Todt: Pravila o V6-icama ne idu nikuda

Čini se da je Jean Todt nevoljak prihvatiti bilo kakve velike promjene trenutnim pravilima u vezi motora.

Bernie Ecclestone je poveo napad na trenutna pravila i zahtijeva da se tihi i kontroverzni turbomotori izbace. Čak i Niki Lauda, vođa Mercedesove momčadi, misli da se tehnička pravila trebaju mijenjati:

“Aktualni bolidi su toliko udobni da ih 17-godišnjaci mogu voziti. Formula 1 mora ponovno postati neudobna.”

Todt, pak, inzistira da se ova pravila neće mijenjati:

“Mislim da je to jedna od malobrojnih razumnih odluka koje smo u zadnje vrijeme napravili. Formula 1 je vrh motorsporta pa moramo biti primjer društvu. Ne događa se sve u društvu zatvorenom iza zlatnih vrata gdje se ništa ne događa s druge strane svijeta.”

Nova pravila su nepobitno skupa. Momčad Caterhama je kolabirala, Marussija se pod novim imenom jedva održala na životu, a i srednji red se muči. Todt je rekao da je F1 ostala jaka te da se problem kolabirajućih momčadi oduvijek događao.

“Iduće godine dolazi nova momčad, a mogli bi ponovno raspisati natječaj za jednu ili dvije momčadi. I pokušati smanjiti troškove.”

Total
0
Shares
Pretplati se
Obavijesti o
8 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
avatar
jozo0607
08.03.2015. 18:21

sta je je bilo bi glupo sad opet sve mijenjat

nek ponovo vrate sponzortva duhanske industrije da se i ove manje momcadi financiski oporave, a i mi pusaci da malo doprinesemo formuli

avatar
SHAGRATH
09.03.2015. 15:34
Reply to  jozo0607

svaka ti čast evo ja već 20+ godina pušim crveni Marlboro zahvaljujući Mcl Hondi

avatar
Groff
08.03.2015. 17:32

Todta sam doživljavao kao razumnog čovjeka.
Evo, Jean kaže : Formula 1 je vrh motorsporta pa moramo biti primjer društvu. F 1 zaista bi trebala biti vrh motosporta ali nekako i nije. Više je postala poligon za testiranje nepotrebnih dijelova. A primjer društvu su prvenstveno po trošenju novca.
Najviše me brine ovo: I pokušati smanjiti troškove. Bojim se da će troškovi samo rasti baš kao na primjeru motora.

avatar
Dalinho
08.03.2015. 15:14

Zadnje dvije rečenice pokazuju da nema razumnog opravdanja za trenutno stanje koje je on skuhao.

avatar
f120
08.03.2015. 15:13

f1 ce postati neugodna jednino kad se izbaci sva elektronika koja dopusta da mulac od 17 godina dođe u f1 bolid,ali isti taj mulac bi s jos vecom lakocom vozio bolid od prije deset godina jer su bolidi od 2000 do nazad 2 godine bili jednostavniji od ovih za voziti,imali su puno vise downforce imali su kontrolu trakcije do 2008 nakn toga blown ispuhe duplo manje okretnog momenta i skoro svaki zavoj su mogli proci sa punim gasom,tako da mislim da su danasnji bolidi natezi za voznju zadnjih 10-15 godina

avatar
Dalinho
08.03.2015. 17:43
Reply to  f120

da, ali su nekada G sile bile dosta veče

avatar
Schumi1
08.03.2015. 17:51
Reply to  f120

Najviše downforcea su imali bolidi do 2013. godine. A i ovi novi nisu puno izgubili u odnosu na te bolide. I današnji bolidi imaju puno više downforcea nego bolidi do 2008. godine.

avatar
Zeus
09.03.2015. 15:57
Reply to  Schumi1

Slažem se Dalinho, Schumi1, zato su do 2008. mogli ići i do 6G u zavojima, sada jedva dođu do 4. Vozači sami govore već neko vrijeme da fizička zahtjevnost vožnje više nije ni blizu kao nekada. “Playstation” volan je druga priča, i sigurno lakša za savladati od većih G-sila. Kada se npr. na stazama sa većinom brzim zavojima, kao što su Silverstone, Spa, Suzuka… treba izdržati cijelu utrku+dvostruka masa vozača na onu koja je sada (4X) Zadnjih 10-15 krugova su bili pogotovo teški za održati koncentraciju i preciznost u vožnji, tu je fizička sprema vozača dolazila do izražaja. 4G u… Read more »

Related Posts
8
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x