Talijanski dobavljač guma za Formulu 1 vjeruje da će ovogodišnji bolidi biti brži, i to čak do tri sekunde po krugu. Početkom prošle sezone novi su bolidi zaostajali za svojim V8 prethodnicima, kako u kvalifikacijama, tako i u utrkama, ali kako je sezona odmicala tempo je bio sve bolji, a taj se trend očekuje i u novoj sezoni. Predsezonska testiranja počinju 1. veljače, a Pirellijev šef Paul Hembery predviđa veliki skok do prvih utrka sezone.
“Naši početni podaci govore da će biti velikih skokova. Momčadi su tijekom zime mogle promijeniti neke stvari, pogotovo oko pogonskih jedinica, a mi predviđamo da ćemo do Melbournea, ili najkasnije do Kine, vidjeti neke prilično značajne skokove u usporedbi s prošlom sezonom.”
Hembery predviđa poboljšanja od tri sekunde, a to bi bolide s V6 turbo motorima približilo njihovim V8 prethodnicima.
“Mislim da govorimo o bolidima koji će biti dvije do tri sekunde po krugu brži od prošlogodišnjih. Radi se o velikoj razlici. Za naše gume to znači da će prošlogodišnji konzervativan izbor zapravo biti prilično agresivan izbor ove sezone.”
Sve to okej,Hembery. Ali se nadam da će Honda biti pouzdana. 🙂
ne znam zašto su ljudi opsjednuti bukom motora !?!?!? na jednom moto portalu vlasnici se često znaju pohvalit kupovinom/montažom vansrijskih auspuha , a na pitanje kolega bajkera jesu li šta dobili na snazi montažom npr akrapa , vincea najčešći odgovor je ” ne znam ali dobro buči “. na početku sezone se kukalo kako su novi bolidi spori no odmicanjem sezone su bivali brži i pokazali potencjal . ako je hembery u pravu već ove druge sezone krugovi novih bolid bi mogli biti na nivou V8 , a na pravcima možda i brži ALI … sad ispada da jbš brzinu… Read more »
Samom ugradnjom Akrapovič ispuha i K&N filtera (koji su najčešći “must have” dodatci) dobiti će samo na buci i čak mogući gubitak snage motora. Ipak, nakon podešavanja motora na “stolu” dobiti će osjetno povećanje snage. Hoću reći Akrapovič nije samo buka. Odnosno ljudi ih ne kupuju samo radi buke.
S druge strane nakon dvije sezone ovi F1 motori biti će na razini V8 motora od prije dvije sezone, no gdje bi danas bili V8 motori da su se nastavili razvijati i upotrebljavati… imali bi “buku” za kojom mnogi plaču, a o snazi možemo samo nagađati.
Znaš li koliko su se razvijali V8 motori? Nebi oni makli nigdje. Ni ove ni narednih godina, jer su dosegli plafon.
ne bi napredovali zbog ograničenih pravila da su izbacili rev limit i dopustili skuplje materijale izjednačili bi se s v10 iz 2004
Ne znam zasto ti nisi opsjednut bukom motora?
A da…brzi poput aviona.
Cisto sumnjam s obzirom da su im sa novim nosom opet srizali aerodinamiku
ha ha i ja isto očekujem puno brže bolide 🙂