Iako su Nico Rosberg i Lewis Hamilton sasvim očekivano predsezonska testiranja završili pri vrhu ljestvice, ostatak je poretka poprilično zgusnut. Bottas i Massa su pokazali solidnu formu, dok su se tik iza njih smjestili njih Raikkonen i Vettel.
Williamsov šef inženjeringa Rod Nelson tvrdi da je stanje guma jedini razlog zašto je Vettel bio četiri desetinke iza Bottasovog vremena.
”Mislim da je Vettel na početku previše pritiskao i to je uzrokovalo degradaciju guma već na pola kruga”, rekao je Nelson Autosportu. Tako da očekujem da nam je Ferrari bliže nego što to izgleda.”
”Vrlo vjerojatno ćemo se na startu sezone boriti s njima.”
Što se tiče Mercedesa, Nelson je uvjeren da su oni glavni favoriti za pobjede, dok Williams ima šansu ugrabiti nekolicinu postolja.
”Mercedes izgleda nevjerojatno snažno. Njihova je forma zapanjujuća, ali mislim da ćemo biti u igri za postolja”, zaključuje.
Degradacija guma na pola kruga….??? ne razumijem svrhu tih guma ….
To ti je isto kao da koristiš kondom i nakon 20 sekundi ga moraš promjeniti.
Kad sam počinjao duže mi nije ni trebao 😀
Iz iskustva znam da će ti sve manje i trebati,dok ti “degradacija” ne postane stran pojam no,prirodno stanje 🙂
sretno willamsu u novoj sezoni, to će bit dobro za f1 da se više bolida bori za naslov.lani je bilo dosadnjikavo.
Odlicno U svakome slucaju mozda i koja pobjeda padne. Felipe je uvjek posebno nabrijan na Interlagosu 😉
Znam da nije vezano za ovu temu ali ovo je zanimljiva analiza hondine pogonske jedinice u usporedbi s ostalim konstruktorima http://www.formula1.com/news/features/2015/3/16858.html