom komadu. Kao što je netko jednom rekao: “Što si bliži smrti, osjećaš se življi”. I zbog toga ih toliko poštujemo. Ali mogu samo reći da se današnji vozači ne mogu mjeriti s onim vozačima od prije 30,40 ili više godina jer je rizik od ozljeda i smrti danas jako mali.

MJ512

Da se razumijemo i ja sam za to da se bolidi naprave sigurnijima, ali nesmiju i neće biti 100% sigurni jer to onda ubija sav rizik i draž F1.

Frano Kiso

Ljudski život nema cijenu, vozači nisu cirkuske nakaze koje plaćamo da se poubijaju. Imaju velike plaće, ali ne zato što danas-sutra mogu poginuti, nego zato što su najbolji vozači na svijetu. Današnji vozači se ne mogu mjeriti s onima od prije, je li? A odgovori mi onda na jedno hipotetsko pitanje – da Ayrton Senna vozi u 2015. godini, a Adrian Sutil u 1985. godini, bili se tada Ayrton mogao mjeriti sa Sutilom? Ne budi smiješan. Današnji vozači nisu krivi što su bolidi danas sigurniji i lakši za vožnju, niti bi bio Senna lošiji vozač da vozi danas. Talent je… Read more »

KOve

Frano, džabe ti je trošiti riječi na objašnjavanja. Tko je razumio je razumio, tko nije, i neće, ne može ili ne želi. 😉

MJ512

Činjenica je da su vozači prije sve te elektronike i pravila bili u većoj opasnosti nego sada. A što se tiče usporedbe današnjih vozača i vozača od prije 30 i više godina nemoguće ih je uspoređivati jer niti su bolidi približno isti po karakteristikama vožnje, a niti po pitanju sigurnosti. I da sigurno ću više poštovati vozača koji ima muda suočiti se sa mogućom smrću samo kako bi pobijedio nego vozača kod kojega je ta mogućnost svedena na minimum (naravno to nije njihova krivnja). A za vas koji želite F1 bez rizika po zdravlje i život vozača samo kažem da… Read more »

MJ512

Slažem se da nisu cirkuske nakaze nego vrhunski i najbolji vozači, ali očito da ne shvaćate da oni sami prihvaćaju rizik od smrti i ozljeda.

ducko

na tvoj clanak pod naslovom jesmo li krivi, stavio sam ovaj komentar, a isto mislim i sada… Nesrece se desavaju i uvijek ce se desavati, nakon svake ce se postavljati pitanja, tko je kriv, mozda se moglo sprijeciti itd… Svi ti vozaci su spremni na to da im se upravo ovako nesto moze desiti, oni se sa time mogu nositi i uvijek su spremni na rizik, to se vidi i po cinjenici da se uopce bave tim poslom kojim se bave… Ljudi cak placaju milijune da sjednu u bolid i dobiju svoju sansu, zato sto je to strast i ljubav…… Read more »

MJ512

to i ja govorim. U F1 mora biti opasnosti i u tome je draž sporta. Neki očito ne kuže da je F1 adrenalinski sport i da će se nesreće uvijek događati. I da vozači sami žele dozu opasnosti. Zanima me samo ako već ne želite opasnost po život vozača, da li se slažete s time da se zatvore kokpiti (sama definicija F1 od njenih početaka je natjecanje jednosjeda s otvorenim kokpitom)?

MJ512

Nadajmo se najboljemu, ali ovo ne vuče na dobro. Još kod sudara se vidjelo da će ozljede biti teške.

#ForzaJules
#KeepFightingMichael

Ferrariforever

.jbmti život…

Related Posts