Nico Hulkenberg je jučer osvojio čuvenu utrku 24 sata La Mansa i svijet Formule 1 je bio oduševljen njegovim performansama i cjelokupnom utrkom. Sada se oglasio i Fernando Alonso koji je više puta naglasio koliko je oduševljen WEC serijom i općenito pojmom utrka izdržljivosti. Španjolac smatra da su bolidi u spomenutoj seriji sjajni za vožnju, te da je sveukupna atmosfera bolja nego na većini utrka Formule 1.
”Iz vozačke perspektive, bolidi su vrlo atraktivni jer je tehnologija na vrhuncu” rekao je dvostruki svjetski prvak. ”Voze se krugovi unutar 0.3 sekunde puna dva sata i tri stinta. Mogućnost vožnje istog bolida dva sata je nešto što smo zaboravili u Formuli 1.”
Alonso je prošle godine bio počasni gost utrke 24 sata La Mansa i ostao je zapanjen viđenim.
”Zbilja sam uživao prošle godine. Atmosfera je puno opuštenija i pristupačnija ljudima. Možda cijeli događaj nema status kao utrka Formule 1, ali je sigurno veći i zabavniji od ijedne naše utrke”, zaključuje Španjolac.
Fernando je ovim izjavama dodatno potpirio špekulacije da će nakon Formule 1 karijeru nastaviti u WEC-u, gdje već nastupa njegov dugogodišnji prijatelj Mark Webber.
Čak su i karting trke daleko zanimljivije od trka Formule 1. Da mi je netko prije 10 godina rekao da će F 1 ovako nisko pasti nebi mu vjerovao.
f1 j sterilni shit
I onda ja vrijeđam okolo…
neka si im kaza fernando ! tako i treba . zaboravilo se kako je to vozit bolid 2 sata i više . kad se npr u indianopolisu 1951. vozilo 200 krugova tj 804 km , a trka je trajala skoro 4 sata …već 64 godina je prošlo od toga . možda su bolidi postajali brži i tehnički sve sofisticiraniji ? “uvedena” je aerodinamika , downforce , bolje gume , vješanja , lakše šasije , staze su svedene na 300+ km koje treba odvozit tokom trke . valjda su prilagođavane publici jer npr vozit spa u dužini kruga od 14+ km… Read more »
Ti voliš brojeve a oni pokazuju drastičan pad gledanosti F1 a a druge neke katergorije veliki rast i zanimanje.Evo iz osobnog iskustva ti mogu reći da 2 luda fana F1 ove godine po prvi puta gledaju 24Le Mana, ZAŠTO SADA NAJEDAMPUT ?
nešto sam krivo stisnuo pa moram nastavit misao ….
godinama mi je F1 bila dovoljna znao sam šta je jeo za ručak dotični vozač i evo ga najedamput me interesira GP1 ili 24Leman.
r.u.m. … pitaš “ZAŠTO SADA NAJEDAMPUT ? …. da 2 luda fana F1 ove godine po prvi puta gledaju 24Le Mana” možda su se “ozbillno zaposlila” pa sad imaju novaca da odu na neku trku … ali šalu na stranu … idemo pokušat koristit logiku 🙂 fernando kaže ”Iz vozačke perspektive, bolidi su vrlo atraktivni JER JE TEHNOLOGIJA NA VRHUNCU ” vrlo slična vrhunska tehnologija je prisutna i u F 1 ali iz vozačke perspektive fernando to sad ne bi reka za F 1 . možda zbog toga jer sa tom vrhunskom tehnologijom nije ima sriće lani , a za… Read more »
@avalon – ja sam branio nova pravila i dalje mislim da puno njih ima smisla no ima toliko gluposti da se izgubi poanta. Zar nije ironično da su utrke izdržljivosti (WEC) postali atraktivniji po zbivanjima na stazi nego F1, da u utrkama izdržljivosti voze po 6 sati na apsolutnoj granici bez štednje i da se bore, čak i unutar tima, apsolutno ravnopravno, i da su svi tu negdje a pravila su vrlo labava. Varaš se da su WEC bolidi inferiorniji. Imaju snagu DALEKO veću od trenutnih F1 bolida, i unatoč inferiornijoj aerodinamici voze krugove na razini sporijih prošlogodišnjih F1 bolida.… Read more »
Chronosus …. kad je rič o snazi možda se varam ako gledamo generalno no konkretno sam pisa o snazi porschea 919 , a ona je po top speedu deklarirana na 500 KS . uzmimo da je to čista snaga motora ( bez onog “električnog dodatka ) pa opet ispada da motori svih proizvođaća u F 1 imaju tu “nominalnu” snagu 100 KS višu od porscheove . ako bi uspoređivali motor npr Toyote TS040 Hybrid onda tu ima više snage nego u bolidima F 1 no toyotin motor ima 3,7 L V8 motor sa max 986 KS – misliš li da… Read more »
avalon pišeš gluposti, mnogi nisu prestali pratiti F1 zbog turbo motora, nego zato što je sve umjetno, DRS, KERS, gume, pretjecanja ima 50-60 i više po utrci, ali 98% njih je na isti način jer onaj bolid koji je ispred zbog DRS nema šanse da se obrani, tako da sada više uopće nemamo branjenje nego stvatko vozi svoju utrku, pravila se mijenjaju par puta unutar sezone, a između sezoona se toliko toga zabrani, limitira, uvedu tokene koji većini ljudi nisu poznati kako se koriste i mogao bi tako do sutra nabrajati …
AlonsoMcLarenHonda …vjerovatno pišem gluposti kad ti kažeš , a i ako je sudit po broju minusa …izgleda da sam “uletija” među stručnjake koji baš sve znaju o F 1 i u ovom slučaju o WCR -u . pišući o volanu bolida WCR – a na portalu top speed piše “Modern, high-end racers are equipped with exponentially more computing power than man used to get to the moon. There are hybrid drivetrains, traction control, multi-level ABS systems, active aerodynamics, adjustable suspensions and more, and all of this technology needs to be managed and controlled.” uz sve gadgete kojima raspolažu bolidi WCR… Read more »
Svaka čast na komentaru. Jedan si od rijetkih ovdje koji mogu napisat realan komentar i prihvatit činjenice. Velika većina tvojih komentara je takva (realna), a ni ovi ispod (odgovori r.u.m.-u i chronosus-u ) nisu iznimka. Vezano za temu…Ove godine sam prvi put gledo Le mans, i sasvim sam zadovoljan utrkom. Bilo mi je gušt pogledat, ali i dalje mi je formula 1 najzanimljivija. O motorima i tehnici je avalon praktički sve rekao (u formuli vam takve pogonske jedinice smetaju, bolidi su po vama spori, a ovdje su vam upravo te karakteristike savršenstvo)… Osim toga, još se svi hvatate za to… Read more »
Da ga nije Honda zaustavila jucer je uz Nicu i on mogao biti pobjednik 24 sata Le Mansa s Porscheom,jer na predzadnjoj utrci sezone u Bahrainu je bio gost kod Webbera i Porscheovi celnici na celu s Wolfgangom Hatz i Fritzom Enzingerom dvojac koji je u momcad dovukao i Webbera je ponudio ugovor za 2 utrke u Hulkenbergovom bolidu.
Jesi zadovoljan rezultatima jopa? Evo ja u parizu na putu za rodnu grudu.
ZekoHonda malo reci da sam zadovoljan oduševljen trljao sam oci od nevjerice jer Porscheove pobjede na Le Mansu znam samo po knjigama,slikama videima.Kako ti je bilo u Woodstocku za petrolheade i da te pitam još nešto ona naša divna Hrvatska zastava koju je kamera i svaki objekiv na stazi uhvatio tjekom proglašenja pobjednika jel to tvoje maslo ako je svaka cast
evo me doma, na kompu. vidim još uvijek moram replicarat na dnu…hm.
je jopa, ono sam ja nosio zastavu. drago mi je da je primjećena. 🙂
Baš sam vidio hrvatsku zastavu i rekao starom da moram pogledati po domaćim forumima tko je to bio da čujemo dojmove. Od početka ove sezone govorim kako moram otić na le mans, sljedeće godine bi trebao biti još veći spektakl. Ajd napiši iskustva u temi, kolko te koštalo i kak je sa smiještajem.
Bio sam tamo u muzeju, šetao se preko Dunlop mosta i vozio se po javnom djelu po Mulssaneu pa do Arnagea prek ljeta prije dvije godine i čak i kad nema nikoga je totalno fascinantno mjesto.
Kakve je sreće vjerojatno bi završio u Webberovom bolidu…
Pa onda opet ko i Webber do cilja stigao kao drugi iza mladog švabe 😀
Šta onda radi tu? Pređi u WEC. F1 je u problemima zbog novih motora i pravila, ali ja uvijek sa uzbuđenjem očekujem svaku utrku!
Trenutno su i WEC i Moto GP daleko zanimljiviji od ove umjetne Formule,nema više nikakve neivjesnosti sve je jasno već nakon 7 utrka.
Također i GP2 utrke su puno bolje od F1,jedini koji uživaju trenutno u F1 su ekipa sa SkySportsa
Lako je biti osjetljiv kada tvoj pulen ne pobjeđuje.
I obrnuto vrijedi …
Bravo Alonso “u sridu” nema pizdarija u WEC-u vožnja do maksimuma za razliku od nezanimljive F1 i njihovih umjetnih pomagala uključujući guma.
Ne možeš protiv tehnologije.