Force India nije oduševljena Marussijinim povratkom

Iako je prošlog mjeseca na sastanku Strateške grupe Force India glasala protiv Marussijinog povratka na grid s prošlogodišnjim bolidom, malena momčad se ipak uspjela održati na životu te će se pojaviti na VN Australije. Zamjenik šefa indijske momčadi Bob Fernley je Manoru, kako će se ekipa sada zvati, zaželio sve najbolje, ali nije zadovoljan načinom na koji se cijeli proces odvijao. Tvrdi da to nema veze s novcem, nego sigurnosti i kvalitetom plana koji je prezentirao Manor.

“Želimo im uspjeh. Novac nije bitan. Čak i da je taj novac bio podijeljen, to ne bi značilo ništa niti ima ikakve veze s onim kako smo mi glasali. Prva stvar je to da je Manor pitao momčadi da im se napravi ustupak po pitanju sigurnosti. Promjene pravila između 2014. i 2015. se baziraju na sigurnosti, pa tako ispada da oni žele reći ‘Volio bih doći s bolidom koji tehnički nije siguran, hoćete li napraviti ustupak za mene?'”

“Druga stvar je to da mi podržavamo povratak, ali trebamo vjerodostojan prikaz toga tko stoji iza momčadi i koja je održivost svega toga. Na koliko dugo žele koncesiju? Dvije, četiri ili šest utrka? To ne može biti cijela sezona jer bi u tom slučaju svi vozili s bolidima iz 2014. Nikakvih informacija nije bilo. Zato je prijedlog bio odbijen.”

Manor će u novu sezonu ući s modificiranom verzijom prošlogodišnjeg bolida, a nakon nekoliko utrka trebali bi predstaviti potpuno novi bolid.

“Moramo poštovati procese i upravljanje Formule 1 jer oni su tu da nas zaštite. Sigurnost ne može biti ugrožena, a ako i hoće, mora postojati vraški dobar razlog za to”, rekao je Fernley.

Manor je prošlog tjedna otkrio da će Stephen Fitzpatrick biti najveći investitor momčadi. Predsjednik tima je Justin King, a sportski direktor Graeme Lowdon.

12 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Luca Badoer

Sta je po nekoj osnovnoj logici sigurnije? Bolid 2014 razvijan dvije godine sa nekim modifikacijama ili 2015 bolid sklepan jucer u supi? (Crash test iz 2014 isto ne bi treba imat mogucnost direktnog ubijanja ljudi oko sebe, ka sta bi se dalo iscitat iz FI izjava). Moneeeeeey, it’s a gas…FI mi lagano postaje najomrazenija momcad zbog njihovog vodstva koje je ionako pola po zatvorima pola po race weekendima

Mrav074

Znaci proslu sezonu su svi bolidi bili nesigurni?!?! Strasan propust FIA-e

yolle

nevezano ali novo: Mercedes-Benz potvrdio je da će se od nove sezone Formula 1 kao sigurnosni automobil koristiti njegov superautomobil, novi AMG GT, dok će se u isto vrijeme novi C63 AMG Estate koristiti kao službeni medicinski automobil. Novi AMG GT zamijeniti će SLS AMG, (koji ima prepoznatljiva vrata koja se otvaraju kao “galebova krila”), služiti će kao novi sigurnosni automobil – predvoditi će krug zagrijavanja, te će u slučaju lošeg vremena ili nesreće kontrolirati tempo utrke. Kao medicinski automobil koristiti će se nova verzija C63 AMG, i to u Estate obliku, koji će nositi medicinske potrepštine na mjesto nesreće,… Read more »

Mrav074

Al bolji je SLS 🙂

yolle

ljepše izgleda

vedranF1

medicinski auto ce bit E 63 AMG,a ne C 🙂

dakako

Ovako nekako to glasi izmedju redova:
ne zelimo te novce–u pimku materinu,bas smo racunali na taj kes
nemamo nista protiv njih,sigurnost je uvjet–uzalud nam bio plan,dabogda ih voda odnjela

zekohonda

ko je onda dopustio manoru da se najteče, ukoliko je strateška grupa odbila prijedlog? fia?

thebear38

Grupa je odbila prijedlog za nastup sa proslogodisnjom specifikacijom bolida. Manor je napravio modifikaciju prema pravilniku za 2015. i odluka grupe vise nije bitna …

zekohonda

zahvaljujem.

thebear38

Nema na cemu …

Ross Brawn

Ma pustili bi oni mene i s 1.9 TDI u F1 samo da imam pare za onog starog pohlepnika.

Related Posts