James Allison o svojoj ulozi u ovogodišnjem projektu

Ferrarijev tehnički direktor James Allison osvrnuo se na promjene koje su se u zadnjim mjesecima događale u talijanskoj momčadi i koje su iznjedrile puno bolje rezultate na stazi i izvan nje. Cijenjeni Britanac je u Maranello došao iz Lotusa sredinom 2013., a prošle sezone Ferrari je imao najgoru sezonu u posljednja dva desetljeća. Ove godine u sezonu su ušli kao Mercedesov prvi pratitelj te su slavili na VN Malezije. Upitan koja je njegova uloga u svemu tome, Allison odgovara da je želio promijeniti razmišljanje u Ferrarijevom tehničkom odjelu:

“Nisam dizajnirao niti jedan dio na ovom bolidu, postoji puno izrazito talentiranih ljudi koji to rade. Ako sam imao ikakvu ulogu u ovome, to je onda naglasak na stvari na koje je vrijedno uložiti puno truda. Ovdje sam da skinem pritisak s ljudi koji trebaju napraviti svoj posao za sljedeći tjedan, ali u vidu treba imati duži vremenski okvir. Sve to vam oslobađa ruke i pomaže da napravite dobar posao. Teško je nešto učiniti u vremenskom okviru od dva ili tri mjeseca. Trebate napraviti program za mjesece i godine, a ne tjedne.”

Zima je prošla u znaku velikog restrukturiranja momčadi i promjena menadžmenta, a Allison napominje da pravi efekt toga neće biti vidljiv još neko vrijeme.

“Svake promjene poput tih nije lako učiniti, ali napravljene su imajući u vidu duži vremenski period. Tako imamo momčad u kojoj su svi ljudi stavljeni na prava mjesta i koji će nas učiniti jačima kako mjeseci budu odmicali. Od ovih ćemo promjena sve više koristi imati u mjesecima i godinama ispred, a ne nakon sljedeće noći.”

Ferrari je tijekom zime značajno poboljšao svoju pogonsku jedinicu, ali dodaje da je rad na ovom projektu počeo puno ranije.

“Aero program je započet početkom siječnja 2014., a program za razvoj pogonske jedinice dosta kasnije. Postojao je i ranije, ali pravi zamah je dobio krajem svibnja 2014.”

21 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
scuderia1715

Kimi car je naglasio ono najbitnije što je u ovom moru rečenica izrečeno. Ova izjava se treba čitati kao motivacijski govor svojim zaposlenicima. Treba uzeti u obzir članke u kojima se pisalo kako je upravo On pronašao grešku na stražnjem ovjesu prošlogodišnjeg bolida, itd. Možda on nije osobno “nacrtao” neki dio, ali sigurno je glavni mozak cijelog ovog projekta i to ne samo kao potpora.

Audi

Ferrari ima dobru ekipu entuzijasta i kvalitetnog kadra, novi šef je donio svježinu, promijenio je neke glavne probleme, one koje uglavnom ne uočavaš kad si tu jer teško ti je vidjeti nešto kada si unutra u tome, teško je razmišljati. Sigurno novi kadar nije imao tih problema već je jasno mogao gledati sliku bez neke naklonosti prema ikome i zato je to sada rezultat takav kakav je.

Boomerang

Drago mi je da sada znam tko je u principu zbrljao Lotus E22! Razmišljajući o svemu sinulo mi je da ovo nije prvi put da Maranello ratuje protiv Enstonea. Krajem 1996. iz Enstonea su otišli Ross Brawn i Rory Byrne, svi znamo što je slijedilo. Nadam se da se to neće dogoditi ovaj put premda je gospodin Byrne u zadnje vrijeme jako angažiran u Maranellu. Osobnog sam mišljenja da gospodin Allison nije u tehničkom smislu veličina koja bi mogla zauzeti mjesto Rossa Brawna. Činjenica je da odlaskom Rossa Brawna u Ferrariju nije bilo tako štetnih posljedica kao primjerice u Lotusu… Read more »

Zeus

Opet hapa komentare…sunce mu…Vedraneeeeeee!!! 🙂 🙂 🙂

Schumi1

Meni u zadnje vrijeme nijedan komentar neće da ubaci. Tek za par dana vidim da je upao.
Tako da čujemo se ponovo za par dana 😀

F1 Karthikeyan

LORD 🙂

kimi car

“Ako sam imao ikakvu ulogu u ovome,to je onda naglasak na stvari na koje je vrijedno uložiti puno truda” pametnom dosta 🙂

joshuazg04

Hm, a što si prika radio od ljeta 2013. u Maranellu ? Sve smjernice za projekt SF 15 su njegove…. to je ko dan…… Domenicali i Alonso ? Bez komentara….

sennacher

Oprezna, skromna, politička izjava u kojoj se ne spominje krajnji cilj, a to bi valjda trebali biti pobjede i naslovi. Ali u ovom trenutku podiji za Ferrari su čista realnost, što je opet veliki napredak u odnosu na ne tako davnu prošlost.

Rajko

Sto nam kaze da je ovaj bolid napravljen za vrijeme mattiacija, alonsa, domenicalija….

kimi-fan

Ova sva trojica sto si ih nabrojao nemaju nikakve veze sa ovim sad bolidom, jer da su imali i znali kakav ce biti sigurno nebi otisli iz Ferrarija barem nebi Alonso.

avalon

onda allison LAŽE ? u interesu montezempla koji je napustija ferrari jer 31.03.2015. je na portalu “osvanija” članak naslova “Montezemolo zasluge za Ferrarijev uspjeh pripisuje starom vodstvu” 😉 da je allison izjavija da je stari bolid bija smeće svi bi mu povirovali ali kad javno izjavi “Nisam dizajnirao niti jedan dio na ovom bolidu,” onda mu niko ne viruje . interesantno ! jbga , po neomiljenima se pljuje ma kolike zasluge imali , a omiljene se uzdiže makar njihove zasluge još nisu došle do izražaja … pljuvalo se i po fernandu kad je govorija da je bolid loš i spor… Read more »

Zeus

“Tako imamo momčad u kojoj su svi ljudi stavljeni na prava mjesta i koji će nas učiniti jačima kako mjeseci budu odmicali.”-ovo mi se ne čini da su Fry i Tombazis davali upute što i kako. Postavljala su se pitanja, “A.N. neće doći, Ferrari će se morati osloniti na svoje preostale snage, hoće li biti na visini zadatka?”-rezultati se vide pod novim vodstvom. Allison je još prošle sezone napomenuo da neće tražiti od aero odjela maksimum vrijednosti downforcea, već će ići na malo manje vrijednosti, koje pokrivaju širi spektar uvjeta na stazi. Tako su radili i u RB-u. Taj maksimum… Read more »

Zeus

U Kini podij, a Bahrein već Grand Slam, tip top 🙂 🙂

kimi-fan

Avalone puno stvari receno nista jasno da si iznio. I Alison je u Ferrariju od 2013. Pa kako da su ovi sad radili na ovome bolidu a on nije. Mozda u Ferrariju vole da im neko ljubi guzu umjesto da i kritikuje. Ima vozaca koji pobjedi pa fino ode u Italiju i zahvali se svima. A ima i oni koji pobjede i sve zasluge pripisuju sebi a neuspjeh drugima.

avalon

kimi-fan … “Avalone puno stvari receno nista jasno da si iznio.” je lo ovo tebi neka mantra koju ponavljaš kad su moji kometari u pitanju ? 😉 ako tebi nije jsno ne znači da je i drugima nejasno 🙂 genijalno zaključuješ i pitaš “Alison je u Ferrariju od 2013. Pa kako da su ovi sad radili na ovome bolidu a on nije.” , a lipo sam citira samog ALLISONA “Nisam dizajnirao niti jedan dio na ovom bolidu,” i opet ti ništa nije jasno . malko si mi nesuvisao u komentaru jer …trebaš pazit kad prije nego napišeš “Mozda u Ferrariju… Read more »

kimi-fan

a tebi Rajko rekao da su ova trojica radia na ovom bolidu i ti odma se uhvatio toga. svi smo procitali da je Alison rekao da nije ni dio dizajnirao na ovome bolidu. hajde nam ti reci tko je dizajnirao.

avalon

kimi-fan…. vjerovatno teško shvataš , a brzo zaboravljaš …treba sa pažnjom čitat izjave JA 😉 “Nisam dizajnirao niti jedan dio na ovom bolidu, POSTOJI PUNO IZRAZITO TALENTIRANIH LJUDI KOJI TO RADE . ” s obzirom da si zainteresiran ko je učestvova i koji su to izrazito talentirani ljudi koji su “kreirali” ovi bolid , a koje JA nesebično spominje možda bi bilo dobro da osobno allisonu pošalješ mail sa upitom , a ne da pitaš mene jer … moga bi ti puno napisat , a niša ne kazat …ma znaš onu tvoju mantru 🙂 🙂 🙂 izgleda da je lakše… Read more »

miha777

Gospodin sarkazam je spot on.stari forumaši će znati.. pozz

Related Posts