Fernando Alonso vjerojatno nije očekivao ovako težak početak sezone u svojoj prvoj sezoni u McLaren Hondi. Mnogi su se zapitali o čemu sada razmišlja dvostruki svjetski prvak, imajući na umu veliki pomak u performansama koji su u njegovoj bivšoj momčadi napravili preko zime, što je Sebastianu Vettelu omogućilo pobjedu na VN Malezije. Španjolac uporno tvrdi da je sretan, a to mišljenje dijeli i McLarenov trkaći direktor Eric Boullier:
“Alonso je sretan u McLarenu. Ne znam koliko puta to moram reći. Ljudi žele napraviti probleme između nas, ali oni ne postoje. Iako je bio ovdje prije sedam godina, momčad i ljudi oko njega su novi. Mogu vam reći da sam veoma sretan s atmosferom u ekipi i načinom na koji funkcioniramo. Stvari će se postupno poboljšavati kako sezona bude odmicala.”
Britanska momčad nastavlja s razvojem svog MP4-30, a novi dijelovi se očekuju na sljedećim utrkama. Osim toga, Honda će uskoro povećati snagu svoje pogonske jedinice.
“Sada možemo malo pojačati motor koji ima veliki potencijal. Imamo neke nove specifikacije koje ćemo koristiti od Europe nadalje. Ista je stvar i što se tiče šasije, nove dijelove ćemo donijeti u Bahrein. Također, veliki paket poboljšanja imamo i za Barcelonu. Kao što smo rekli, nije desetinka po desetinku, već pola sekunde po pola sekunde. Sada smo malo iza sredine poretka pa se nadamo da ćemo za par utrka biti naprijed”, rekao je Francuz.
Siguran sam da Fernando nije sretan zbog situacije u kojoj se nalaze, ali ovdje se ne radi o trenutnoj formi i zadovoljstvu s istom, nego o novom timu, novom projektu, novom izazovu. promijenio je okruženje, oni bolje od nas znaju koliko ima potencijala u tom partnerstvu, i tu se radi o tome da li je zadovoljan, sretan ili nije, što nije upitno, zašto ne bi bio sretan? Naravno da je početak neke nove suradnje ljepši ako krene na višoj razini konkurentnosti, no Fernandu motivacija nikad nije bila problem, sigurno ima razloga za optimizam, nikada nije bio škrt na riječima ako… Read more »
Uh, šta bi dao za ovaj scenarij:
Iduće godine Ferrari još malo napreduje i sustigne Mercedes.
McLaren puno napreduje i sustigne Mercedes.
I onda fajt 3 najbolja vozača na gridu u tri različita tima, s tri različita motora.
Uf….
🙂
Uopće me ne bi smetalo da “moj” vozač ne osvoji titulu, više bi uživao u tom troboju svaku utrku. Pa se malo ubace i druge momčadi, pa ovi novi izvrsni klinci…
Ali tko zna, možda se i dogodi 🙂
Volio bih i ja vidjeti takav scenarij, ali tesko je ocekivati da McL Honda iz trenutne situacije napreduje bas toliko da vec iduce godine stigne Mercedes. 😀
Da baš je sretan što je na začelju a pretendira za naslov!
Ne vjerujem da je nezadovoljan dok ne vidim šator u Wokingu!!! 😀
Tresnite ga opet strujom da bude još sretniji. Šalim se, naravno. Sumnjam da Alonso može biti sretan u ovakvim okolnostima. Nadam se da će do kraja sezone Mclaren Honda biti konkurentna.
Tko zna sto su mu u Wokingu i Sakuri pokazali da ga je uvjerilo kako ce taj projekt u par godina postati uspjesan.Zasto nebi bio zadovoljan u redu sto se tice pozicije u kojoj su sada svi bih se zapitali jeli stvarno sretan ali covjek je vozac Mclaren-Honde koju je stovao kao klinac jos dok je vozio karting i samim time je ekstra motiviran da taj projekt sto prije zajedno s Buttonom vrati u formu slicnu onoj iz 80ih.Treba imati strpljenja jer Mclaren Honda koju gledamo i gledat cemo ove godine nije niti ce biti ista Mclaren Honda iduce godine… Read more »
Da se referiran na ovu prvu rečenicu, pa mislin da u F1 ne postoji ništa za pokazati na temelju čega možeš znati da ćeš da par godina postati uspješan(pod tim se misli prvak, jer i sam je izjavija da mu 2. mista ne znače uspjeh više), bez obzira bila to Honda ili netko drugi. Ko bi reka prošle godine da će Ferrari u drugoj utrci bez greške Mercedesa pobjediti, prebrzo se stvari minjaju u F1.
Dobro si to napisao, pa tko onda može reći da se situacija u McH neće ili ne može poboljšati? Upravo to da se u F1 situacija brzo mijenja, ako se ima dovoljno resursa, tj. stručnih ljudi i infrastrukture, sve je moguće. Takav rasplet nije privilegija jednog tima, nikad bila.
.neznam, nisam baš siguran da vlada takva idila. Pitam se smo kada će to izaći na vidjelo..
glupost … tko bi bio sretan u borbi za 13 i 14 mjesto i to nakon što je odustalo 4 bolida ….
trenutacno se bore za 13 i 14 mjesto. Ali nece jos dugo ostat tu. Ne bi davali pozitivne izjave bez razloga i pokrica. Alonso je naglasio da i dalje ne zali za prelaskom u mclaren iako je ferrari 2 momcad po brzini zato sto ne zeli opet biti drugi i ferrari ce tesko dostici merc a ko zna mozda se i varam i htio je pokusati nesto drugo. Covjek ima 33 godine i puno iskustva i sigurno nije presao u momcad koja ce bit na zacelju. No vrijeme ce reci svoje a do tad ce biti prepiranja i govorenja da… Read more »
pa evo kako to Fernando vidi… Kaže Fernando da nije sretan sa tim što su na kraju poretka, samo su ispred Manor Marussije, ali da je sretan zbog toga što vidi da je tim predan, da svi naporno rade i da taj rad donosi rezultate, za razliku od njegovih 5 godina u Ferrariju, kada je najbolji bolid Ferrarija svake godine bio najboji u prvoj utrci, radilo se malo ili slabo, a izgovora je bilo tonu (npr. ne radi nam aero tunel!). Zato je, kaže Fernando, puno sretniji u McLaren Hondi, jer sudjeluje u projektu koji, po njemu ima budućnost. Procjenjuje… Read more »
-Znam da je mnogima malo čudno ovakvo razmišljanje,ali to je pravilan naćin razmišljanja,jer rezultati dolaze ne kao proizvod “sreće”,već kao proizvod teškog i napornog rada a tada se i više cijene…..-Kraj citata,s kojim se slažem.Primjeni to i na neke druge vozače i sve pet! 🙂
gluma
Drago mi je da je sretan u novoj/staroj ekipi. No volio bi da konačno Hondin stroj proradi kako treba i da ga više vidimo u njegovom pravom izdanju.
Ne znam ja šta vi ostali mislite i šta će te mi reći,koliko ću dobiti dislike-ova ili like-ova,ali ovo mi se čini veoma ozbiljno od njih i već u Bahrainu ocekujem obadva bolida u Q2,ako naravno bez greške odvoze krug. Iskren da budem,nisam za to da u Bahrainu pojačaju snagu,ne mogu oni baš baš odmah znati “e mi smo pouzdani,hajmo sada oslobodit više snage.” a teek odvezli samo 1 komplet trku s oba bolida do cilja,nema smisla. Mene samo to plaši sada,ali dobro,vidjećemo… Jedva čekam Barcelonu,jao…ne samo radi Big upgrade-a bolida nego i radi normalnijeg vremena,jbt,ustanem ko utvara u 3… Read more »
Vidim da si još izgubljen, prvo ti nije pravo kako ide napredak, a sada nisi za korak dalje, prdni ili stisni u klinac! Je li čupaju kosu u McH? Taman posla, rade i idu naprijed. Je li se može ovaj zaostatak preokrenuti preko noći? Izgleda da ne može, da se Jenson i Fernando ponašaju kao dio vas njihovih fanova, ne bi drugu godinu u F1 dočekali. Znam da je strpljenje pri kraju nakon Ferrarija, ali par mjeseci je ništa prema 5 godina. Ajde da stoje na mjestu i ni makac, razlog za nezadovoljstvo bi bio opravdan, ovako treba gledati pozitivne… Read more »
jok eto ja to ne znam 😀 haahah,jbt,pa više volim bod sa McLarenom nego pobjedu s Ferrarijem.
AlonsoForever…ljepo je to što si vjeran svojima čak i sada kad njim neide najbolje. Mi iz tabora Ferarrija najbolje znamo kakav je to osječaj. Međutim, unatoč tvojem optimizmu, nitko McL-Hondi nemože garantirati da će sa zaista inpresivnim resursima zaista moći otići do samoga vrha. Zapravo, čudi me što ima onih koji njih več tamo vide iako nasuprot sebe imaju itekako ambiciozne ekipe sa isto toliko, ako ne i više, tehničke podrške. Nema garancija u F1. Možda McL ode daleko.. Ipak, kako daleko? Zar se ostale ekipe za to vrijeme neće razvijati i napredovati? Što ako dosegnu 3-4 poziciju i shvate… Read more »
ja od 2015 ne ocekujem ništa posebno,a nit 2016…već 2017 bi mogli bit McLareni tamo gdje su sada Ferrariji.
Pa sta ti mislis koliko Alonso ima godina ako mislis da bi bili 2017 sad gdje je Ferrari. Alonso dize sidro vec iduce godine ako nebude napredka
Alonsa vidim u F1 najmanje do 2018. 🙂
Pa naravno da nema garancije, ni kada govorimo o tehničkoj podršci. Kako je Ferrari povećao proračun na 370 mil. eura za ovu sezonu pa još nisu uhvatili Mercedes, a u McLarenu se priča o rekordnom proračunu od 280 mil. eura.
Zavadit ih žele oni koji se boje da ne proradi pakleni paket Denis-McL-Honda Alonso,jer onda ide noćna mora za sve druge momčadi!!!
Mislim da se i Buttona nesto pita.
Mclaren je Mclaren i onaj koji neviruje da će se vratit na pobjedničke staze nema veze o ničemu.
i jos uz to kako dobro imaju upakirani paket iza ko da ni nema masine,… sve u svemu vidi se buducnost mclarena,… drzim fige 😉
“Ljudi žele napraviti probleme između nas, ali oni ne postoje.” neče ljudi napraviti probleme među vama ali to može napravit nedostatak konkurentnosti i rezultata . niko (osim največih optimista koji pamte samo sritne dane od 1987. do 1991. , a zaboravljaju one manje sritne od 1992. do 2008. ) nije očekiva da će McLH odma u borbu za postolja ali kako se stalno potencira odlična šasija , motor pun potencijala rezultati su mršavi bar za sada . fernando je zadovoljan ? čime ? završavanjem trke sa krugom zaostatka ? isto bi tako bija zadovoljan ( i zadovoljniji ) da je… Read more »
Aha opet farbaju oči Hamilton Mercedes 1:35.xxx
Vettel Ferrari 1:36.xxx Alonso 1:39.xxx pa to su opet 4 sec,ponovo su se vratili na početak gdje su i bili,ali bitno da izjavljuju da su ispred FI,sad su i ispred Lotusa u Chini su se borili i sa Lotusom hahahaha jesu smiješni ništa ove sezone od McLarena,ako dođu do bodova to če biti zaslugom ako pola grida ostane u defektu ili u Monacu sa strategijom SC,kao što je bio slučaj sa Julesom
Amm… Najbrži krug utrke Hamilton 1:42:2, a Alonso 1:43:7. Ferrari je najbolji krug 1:43:0. Button se borio i vraćao poziciju na ravnome u direktnoj borbi sa Lotusom koji ima Mercedesov motor, i uz to su oba završila utrku (a vidimo i kolko Renault ima problema s pouzdanošću unatoč sezoni više iskustva). Ako to nisu gigantski pomaci u F1 onda ne znam što je.
Mora ću te razočarati, Vettel je odveza svoj najbrži krug 25 krugova prije Alonsa a Hamilton svoj 10 krugova prije Alonsa ali na 17 krugova starim softicama.
Kada podatci ne idu u prilog željenom, nije problem prilagoditi podatke…
chrononus da je Alonso tako vozio nebi bio u krugu zaostatka..Ne kažem ja da se McLHonda neče vratiti hoče al ne ove sezone možda negdje krajem sezone možda jer oni sada prolaze ono šta su druge momčadi prolazile prošle sezone,kak bi se reklo trebaju posložiti sve kockice na svoje mjesto,a ove sezone to če biti teško,u Maleziji se jesu približili ali u Chini su se vratili tamo od kuda su i krenuli,žalosno ali istinito,da vozi netko drugi u McLHondi nebi me toliko smetao njihov zaostatak,al vozi čovijek za kojeg navijam pa pratim pomake ili ne pomake,možda če im Bahrein bolje… Read more »
Ako gledamo kako bi trebalo gledati, staza u Kini, pa ni u Bahreinu im ne odgovara. Zašto? Zato što staze sa puno dugačkih pravaca favoriziraju jače motore, a Honda trenutno vozi sa najmanje 100 KS zaostatka… Takav je i Bahrein, pa zato Fernando i Jenson govore da će to biti još jedan težak weekend. No kako su najavili povećanje snage motora možda će situacija biti bolja, pa će se napredak ipak vidjeti… Fernando Alonso je poznat kao osoba bez dlake na jeziku (to je ono što mu zamjeraju iz Ferrarija – kad su imali kantu, to im je i rekao… Read more »
Ja ko što san već jednon napisa, mislin da on nije ima puno izbora, i to bi objasnilo ovu situaciju u kojoj se nalazi. Honda će biti dobra u to nema sumnja ali kasne i to dosta, a to kašnjenje on je tija gledati iz sigurne udaljenosti u Ferrariju u borbi za podije, ali Mattiacci je izgleda ima druge planove.
“We learned today that James Allison sat Fernando Alonso down towards the end of last season and tried to explain to him at length how good the 2015 car would be,” SSNHQ’s Craig Slater reported in Shanghai. Kako se ovo uklapa u tvoju teoriju da je Fernando potjeran iz Ferrarija? Meni se čini da su oni do kraja pokušavali zadržati Fernanda… A više vjerujem Jamesu Allisonu, nego li nekakvom tipu koji ne voli Fernanda i koji piše po sistemu: “Što je babi bilo milo, to se babi snilo!” Izvor: http://www1.skysports.com/f1/news/12433/9796393/fernando-alonso-says-ferrari-title-would-make-mclaren-move-an-error EDIT: I da, vidio sam kako su se planovi Marca… Read more »
Teorija nije moja, ali ima mi smisla, čak i taj dio di Allison pokazuje Alonsu plan za 2015. Na kraju krajeva nije Allison potira Alonsa, a i ne vidim razloga zašto mu nebi pokaza plan za 2015. A kako se tebi uklapa u teoriju da je Alonso zna koliko Honda kasni i otiša tamo. A moga je otići iduće godine ako bi se pokazali dobri, jer bi vrlo lako zaminija i Buttona i Magnussena ili eventualnog nekog trećeg vozača pošto su ovi najbolji pod ugovorima u svojim timovima. Isto tako cila priča oko Vettelovog dolaska ne podržava teoriju o vozaču… Read more »
Ja mislim da je budala osobno jer navijam za njega i žao mi ga gledat tamo gdje se nalazi,zašto mislim da je budala,1: Prošlu sezonu su svi bolidi ajmo reči testirali nove turbo motore,trošili tokene i usavršavali,skupili podatke i preko zime popravljali greške,što nije bio slučaj kod McLHonde nije mogla tj.nisu mogli nikakve podatke sakupit,ja sam rekao onog tren kad je bila riječ da Alonso napušta Ferrari i odlazi u McLHondu,rekao sam da je to pušiona,zašto iz tog razloga što oni u McLHondi tek ove sezone prikupljaju podatke koje su ostale ekipe sakupile sezone 2014,tako da se ne nadam da… Read more »
“Sada možemo malo pojačati motor koji ima veliki potencijal.
Hm fino zvuci….nadam se da ce u Bahrainu uc u Q2 zbog poboljsanja na sasiji i povecanje snage motora.
Stavio bih naglasak na MALO. Pa koliko se onda jos moze pojacati taj motor ako cu ga sad malo 🙂
A to neznamo ni ja ni ti koliko se moze pojacat ali nadam se dovoljno da budu uz bok Mercedesu i Ferrariu.
Kada čitaš što su napisali stručni ljudi, a ne novinari željni senzacija, tada saznaš da Honda još nije u potpunosti skinula sve blokade sa motora… Smatra se da im fali još oko 100-150 KS iz cjelokupne PU (dakle ICE, MGU-H i MGU-K)… KOliko se to odnosi na ICE, a koliko na elektrokomponente, to ne znamo ni mi, a ni stručnjaci… No, zato znaju zluradi novinari, kojima kada propadne plan da posvade McLaren i Fernanda, napišu na blogu ovako nešto: “His memory has returned and he has now remembered how #arrogant and #jealous he is. #hugeidiot” Sve je rečeno. Svatko ima… Read more »
Lisac kao sto je Zeus naveo to samo mogu pricat ljudi koji ga uopce ne poznaju.Zele zavadit njega i Mch odnosno traze dlaku u jajetu na osnovu prica od prije 7 godina a vrlo lako bi se mogli iznenadit za par mjeseci kad bi poredak u sampionatu mogao drugacije izgledat.
Što imam neki osjećaj da će biti strašni. Poštujem Mercedes, Red Bull i ostale, al’ ja čekam okršaj Ferrari-ja i McLarena. 😀
Nadam se da će što prije doći u sam vrh.
Ja čekam da se RBR vrati. Bez njih to nije to.
O ukusima se ne raspravlja! 😉
ali se za neke ukuse dobiva hrpa odobravanja ( + ) , a za druge gomila neodobravanja ( – ) …. valjda je i to stvar ukusa 🙂 🙂 🙂
hahahahahaha …… stvar ukusa , jako nema šta . izvinjavam se svima koje je moj neumjesni komentar uvridija . stvarno je to stvar ukusa pojedinaca koje ne treba kritizirat + ili – . potvrda te činjenice su komentari No 1 i No 1.1 🙂 🙂 🙂
Ja se isto nadam povratku RBR u sam vrh, ne shvačam šta to ljude smeta kod RB. to je isti tim kao svi ostali u f1 “cirkusu”, Ako je samo zbog imena Red Bull, onda ste smiješni. Nemaju toliku povijest, ali nisu ni F ni Mcl ni Will… krenuli s 10 god staža, več s nule, time mi je zanimljivije što RB u tako kratko vrijeme ima tako veliki uspjeh. Nikad mi nije smetao niti jedan tim, čak mi je ponekad draže da okuse poraz “pravi” timovi (F,Mcl,Merc…) od “outsidera”, čisto da se dokaže da nije potrebno imati tvornice automobila… Read more »
@ciki
Ne trebaš imati tvornice automobila. Samo milijarde dolara zarade koje ( par posto ) bez problema utućeš u jedan tim .
Pa to sam i htio reči, nije nužno da si od glave do pete u automobilizmu da bi pobjeđivao, treba imati “dubok đep” i posložiti prave ljude na prava mjesta pa nek se tim zove i Podravka al će biti pobjednički.