FIA je za ovu sezonu odlučila vratiti titanijske ploče u konstrukciju donjeg dijela bolida zbog sigurnosti i povećanja atraktivnosti najelitnijeg oktanskog natjecanja. Rezultati su na prvim utrkama sezone bili dobri, možemo reći i spektakularni, a iskre su još više došle do izražaja na noćnoj utrci u Bahreinu. Gotovo svi vozači i momčadi podržavaju nešto što uspomene vraća na 80-e i 90-e, ali jedan vozač nije toliko oduševljen. Riječ o Toro Rossovom Carlosu Sainzu:
“Dobro izgleda na televiziji, ali za nas vozače to može biti neugodno jer nas zasljepljuje kada iskre pogode vizir.”
Svjetski prvak iz 1992., Britanac Nigel Mansell, na tu temu kaže:
“Volio sam iskre. To je bila velika smetnja za svakoga tko vas je pratio. Na slobodnim treninzima sam tražio neravnine malo izvan trkaće linije koje bih mogao koristiti u utrci ako netko bude odmah iza mene. Vožnja tom putanjom me ne bi usporila, ali sam znao da će vozača iza mene pogoditi kiša iskri pa sam se nadao da će zaprljati njegov vizir. One su zbilja radile štetu na vašem viziru.”
a najbolje sve ukinuti onda i da se vise ne zove formula 1 nego yugo koral rejsing 45.
A ništa onda, kad se netko zbog zapaljenog vizira zaleti u ogradu sa 250 km/h i rasturi si mozak od udarca poput Bianchia onda ćemo okriviti suca ili nekog tamo, oprostiti se od još jednog vozača i idemo dalje jer mi ljudi učimo na greškama kada je kasno. Iskreno, meni su u Bahrainu išle na živce ove iskre (koje su testirali u Austriji prošle godine), jer sam znao da su umjetne, da su tu stavljenje pod krinkom “sigurnosti” da bi sport bio atraktivniji. Pa eto, ja imam prijedlog da se stave topvski udari na bolid koje vozač može ispuštati ako… Read more »
😀 mogu kupiti one transmitere za zvuk kad stisneš gas.. Imaš npr. Zvuk Ferrarijevog V10 iz 2014. He he
Nije sainz nista lose rekao ali kao rookie nekako ne ocekujem ovake izjave, evo bas u tekstu kad mensell to govori to je nesta sasvim drugo…. Sainz sjedi i vozi……
Ne smijem ni pomislit šta bi tek bilo sa aktivnim vješanjem na ovakvim bolidima 😀
jos samo da berni uvede celave gume za zadnji stint
Evo još jedne glupe promjene od strane FIAe. Desetljećima je bolid imao podncicu od…hm, recimo šperploče.
Iskre su više (i jednostavnije) doprinjele atraktivnosti utrke nego bi to učinilo vraćanje “pravog F1 zvuka”.
..Samo još fali da uvedu pravilo doljnjeg Kersa koji bi iskorištavao iskre (trenje) kao dodatan “alternativni” izvor energije.. 😀 😀
I naravno, pigrbljenje staza i evo veselja 😉
I naravno, Herman dodatno “pogrbi” staze i evo nam veselja 😉
Kaj ak je ovo pročital neko iz FIAe…
Onda neka me ukradu slobodno 😀 Radim honorarno,na birou sam.. Možda dobiju poticaj za plaću u prvoj godini 😀 😀
iskre obožavam,prava f1 povijest.