Alonso: Vozači imaju premalo utjecaja u Formuli 1

Dvostruki svjetski prvak Fernando Alonso smatra da riječ vozača u današnjoj Formuli 1 ima sve manju važnost. Španjolac je uz Jensona Buttona i Kimija Raikkonena jedan od najiskusnijih vozača u sportu, a ovo mu je 14. sezona u Formuli 1, odnosno 15. uz testnu ulogu 2002. Alonso priznaje da mu smeta što, uz veliko iskustvo koje ima, njegovo mišljenje ima manju važnost od mišljenja momčadi i velikih korporacija uključenih u sport.

“Teško je”, odgovorio je Alonso na pitanje mogu li vozači promijeniti nešto u Formuli 1. “Kao vozač, možete pitati puno toga, ali previše je interesa, tvrtki i proizvođača u ovom sportu, a njihovo mišljenje ima puno snažniji utjecaj od vozačevog.”

Tvrdi da mu se nisu svidjele velike promjene koje su ‘usporile’ ovaj sport, ali da i dalje uživa u utrkivanju.

“Bolidi su drugačiji – sporiji, teži… U Kini je tempo u utrci bio 1:43.0, a u 2004. 1:33.0. Razlika je 10 sekundi. Kada vozite 10 sekundi sporije, nemate iste osjećaje.”

“S druge strane, DNA sporta ostaje isti, a to je natjecanje protiv drugih, pobjeđivanje drugih i nastojanje da budete pametniji od drugih. Kada sam vozio karting s prijateljima, zabavljao sam se i pri 50 km/h pa nije bitno koliko ste brži ili sporiji, jednostavno uživate u natjecanju.”

21 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Marlboro

Dok nije nažalost poginuo Senna pravila i bolidi su bili najbolji, kasnije rane ’00 vise nije bilo to to. previse se promjenilo od onda jer vise nije u prvom planu F1 sport nego marketing da se zaradi a danasnja pravila su bolesna kakva su prije bila..

modesto

1985 prost je sve sam radio što je htio ,

modesto

box box, alonso butoon is faster than you,,,, da to je današnja f1 nažalost..

pero iz bukurešta

Zamislite Pastora sa “više slobode”…
Da je “na granici”…

Team radio:
“Pastore ništa ne štedi, stinski koliko možeš i znaš”
Maldonado:
“OK”

KREŠ, BUM, TRAS….
Kakav nered…

AlonsoForever

Upravo to. I danas sve samo politika i novac vladaju svim što se zastupa i pregovara oko F1. To je pre-prejadno i smiješno. Jesu bolidi drastično sporiji,ali da li bi bili sporiji ako bi se vratilo doljevanje goriva,nije to baš 10 sekundi…bilo bi oko 3-4s. Ako je 2004 išlo se u Kini 1:33 ili 1:34 sa V10 motorom,onda ovakvi nabudženi V6 motori su,sporiji od V10 za oko 2-3s,malo još goriva dodati,za start da ima,kao prije onako,to je oko 4s taman…nije baš 10sec. Ma da,razumijem i one koji su ukinuli doljevanje goriva,odmah mi padne na um Singapur 2008-e Massa i ostalih… Read more »

Mrav074

Pa dobro, ako 2017. napucaju snagu blizu 1000ks, dodaju downforcea i sire slick gume (i malo rike iz ispuha) mogli bi bit i brzi od 1:33. Zivi bili pa vidili

AlonsoForever

ja bih da se vrati razdoblje oblika bolida od 2002 do 2005 i V10 motori ofc. 🙂 ostalo me ne interesuje što će ko,gdje će ko,kako će ko i na koji način će ko,a i protiv koga 😀

Mrav074

A to bi zelilo 90% nas s portaka

avalon

“Kada sam vozio karting s prijateljima, zabavljao sam se i pri 50 km/h pa nije bitno koliko ste brži ili sporiji, jednostavno uživate u natjecanju.” … fernado alonso . valjda je sva poanta u ovome , a ima djelić i u ovome “DNA sporta ostaje isti, a to je natjecanje protiv drugih, pobjeđivanje drugih i nastojanje da budete pametniji od drugih.”

Mrav074

Razlika je 10 sekundi. Kada vozite 10 sekundi sporije, nemate iste osjećaje
Karting je vozia sa bice 7-8 god. Onda je 50 kmh kao sad 300. Priblem je sta se i na tv primjeti taj nedostatak brzine. Ti sam bas nekidan orimjetia gledajuci stare snimke po yt, vidi se da su bolidi neusporedivo brzi. Izgleda kao ubrzan film u odnosu na danasnje

otto

Naravno da je u pravu!Da vozači imaju bilo kakav utjecaj,nebi vozili ove sramotne plin-struja brijače aparate,već Formulu 1! 😉

mzf1

Hulkenberg je nedavno izjavija da su bolidi teži za voziti i računam ako je on to tako reka onda je tako https://www.gp1.hr/hulkenberg-aktualni-bolidi-su-tezi-za-voznju/ . I onda se sitin izjave Vettela kad je prvi put sija u F1 bolid. https://www.youtube.com/watch?v=LgXYFWrN960 Neko je tu lud, Magnussen na prvoj trci 3. a posli ga nigdi nema. Mene će sve teže biti uvjeriti da su ovi bolidi teški za voziti u usporedbi s V8 a pogotovo V10 erom. Hitno minjati smjer razvoja F1.

Groff

Nemaju nikakav utjecaj.
Sad pilotiraju Priusima…

Mrav074

Za koju godinu ce bit u bolidu samo da nadziru autopilota 😛

Basso profondo

Alonso je nažalost upravu!

Ross Brawn

Da netko stavi onaj 11 godina stari Minard danas na grid uvjerljivo bi uzeo dvostruku pobjedu u utrci to je ono što je tužno danas u f1 jer umjesto da sport ide naprijed on se danas srozao na sramotne grane.

Messa

Da, plus onaj bolid iz 2004 izgleda kao da može pojest i pokakat ovaj usisivač koji danas voze..

Zeus

Od štednje ni “Š” u zadnjih 10 godina, a race pace silaznom putanjom. Sa 100kg goriva nema niti približavanja nekim vremenima, 1 kvalifikacioni krug me ne zanima, kad bi vozili takve krugove u utrci, to bi bila atrakcija, onda bi se vidjelo tko više ili manje griješi, ovako su greške svedene na minimum, vozači su puno opušteniji u utrci dok onako krstare…jedini Pastor traži “limite” 🙂

stari lisac

Da, Pastor… 😀

prosti

da, malo se pita vozača, politiku vode drugi. a možda da se vozači klasificiraju u nekoliko kategorija, npr. rookie, juniori, seniori… po broju utrka i rezultatski jer ne može biti da svačija riječ ima istu težinu – npr. buttona vrlo malo ima u medijima, a naročito da upućuje kritike; s druge strane kvjat, verstappen… kritika do kritike, a tek su zinuli na svijet

avalon

možda da su ovi “stari” prije otvarali usta da bi vozače danas neko nešto i pita . kad su velike korporacije u pitanju niko za mišljenje ne pita ni mnoge države , a kamoli timove ili vozače . kad interesi ( novac) prevlada ljubav postepeno prestaje …

Related Posts