Iako su bili pesimistični po pitanju povratka u Formulu 1, Autosport prenosi da je Michelin ipak predao svoju prijavu te da žele postati dobavljač guma od 2017. nadalje. Rok za predaje je 17. lipnja te se čini da će se borba voditi samo između Michelina i talijanskog Pirellija. Motorsportski direktor francuske kompanije Pascal Couasnon je za Autosport rekao:
“Da, prijavili smo se. Ne možete se žaliti ili komentirati ako ne donosite solucije. Ako imamo ideje, onda ih idemo predložiti pa ćemo vidjeti jesu li ljudi zainteresirani ili ne. Ako ništa drugo, onda nam nitko ne može reći ‘dečki, vi govorite, ali ne djelujete’. Sada djelujemo.”
Couasnon je potvrdio da se Michelinove ideje temelje na 18-inčnim kotačima i trajnijim gumama.
“Ti prijedlozi ostaju, više nego ikad! Pokušali smo malo promijeniti situaciju. Gume koje se koriste kao objekt koji bacate nakon nekoliko krugova nisu nešto što je dobro za industriju proizvođača guma. Mi kažemo da postoji drugi način na koji se može osigurati dobar show, kao što smo vidjeli prošlog vikenda (Le Mans), s izdržljivim gumama visoke tehnologije i dobrim gripom – i tako možete imati show.”
Couasnonu ne smetaju izjave koje je na njihov račun uputio Bernie Ecclestone. Britanac je prošlog mjeseca rekao da bi Michelinov povratak bio loš za Formulu 1 jer bi francuska kompanija napravila gumu tvrdu poput kamena koja bi se mogla staviti u siječnju i izvaditi u prosincu jer ne žele biti kritizirani. Bernie je zato uvijek podržavao Pirelli, ali Couasnon dodaje:
“Naravno da poštujemo ono što Bernie želi učiniti. Razumijem i ljude koji kažu da je Pirelli napravio dobar posao, ali ako slušam momčadi i vozače, postoje i oni koji se ne slažu s time. Ako trebamo više ulazaka u boks, onda postoje načini na koje to možemo izvesti, ali s gumama koje se ne degradiraju previše. Možda trebamo pronaći rješenje koje poštuje neke smjernice. Nama je važno da možemo predložiti nekakve ideje.”
Michelin se iz Formule 1 povukao krajem 2006. i vjeruju da je sada pravo vrijeme za povratak.
“Volimo sport i vjerujemo da se danas može učiniti nešto bolje. Ne kažemo da smo u pravu, ali barem želimo doprinijeti sportu i uvesti malo inovacije.”
Nakon 17. srpnja, u daljnje razmatranje ulaze samo oni kandidati čiji prijedlozi udovoljavaju FIA-inim tehničkim i sigurnosnim zahtjevima.
pirelli je jedan od vrhunskih proizvođaća guma sa dugom tradicijom u proizvodnji . njihove cestovne gume su najčešće u samom vrhu ili pobjednici usporednih testova posebno gume za motore . svi oni koji ih pljuju vjerovatno nikad nisu vozili na njihovom proizvodu . rezultati pirellia i michelina u F 1 su otprilike podjednaki … na pireliju se odvozilo 30ak% više GP – a , a otprilike i zbog toga pirelli ima 30ak % više pobjeda , PP i najbržih krugova . zbog objektivnosti treba napisat da michelin nikad u svojih 14 sezona F 1 nije bija monopolist u opskrbi timova… Read more »
avalon,,ti mene iznenađuješ a možda budeš i sam sebe kad ti ovo kažem,prvo o pirelliju imaš potpuno pravo,a za cestovne gume su među najboljima ali u velikim dimenzijama jer ih imaju dosta i na prvoj ugradnji! No htio sam reći da si negdje popljuvao (kako ti kažeš) taljane?!!..jer da znaju samo dobro napraviti (kako ti kažeš) kapucino (capuccino)a sad sam sebe demantiraš! No,kako god nisu taljani 6-ili 7 svjetska sila samo zato jer rade dobar kapućino,.šta ti misliš??
Novčići, novčići, zvone cjelu noć..
Sve je to super, ali “Le Mans” nije Formula 1. Tam logika nalaže da trebaju gume koje buju izdržale dugo jer u suprotnom bi vozači išli do 30 put u boks. U Formuli sa gumama koje bi izdržale dugo, jedino se može dobit još umjetniji ulasci u boks, pošto bi tvrđa komponenta zdržala cijelu utrku bez problema. Jedino ako misle uvest pravilo da nema mjenjanja guma usred utrke, kaj bi bilo katastrofalno, jer bi boksovi služili za kazne i mjenjanje strganih dijelova usred utrke. Neznam nisam pretijerani fan Pirelli-a ali bolje da oni ostanu nego da dobimo ove. Formula ima… Read more »
Sve samo ne Pirelli……………………………………..