Romain Grosjean je nakon Alonsove nesreće izjavio da bi se trebalo poraditi na sigurnosti kada su u pitanju bočni udarci. 33-godišnji Španjolac je nakon jednog takvog tri dana proveo u bolnici te će propustiti posljednja predsezonska testiranja.
“Ne znam što se dogodilo. Znam da je tog dana bilo dosta vjetrovito, što otežava prolazak trećim zavojem. Možda je na izlasku otišao na astroturf, ali ta površina mi se nikako ne sviđa jer izgubite kontrolu nad bolidom ili produžite ravno. Ne znam je li otišao na to te potom udario u zid.”
“Postoji par mjesta na kojima zaista ne želite otići na astroturf. 130R u Suzuki i dugački zavoj 18 u Austinu (gdje su ga dodali prošle godine). Ovog trenutka to je najbolji materijal kojeg imamo. Ponekada možete voziti po njemu, kao u Indiji, ali na nekim mjestima ga jednostavno ne želite koristiti.”
Alonsov MP4-30 nije pretrpio nikakvu veću štetu, a Grosjean dodaje da to naglašava problem. Vjeruje da je nesvjestica njegovog bivšeg timskog kolege dobar pokazatelj kako su današnji bolidi dizajnirani.
“To je problem. Ako udarite bočnom stranom dijelovi ovjesa neće lako puknuti niti će se saviti… to je karbon – ili će se slomiti ili ostati u jednom komadu. Ako ostanu čitavi, sva energija mora otići negdje drugdje, a to je onda vozač. Možemo biti sretni jer je dobro, ali mislim da još možemo povećati sigurnost vozača kada se radi o bočnim udarcima.”
Lazes ka pas, potvrdili strucnjaci sa portala nakon opseznih testiranja da ni orkanski udar vjetra nemoze nista bolidu
A jesi otrovan. Tako nisam ni ja kad se raspištoljim
Samo cinjenice navodim haha 😉
Pari da on ista zna. On je samo vozac lol
Možda stručni tim iz FIAe predloži uvođenje air-bagova u bolid.
Pa, ne bi bilo loše, da dvije zavjese izlete ispod airboxa u slučaju bočnog udara,
tako da stabiliziraju bočno micanje kacige. Ionako je to potencijalno kraj utrke ako dođe do toga.
HANS se stalno usavršava, baš taj bočni udar me podsjetio na pojase u autima, ne fiksne nego one koji popuštaju otpor. Možda mogu izvest nešto slično i za bočni udar. Ne može se samo fiksirat kaciga dodatnim trakicama, one bi trebale biti dovoljno opuštene, a tek kod udara da se zategnu.
Šta ja znam, lupam, ali to je vjerovatno slijedeća zadaća FIA-e, veća sigurnost glave kod bočnih udara…
Grozni, se ti to umiljavaš MclH kako bi za sezonu dvije zamijenio Gumbiča??
Ccc, to te Bojler tjera na to jel da???
Gdje su sad silni teoreticari zavjera, da obrazloze ovu izjavu 😛
NJihove teorije su postojane, ko ona “Mrlja” na boku MclH bolida.
eh ta mrlja na boku je sjena onog nosaca kamere.bas sam sinoc gledao klipove i fotke po netu i tacno se vidi da je to sjena.sve zavisi od ugla i mjesta odakle posmatras.tako da u odrdjenim pozicija ta mrlja iscezne ili se rasiri po boku bolida.
Aha, nema komentara kad F1 vozač izjavi ono što se već našlo u komentarima, ali svejedno nije “prolazilo”. Ajmo, gdje je slama, po štap svaki i udaraj! 🙂 🙂
neka institucija rade svoj posao! 🙂
Mogo si posao u navodnike 🙂