Ferrari predstavio SF15-T

Ferrari je u podne putem interneta predstavio SF15-T kojeg će ove sezone voziti Sebastian Vettel i Kimi Raikkonen. Bolid za 2015. od velike je važnosti za najprestižniju momčad Formule 1 jer upravo on označava početak nove ere s novim menadžmentom na čijem je čelu sada Maurizio Arrivabene kao šef momčadi, odnosno Sergio Marchionne kao Ferrarijev predsjednik.

SF15-T je prvi Ferrari koji je u potpunosti djelo tehničkog direktora Jamesa Allisona, a na slikama je vidljiv dosta duži nos koji mora odgovarati izmijenjenom tehničkom pravilniku za 2015. Sam bolid i njegova pogonska jedinica trebaju pokazati dobre performanse ove godine ako talijanska ekipa želi smanjiti razliku koju su prošle sezone imali za dominantnim Mercedesom.

Suprotno očekivanjima, novi Ferrari zadržava pull-rod prednji ovjes dok Mercedes i Red Bull koriste push-rod konfiguraciju. Iako pull-rod nudi aerodinamičke prednosti, loša strana je ‘nemiran’ prednji kraj – nešto što ne odgovara ni Sebastianu Vettelu niti Kimiju Raikkonenu.

Priopćenje iz Ferrarija:

“Najveća promjena između SF-15T i njegovog prethodnika je niži prednji dio bolida koji udovoljava promjeni pravila za 2015. Novi nos donosi odlične aerodinamičke performanse. Pogled na bolid otkriva uži stražnji kraj koji nudi više downforcea oko kritičnih površina tog dijela bolida. Stražnje krilo je redizajnirano kako bi isporučilo stabilnost u zavojima dok istovremeno ima veći DRS utjecaj na pravcima.”

“2014. je bila prva godina brake-by-wire sustava: on je prilikom kočenja omogućio skupiti maksimalnu količinu snage dok istovremeno zadržava optimalan balans pri kočenju. Prvi verzije su imale problema s potonjim, a sustav je u 2014. znatno unaprijeđen. SF15-T je dodatno optimiziran kako bi dao bolji odaziv koji bi trebao omogućiti vozaču kontrolu prilikom snažnih kočenja.”

“Prijenosni omjeri su fiksni za cijelu sezonu, a naše iskustvo iz prošle godine nam je omogućilo pažljivo izabrati omjere za najbolje korištenje tijekom sezone. Kvačilo, tradicionalno snažna stavka za Scuderiju, dodatno je poboljšano nizom detaljnih promjena kako bi nastavili s dobrim performansama nakon starta.”

“Pravila dopuštaju povećanje mase bolida za 11 kg u odnosu na F14 T. Novi bolid iskorištava dodatne performanse dok zadržava dopustivu količinu balasta. Gume su za ovu godinu malo izmijenjene, a smjese i odabir će za ovu sezonu biti vrlo sličan kao i u 2014. Razina performansi SF15-T će biti puno bolja od F14 T te bi nam trebala omogućiti potpuno iskorištavanje potencijala gume.”

 

 

Ferrari SF15-TFerrari SF15-TFerrari SF15-T Ferrari SF15-TFerrari SF15-TFerrari SF15-TFerrari SF15-TFerrari SF15-TFerrari SF15-TFerrari SF15-TFerrari SF15-T

 

129 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Desmosedici

Drago mi je da su na bokove stavili Alfin logotip jer je Ferrari je nastao od Alfe. Enzo Ferrari je bio šef jedne od trkaćih momčadi Alfa Romea koja se zvala Scuderia Ferrari. Kasnije se Enzo osamostalio, pokrenuo vlastitu tvornicu i trkaću momčad, ali je ostavio svoj prvotni naziv Scuderia Ferrari.

nixon

Najljepsi bolid zadnjih bar 5 godina
nadam se da ce biti brz jer kao veliki mrzitelj ferrarija i ja sam se pozelio njih na vrhu bar da budu konkurnti ove godine! 😀

Formulas

Čuo sam da McLaren ima jedva 2 konja……. 😉

Schumi1

Ja ne znam zašto neko misli da će se Williams za nešto boriti. Prošla im je ona fora od prošle godine kad su imali daleko bolji motor. I opet nisu uzeli drugo mjesto…
Ja bi više obratio pažnju na Lotus. Ali ove godine se vraćaju u vrh ekipe sa najvećim budžetima. Red Bull i Ferrari će najvjerovatnije biti drugi i treći tim. Možda i McLaren se uključi u borbu ako motor bude dobar i pouzdan.

alonso5

Williams ce biti bolji nego prosle godine i nevjerujem da ce RbR bit brzi od njih pa nisu ni oni ludi znaju sta rade.

Ferrariforever

.najtočnije bi bilo reči da su sve ekipe napredovale, jer ako su cijelu zimu svi u pogonu drugo se nemože ni očekivati. Samo, pitanje je koliko su pojedine ekipe naučile prošle sezone te koliko su znale donjete zaključke prenjeti na bolid te, najbitnije, koliko je je u stvarnosti to bolje ili lošije od drugih.

Schumi1

Normalno da će biti bolji nego prošle godine, jer će Mercedesov motor biti još bolji. Ali oni nemaju pojma o razvijanju bolida, u odnosu na ekipe iz vrha. Zato su i bili bruku iza Mercedesa prošle godine. Pogledaj samo 2013 sezonu Williams i Lotus, oba na Renaultovim motorima. Razlika nebo i zemlja. A većina stvari na bolidu im je ista kao i 2013. Samo su promjenili ono što su morali promjeniti. Samo su imali sreće što su prešli na najjače motore. Sad kad Renault razvije bolji motor, i Red Bull još bolji bolid. Williams im neće biti ni blizu. Prošle… Read more »

Tuzlak

Koliko se hvale da su suzili zadnji dio, pogledajte slike odozgo Ferrarija i McLarena, ogromna razlika u korist Mclarena. Navodno su uradili ogroman posao na motoru, to cemo ipak vidjeti. Sada cekamo RBR i Merdzu 😀

stari lisac

Mercedes je već viđen!

Lozinho

Nista posebno al veoma prihvatljivo za razliku od prošlogodišnjeg
Tio bi da maknu ovu crnu doli i ovo malo bile i da bude cili u onoj zarko crvenoj boji da se istice na gridu

zgrobnika

nije loš, svakako je bolji od prošlogodišnjeg asmatičnog monstruma.
morali su produžit nos da bi smanjili drag jer je bolid dosta visok zbog ovjesa.
Ali ne izgleda mi previše ubojito (možda se varam jer neznamo ništa o tome koliko su poboljšali motor). Nekako imam osjećaj da će RB iznenadit svih zaprijetit mecki i wiliamsu a ferariju ostavit 5-7 mjesta. Nisam navijač ferarija ali bi mi bilo drago da ponešto osvoje.

PIPS VTC

U odnosu na mravojeda od prošle godine F14T,prelijep!
A posebno mi je drag onaj logo na oplati motora lijevo i desno.
Pozdrav svim Alfistima…
FORZA FERRARI!

mzf1

Ma iz profila je stvarno prilip al nikako da skužin ovaj stol za peglanje umisto nosa, evo već peti put ponovo vrtin slike, valjda će mi sisti kroz neko vrime a i vidin da je općenito pozitivno prihvaćen..

AlonsoMcLarenHonda

nadam se da će biti najsporiji ikada i totalno nepouzdan, pogotovo onaj kod vettela 🙂

Vendetta

Najljepši bolid naprijed VETTEL I KIMI pokažite ovima što je ferrari očekujem samo pobjede dosta je mercedesa za ove druge se ne bojim.

Formulas

zbilja to zelis? zasto? da kojim slucajem Vettel nebi uspio jer nije ni Alonso? pa u najmanju ruke ce tu osvojiti isto naslova kao i lojzek, od tog losije nemoze…..;-)

zjurina


Pazi da nebi bilo ko drugom jamu kopa sam u nju pada…
A nosevi od razočaranja visit ko Pedro.
Honda nije od jučer, pa bi moglo i biti nešto, ali ni Ferrari nemože biti lošije nego lani.

Red one

Meni je ok…u svakom slučaju ugodniji je oku od dosadnog Mclarena,koji mi djeluje kao da su ga sklapali samo da nešto naprave.

bibinjac

Lipši nego prošlogodišnji u svakom slučaju.

Alonso-McLaren

lose

karlo_b

…u svakom slucaju ljepsi je od lanjskog.. a nadam se i boljim rezultatima.. nek im je sa srecom 🙂

Brzi Gonzales

Nije nesto posebno estetski ugodan oku,mislim da su za sada impresivniji Mercedes W06 i Lotus E23! No ostaje vidjeti testiranja i ovogodisnja izdanja na stazi,da bi bez obzira na izgled opravdao mozda potencijalnu ulogu favorita!

Formulas

možda po novom ljepota počne utjecati na brzinu tko zna? 😉

McLaren Honda

Jeli ko primjetio znak Alfa Romeo na lijevom i desnom boku straznjeg dijela??

PIPS VTC

Na što ciljaš?

otto

To je Alonsova želja a njegove su želje zapovjedi!

McLaren Honda

Do prosle godine je bija znak FIAT na nosu, a sad ga vise nema nego je znak ALFA ROMEO na boku. Zasto to?? 😀

otto

Sad je FCA.Zato.

avalon

ka šta su mnogi lani pričali da je ferrari složen za fernanda izgleda da iako je napustija tim u maranelu i dalje rade bolid za njega jer dio pripćenja iz ferraria glasi ” novi Ferrari zadržava PULL – ROD prednji ovjes dok Mercedes i Red Bull koriste push-rod konfiguraciju. Iako pull-rod nudi aerodinamičke prednosti, loša strana je ‘nemiran’ prednji kraj – nešto što ne odgovara ni Sebastianu Vettelu niti Kimiju Raikkonenu.” dobro šta pull rod ne odgovara sebu , to manje više ali kako će naš kimi to apsolvirat ? da opet ne prođe sezona u privikavanju finca na ovjes… Read more »

ciki-f1

To ti je osiguranje za opravdanje, ako dobri rezultati izostanu imamo čime se braniti, misle u F na svoje fanove.

otto

Bez brige.Monopol na kante od ove sezone preuzima McLaren!

alonso5

Otto jesi siguran?

otto

To zapitaj sebe i ministarstvo obrane Fernanda Alonsa.S moje strane,o McLarenu sve najbolje.

stari lisac

Ma vidiš ti tog prokletog Fernanda. On je inzistirao na tom “pull-rod” sistemu toliko da ga je Ferrari morao poslušati… Zato mu sada u McLarenu to nisu dali, a i Ferrari se vraća na ono što su uvijek željeli…
http://www1.skysports.com/f1/news/12433/9688948/ferrari-stick-with-pull-rod-suspension-after-deciding-to-focus-resources-elsewhere

Leo

Ima još vremena da se to promjeni ali vidi na rubrici Meklarena 127 komentara a Ferrarija 87.Za dobrim konjem se prašina diže!

Formulas

evo jedan komentar za statistiku Ferrarija….. xD

Formulas

i još jedan XD

ciki-f1

“mlad” je još ovaj članak.

otto

Još jedan,no da nebi ostal prazan,ovim putem pozdravljam sve Alonsovce,mislim jednako pristojno kao i oni mene i također im želim sve dobro po sistemu reciprociteta.

ciki-f1

Pravi lisac je Fernando, još ih je nagovorio da i dalje ostanu na tom ovjesu, podvalio je i Vettelu i Raikkonenu.

Formulas

je bome prava mustra taj Alonso. Sad kad je McLarenu još im govori što da rade. A kad se samo sjetim kometara o ovjesu i Alonsu u Ferrariju.

Related Posts