Romain Grosjean o sudarima iz 2012.: Agresivnost ima dobre i loše strane

Lotusov vozač Romain Grosjean je u Formuli 1 debitirao 2009. godine na posljednjim utrkama sezone. U sport se vratio 2012. kada mu je timski kolega bio još jedan svjetski prvak – Kimi Raikkonen. Te je godine Lotus imao vrlo dobar bolid, a Francuz je do prvog postolja došao nakon samo četiri utrke sezone.

Međutim, ugled mu se kvario kako su utrke odmicale jer je Grosjean teško dozirao agresivnost te je, kako sam kaže, imao krive ciljeve na samim počecima utrka. Mnoge od njih su za njega, ali i druge vozače, završavale u prvom krugu (ili prvom zavoju), a najgora se stvar dogodila na VN Belgije 2012. Romain je zbog izazivanja sudara u La Sourceu dobio zabranu nastupa na sljedećoj utrci, VN Italije.

Grosjean se nakon toga ‘smirio’ te je imao odlične nastupe u 2013. Tvrdi da je želja za dolaskom u pobjedničku poziciju rano u utrci krivac za te incidente:

“U 2012. sam došao u Formulu 1 i osvojio svoje prvo postolje u Bahreinu. Onda smo otišli u Barcelonu i Kanadu gdje sam skoro pobijedio. Nakon toga je uslijedila Valencia gdje sam također mogao pobijediti da nisam imao problem s alternatorom. Tada se sve svodilo na pobjedu pa zaboravite ostalo. Dođete do prvog zavoja i pomislite ‘Moram biti tamo ako želim pobijediti u utrci’. Jednostavno sam imao krive ciljeve.”

Dodaje da je njegov agresivan stil, zbog kojih je imao problema na startovima, bio ključan u kvalifikacijama i tijekom odlučujućih trenutaka u utrci.

“Puno sam učio, a kada pogledate 2012., uvijek je bilo isto mjesto. Uvijek je bilo na startu, a to je bila pogreška izazvana postavljanjem krivih ciljeva pri startu utrke. Kada to naučite i shvatite gdje griješite, onda se možete promijeniti. Tada sam mislio da je agresivnost koju mogu imati vozeći kvalifikacije moja prednost. Možete odvoziti dobar krug, a kasnije u utrci u nekim ključnim trenucima je važno biti agresivan. Naravno da to trebate kontrolirati i da trebate znati da postoji 500 ljudi koji naporno rade za vas kako bi vam napravili bolid za koji ne žele da ga uništite.”

“Ne želite napraviti nešto glupo i poduzimati rizik nepotrebno. Kada odlučite izvesti pretjecanje, puno se toga događa u jako malo vremena pa morate promisliti je li to dobro mjesto i što će se dogoditi. Ne želite se slupati. U bolidu morate misliti na puno stvari.”

4 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Mr.Spaceguy

Dobar i pametan vozač, svatko ima svojih buha. Bitno je da ih se rješio.

KOve

Čovjek koji je Alonsu onemogućio naslov 2012. i njegov kolega u Suzuki.

F1 fan

Vozač koji je najviše napredovao zadnjih godina. Dosta puta je bio brži i od kimija

RogerR1

Slažem se. Ma i meni je Kimi simpatičan zato što je cooler, “Iceman”, partijaner (ili bio)..itd. Ali zbog takvih osobina mogu navijati za njega ili ne, no bez obzira koliko je dobar vozač ljudi ga uzdižu malo više zato što je takav kakav je.
Kimi je vrhunski vozač i taman taj jedan naslov najbolji je opis njegove kvalitete. Vrhunski vozač, ali ne i vanserijski.
Znam da bih sada dobio puno minusa, ali nema 🙂 sorry, mislim da je ovo bilo objektivno. I oprostite što sam otišao izvan teme..

Related Posts