Vrh Formule 1 danas u Parizu raspravlja o budućim koracima kojima bi za par godina trebao krenuti ovaj sport. Strateška grupa koju ove godine čine Mercedes, Red Bull, Williams, Ferrari, McLaren i Force India, održat će sastanak s nositeljem komercijalnih prava Bernijem Ecclestoneom i FIA-inim predsjednikom Jeanom Todtom kako bi raspravili o velikim promjenama, a tu je i sveprisutna rasprava o modifikaciji aktualne specifikacije pogonskih jedinica koje bi od sljedeće godine trebale razvijati 1000 konjskih snaga.
Broj gledatelja na tribinama i TV ekranima sve je manji, a navijači već neko vrijeme izražavaju nezadovoljstvo aktualnim stanjem u Formuli 1.
Osim snažnijih motora, razgovarat će se i o aerodinamici, širim stražnjim gumama te o povratku Marussije koja bi 19. veljače trebala izaći iz stečaja.
Sve promjene mora odobriti F1 Komisija, a 1. ožujak je rok do kojeg se sportski i tehnički pravilnik mogu promijeniti bez jednoglasnog dogovora.
Andy Cowell, engine boss at F1 pacesetter and reigning champion Mercedes, told Speed Week: “The maximum power output of the V6 turbos, if we reach 100 per cent thermal efficiency, is 1,630hp.
To je skroz respektabilna veličina!
Nekad je nedjelja pred tv-om bila rezervirana za formulu, nije se smio pipnut daljinski, a danas se gleda prdonje nedjeljom u 2. puj.
samo nekoliko popuste sa resrtikcijama ovi motori bi imali super zvuk na 18000 ili 19000 rpm da dozvole dvije turbine da daju inženjerima više slobode mislim da gripa ima dovoljno još malo snage i momenta i super
Povratnu informaciju su dobili na jedinom jeziku koji razumiju,tanji bankovni računi i sve što rade,rade zbog sebe a ne zbog nas.Bez obzira na uzrok iz toga bi moglo ispasti puno dobroga za nas koji pratimo F1. 😀
Moje mišljenje je da svakako trebaju vratiti zvuk na staro bilo to vračanjem v8, v10 ili v12 meni je apsolutno svejedno. Jer gledam formulu preko tv-a i to stvarno zvuči jadno, a u bližoj budučnosti ne vidim baš priliku za odlazak na utrku u živo, e da i neka slobodno vrate nadoljevanje goriva. Također veselim se i promjeni izgleda jer tamo 2000 – 2007 bolidi su izgledali sasvim dobro. No bojim se da će opet nešto zaribati s tim svojim debilskim promjenama.
Pozdrav. Mišljenja sam da se bez ikakvog razloga kompliciranja snaga PU može povećati na 1000 ks, samo se povisi protok goriva. A ako žele povećati snagu samog motora na 1000 ks, e onda još bolje. 😀
Aerodinamika i izgled bolida su prilično ograničeni što je dovelo do prilično ružnih bolida i smatram da se najveći napredak može ostvariti upravp na tim poljima. Pozdrav ekipi i jedva čekam da vidim što će se genijalci dogovoriti.
Nisu se sjetili nekih drugih dobavljača guma, ili Pirelli može uživati ekskluzivu dok god uredno sluša odredbe FIA-a (ili ne znam koga) i određuje komponente smjese za svaku utrku (koje često uopće nisu “susjedne” između njih četiri što mi je često pomalo nelogično)…?
Gumarski rat uvijek jamačno začini situaciju, barem je tako ranije povijest pokazala.
V10 ili još bolje V12,4000ccm,može i bez turba,a okretaja,guma,goriva i krilaca do mile volje …. moje skromne želje
Ček, do sad su godinama stalno nešto ograničavali – broj okretaja, cilindara, radni obujam, količinu motora i mjenjača, troškove, testiranja…
Sad zaključili da im fali snage…
Samo nek vrate onaj stari dizajn bolida i v8 motore i sve će biti ok.
Garantirano će opet nešto zasrati.
f1 gledanost je u padu nek se zapitaju zašto.
Konacno ti “sefovi” raspravljaju o necem korisnom i pozitivnom za ovaj sport ….
..”Broj gledatelja na tribinama i TV ekranima sve je manji, a navijači već neko vrijeme izražavaju nezadovoljstvo aktualnim stanjem u Formuli 1…” .o tome raspravljaju. Fali para…Petra i Tamara koštaju, sad se i zet pojavio, jahtu treba tankati….