Zadnjih nekoliko mjeseci se uvelike razgovara o problemima u današnjoj konstrukciji Formule 1, no čini se da rješenja dolaze sporo i da se planira samo dugoročna strategija, dok u međuvremenu sport postaje sve nepopularniji. Šef Ferrarija Maurizio Arrivabene smatra kako vladajuće tijelo Formule 1 mora djelovati brže i učinkovitije, te da Ferrari čini sve što je u njihovim mogućnostima.
”Očigledno, prolazimo kroz teške trenutke. Svi smo svjesni toga. Postoje razgovori na svim razinama i slažemo se da trebamo pronaći i napraviti brza rješenja”, rekao je Talijan za francuski Auto Hebdo.
”Ferrari je aktivno uključen u sve ovo jer može odigrati svoju ulogu. Isto vrijedi i za Sergija Marchionnea koje je također dio svih sastanaka Strateške grupe.”
Jedan od ključnih problema je i raspodjela novca između momčadi, a pošto Ferrari uzima najveći dio kolača, Arrivabene na tom polju ne traži prevelike promjene. Lani su dobili više novca od Mercedesa koji je aktualni svjetski prvak i mnogima se to čini nelogičnim.
”Postoje dogovori i svatko je potpisao za sebe.”
”Ne znam koliko Mercedes prima od FOM-a i nemam pojma koji su uvjeti njihovog ugovora. Ako Ferrari dobiva najviše novca zbog tradicije, povijesti i imidža koji daje Formuli 1, onda mi se to čini logičnim.”
Ovo je vrlo glupo. Na tekst o Kubici sam pokušao 4 puta ulogirati se i ne ide, a ovdje mi se otvara prostor za komentar. Svašta. Zato je pitanje, izvan ove teme, za Franu Kisa ili nekog drugog, zbog čega Kubica može voziti u Monzi, a na drugim stazama ne? Da li zbog toga što su u pitanju brzi zavoji pa ne treba puno okretati volan ili što drugo jer je u tekstu navedeno samo da nema dovoljno prostora u kokpitu.