Nakon višegodišnjeg izbivanja, VN Austrije se prošle godine vratila u kalendar Formule 1, a karte za utrku na Red Bull Ringu brzo su rasprodane. Ove godine situacija je bitno drugačija, a Red Bull ima velikih problema s prodajom ulaznica za utrku koja će se održati sljedećeg mjeseca, priznaje Helmut Marko. Bernie Ecclestone je poručio da takva situacija ne treba čuditi te da je logično da će najviše publike privući prvi događaj nakon dužeg vremenskog perioda, ali Marko se ne slaže s tim.
“Iako ulažemo puno napora u promotivne događaje poput ovoga u Beču, znatno zaostajemo u odnosu na prošlu godinu. To ukazuje na probleme koje ovog trenutka imaju svi organizatori utrka.”
Strateška grupa je prošlog tjedna izglasala određene promjene, ali one ne mogu biti potvrđene prije sljedećeg sastanka Svjetskog motorsportskog vijeća u srpnju. Na pitanje zašto organizatori imaju problema s prodajom ulaznica, Marko kaže:
“Nedostatak zvuka motora, ali to nije sve. Bolidi su previše slični igrama u Playstationu. Vozači izlaze iz njih i uopće nemaju rumene obraze – prelagani su za vožnju. Zato je manja razlika između najboljih i manje dobrih vozača, a publika to zna. Kada bi naš bolid obojili u crveno, teško da bi netko mogao naći razliku u odnosu na Ferrari. Trebamo više slobode.”
Na sastanku Strateške grupe je odlučeno da će se zadržati aktualni format pogonskih jedinica.
“Kada se dogodio ovaj prijelaz na ‘pogonske jedinice’, silazni trend je započeo. Ove pogonske jedinice nisu prikladne za Formulu 1. Osim toga, toliko su komplicirane i složene pa će ih biti nemoguće koristiti u cestovnim automobilima”, zaključio je Marko.
Ja, nažalost, nisam pravi ljubitelj ovog sporta. Evo, ja mogu F1 gledat i s ovakvim zvukom. Ili slušat. Također, ne patim od velikih brojeva nakon slova “V”. Broj 6 mi je sasvim ok. Onaj broj 1.6 mi je uredu. Fascinira me koliko je moguće snage izvuć iz tako malog volumena. I ne smeta mi što se vozači ne ruše u nesvjest pri izlasku iz bolida. DRS smatram dobrim, ne zato jer želim da onaj iza ima prednost, nego se sjećam koliku je prednost imao onaj ispred prije uvođenja DRS-a. ERS mi je zanimljiv, iz tehnološkog i taktičkog kuta. Prema svemu… Read more »
stariš! 🙂
“ne laje pas radi sela nego radi sebe laje” kaže narodna poslovica . naravno da je po marku za to krivac zvuk , bolidi koje je jako lako vozit , koji su slični skoro pa isti … kad bi neko RB oboja u crveno ne bi bilo razlike između RB i ferraria kaže marko . bilo , bi bilo …ferrari završava trke na podiju , a RB baš i ne . da su bolidi teži za vožnju onda u kokpitu RB i bratskog TR ne bi sedili kvyat , max i sainz Jr . bottas valjda ne bi bija ovako… Read more »
Bit će kako su gore navedeni razlozi bili uzrokom koječega,pa tako i otpadanja ovogodišne VN Njemačke!
Bernie je problem, on uzme svoje od TV prava i od organizatora, za ostalo ga nije briga…organizatori pak zive od prodaje ulaznica sto naravno vodi ka poslovanjem u gubirku…. ako se kojim slucajem drznu da se pobune Bernie i zamjeni nekim drugim a lista cekanja povelika….postoje realne sanse da evropa potpuno izgubi trku sa nacijama koje do prije 10 godina nisu imali auta na cestama….
i onda se u članku objavljenom na portalu 15.05.2015. ustanovi da je lani bernie od TV prava i onoga “uzetog” organizatorima timovima od zarade da 884 milje . nije baš kikiriki s obzirom da brine samo za sebe i svoju zaradu a pila ? 😉 organizatori su mogli živit od ulaznica kad su “lokalni” vozači pobjeđivali ili bili u vrhu poredka ali kad nisu ..jbga , interes opada . lako je bilo napunit gledalište hockenheima ili nürburgringa kad su MS ili seb “harali” , RB ring kad je tim bija puno bolji nego danas ali kad “čarolija” nekih timova ili… Read more »
da svoj komentar skratiš na max 5-6 normalnih rečenica, netko bi ga i pročitao…. čovjeće, čitam tvoje komentare i ponekad se umorim, iako znam da ima materijala za raspravljati o dotičnim temama ali ne treba pretjerivati, kao što ja sad razglabam… uglavnom, skrati to matere ti…
antevalenta… zašto bi kratija ? ako meni ne smeta šta niko ne čita moje komentare ne bi trebalo smetat ni drugima koji ih uvik mogu nečitat preskakanjem istih . čitaš moje komentare i misliš da u njima ima materjala za raspravljanje o dotičnim temama ? ne treba pretjerivat ? ne mislim da je išta više pretjerivanje napisat 2 duga komentara od 5 do 6 komentara ( katkad i poneki više ) onih koji sve “sažmu” u 5 – 6 “normalnih” rečenica . ako po tebi pišem preduge komentare otiđi na neke teme “velikog” foruma pa ćeš vidit da zapravo pišem… Read more »
Avalon,
Bez obzira na prodaju ulaznica Formula je jos uvijek najgledaniji Sportski dogadjaj na svijetu putem TV… a Bernie ima exclusivu na to….to sam htio reči
A to je tak.Netko uporno brani nebranjivo,unatoč tome što je interes za F1 na svjetskoj razini u strahovitom padu.Usporedba s Moto Gp-om je u najmanju ruku nespretna.Zašto.Usprkos velikoj zastupljenosti španjolaca-nacia mi je nevažna-trkališta širom svjeta su popunjena a streamovi zakrčeni.Opet zašto.Gledaoci vide majstorije majstora na dva kotača od kojih zastaje dah,vide 25+-krugova čistog užitka,što zapravo vidim i ja i ne propuštam ni jednu trku.No ja sam valjda dio one glupe večine,koja u formuli vidi manipulaciju gumama i štednju istih,štednju goriva,struje……….i na koncu procesiju o koje dobim osip.Uspoređivati današnju F1 s Gp1 i pritom nalaziti stotinu opravdanja za padanje interesa za… Read more »
da , da baš kako kažeš …”neko” uporno brani nebranjivo . kakav sam redikul pa uspoređujem F 1 i moto GP koji je pun uzbuđenja , neizvjesnosti … to dobro znaju oni koji to redovito prate btw , dragi moj otto mislim da sam “nespretno” usporedija samo barcelonu i jerez tj posjetu s obzirom na (ne)uspješne španjolce u španjolskim trkama . no dobro , valjda ni sam ne znam šta pišem ali volim brbljat bez veze i argumenata . u F 1 postoji samo jedan ili “jedan 1/2” tim , a u moto GP ČAK DVA i ducati koji je… Read more »
spustite cijene mamicu vam jareću…
samo ne dirajte stazu tek je došla, jedina prava retro šumska staza,shernie ostavi se
Ma taj rebull je takav shit, sad kad više nije broj 1, odmah se prodaje momčad. Pravi istinski natjecatelji
Ima on problema sa svojim bolidom koji ne može do pobjede,kako lani nisu imali takav problem.
Što se tiće zvuka to moraju popraviti u to se slažem.
Ne vjerujem da se slažem s Markom,ali je itekako u pravu.
Promotivni eventi? Valjda promotivni događaj, a ne event. To je engleska riječ koju ovi naši smotani novinari pokušavaju progurati zbog svojeg neznanja.
Vedrane, bez uvrede, možda si ovo napisao nehotično, pa molim te pripazi na takve sitnice. Ljudi, čuvajmo naš hrvatski jezik i koristimo naše riječi kad ih već imamo.
Nije riječ o nikakvom neznanju. Kada pišemo strane riječi, onda one obavezno idu ukošeno. Ovdje je cijeli citat bio ukošen pa je ispalo drugačije. Evo, promijenio sam u cilju očuvanja našeg jezika. 🙂
Slažem se s parabolicom a Vedranu svaka čast na uvaženoj kritici. Nema mi ništa mrže nego čitati te engleske izraze u hrvatskim medijima, ako ikako možete izbjegavajte takvu praksu.
Hvala na razumijevanju Vedrane, i rekao sam ti, bez uvrede.
Slažem se @Parabolica,ali smatram da je sve također krenulo i od mladih,čiji mozak upija sve kao spužva,pogotovo takve riječi.Hrvatsko nije “in”,ili ako ti je draže,popularno. Poslušajte vani malo razgovor mladih,svaka druga riječ im je anglizam ili neka teško razumljiva derivacija iste. Nažalost. Ipak im je ugled važniji od očuvanja hrvatskog jezika.
da , da , čuvajmo HR jezik …nemojmo više koristit riči ka šta su npr mobitel , kompjuter , hard disk ili ovde race pace , grip , downforce itd , itd…
serafciger – Ma to sigurno, mladi koriste te izraze kako bi bili in, iliti popularno, iako ni to nije naša riječ. Ono na što avalon puca, a od svog glupog sarkazma nije skužio, je to da koristimo neke tuđice za koje nemamo drugu riječ, ili prijevodom glupo zvuči.
Ja sam zamolio da se koriste hrvatske riječi za ono što imamo, a za koje nemamo koristimo tuđice. Samo što gospodin to nije primijetio, a htio je ispasti pametan.
Totalno se slažem s Helmutom Markom iz vrlo jednostavnog razloga.Još nitko nije napravio cestovni hibrid po uzoru na F1 a po mom mišljenju niti neće.Uostalom,kad na stazu izađe SC,izgleda ko da konj predvodi trku magaraca. 😀
..a baš jučer su po cesti prošla dva Megana sa V8 po uzoru na F1 iz 2011.
Jel si ti bare dobro pročitao gornji komentar na kojeg se očituješ?Ako jesi,onda si zaboravio napisati-2 hibridna megana s MGU-H i MGU-k s potrošnjom od 50l/100km po uzoru na današnju F1-.Nit si ih vidio a bogme nit nećeš iz razloga što ih nitko pametan neće napraviti jer bi bili sami sebi svrha jednako kao i današnja formula.Ako je današnja formula toliko genijalna,zašto SC nisu napravili po toj tehnologiji,već se sramote s rasnim 4,0litrenim biturbom.
Ovo je prvi put da se slazem sa Helmutom!
Valjda ce nam 2017-ta donijeti dosta toga dobrog!