Najtrofejnija momčad Formule 1 ne može se pohvaliti dobrom sezonom, a još manje dobrim i snažnim motorima, nešto po čemu ih mnogi pamte. Ove godine Ferrari nije uspio pobijediti, dok je Red Bull s Renaultom uspio slaviti tri puta. Stvari su za ostale proizvođače još gore jer Mercedes konkurentima ne dopušta nikakve preinake na motorima, nešto što odgovara njemačkoj tvorničkoj momčadi, ali ne i Ferrariju, Renaultu (Red Bullu) pa čak i McLaren Hondi.
Ferrari ipak naporno radi na poboljšanju svoje V6 turbo pogonske jedinice. Talijanski Omnicorse piše da su u Maranellu počeli surađivati sa stručnjacima za razvoj motora, austrijskim AVL-om, iako je ta kompanija bila povezana s Red Bullom, pogotovo kada je austrijska momčad ranije ove sezone tražila alternative u slučaju da Renault ne uspije napraviti nekakav bitan pomak sa svojim motorima.
Omnicorse dodaje da tim AVL-ovih inženjera već radi u Maranellu, a La Gazzetta dello Sport navodi da ovaj trend prati nedavne radikalne promjene u Ferrariju, nakon što je predsjednik Sergio Marchionne navodno analizirao projekt za 2015. te zaključio da bolid za sljedeću godinu nije ništa bolji od aktualnog F14 T. Osim toga, izvještaj dodaje da će nos na novom Ferrarijevom bolidu biti više nalik Red Bullovom.
Za Ferrari će sljedeće godine voziti Sebastian Vettel i Kimi Raikkonen, vozači koji su ove godine imali tešku sezonu u Red Bullu, odnosno Ferrariju.
Najvažnije je da su locirali problem… sad će to njima AVL riješiti…
AVL. GmbH je privatna Firma i oni mogu da rade istodobro na dva ili više projekata u F1. Ili bilo gdje drugo. Firmi je interes da zaradi.
Slažem se s ottom Austrijanci slove kao vodeca firma za rad na pogoskim jedinicama za razna podrucja,cak je Helmut Marko za vrijeme ovogodišnje VN Austrije spomenuo njih i jos jedno dvije tri firme na sto je Martin Brundle direktno rekao to mi mirsi na Red bull motor a Marko je rekao ništa nije nemoguce,također mislim da sam vidio na grand prix 247 prije par mjeseci vijest da su oni nešto dirali po Renaultovoj pogonskoj jedinici.Bilo kako bilo mislim da ce Ferrariju jako dobro doci netko kao ta AVL firma koja cijelu situaciju gleda sa strane i može im biti od… Read more »
renault odnedavna surađuje s mariom illienom (ilmor).
Ferrari radi punom parom. postavke motora, turba te baterija ce vjerovatno biti kopirane od Mercedesa + ovi Austrijanci ce vjerovatno smislit’ nesto novo. prvo to nek poboljsaju, a onda nek maknu onaj ovjes te poboljsaju aerodinamiku. nadam se da ce sljedeca sezona biti konkurentnija i zanimljivija i da Mercedes nece biti toliko jak kao ove sezone… Ferrari sprema nesto sto ce nas iznenaditi, nadam se pozitivno 🙂
Od kada si ti tako pripitomljen? 😀
Što znaci kopirati. Pa to je gotovo nemoguce. Kopiranjem , tj. pokusajem kopiranja na kraju dobijes nesto svoje. Ista stvar je i oko motora. Tesko je sada prebaciti konstrukciju motora u mercedesovom stilu kad moses promjeniti samo cetrdesetak posto motora. A i tesko je ista reci oko Ferrarijevog motora kad zapravo neznamo gdje i sto je pravi nedostatak motora. I dalije sve do motora. Negdje sam citao da su cak morali mapama motora obuzdavati snagu jer je bolid jeo zadnje gume i nije ga se dalo kontrolirati. A zapravo je problem bio vise u ovjesu nego u motoru. Tako da,… Read more »
sa brojem 5, 5ti njemac u ferrariju, 5ti svjetski prvak koji dolazi u ferrari i osvojit će 5ti naslov svjetskog prvaka s ferrarijem.. sve je ovo vettelovo maslo e famozni nos od red bulla, sad i ovi stručnjaci za klipove uz odvojen turbo i kompresor kopirat mercovu mašinu… možda se nešto veliko kuva u maranelu a samo pričaju da ciljaju na 1 2 postolja ili uspjeh pobjede u sezoni.. bit će tu puno red bull aerodinamike i kopija pogonske jedinice mercedesa. možda najmanje ferrarija ali ferrarija koji će dat rezultat
A cujte, na zidu je pisalo pi..a pa je jedan naspranjio ku..c, tako ovi tekstovi gdje navodno netko nesto rekao.
Normalno je i logicno da inzenjeri suradjuju i kupe ideje i znanje. Ne mozes biti zatvoren medju ceiri zida i ocekivati napredak i nove ideje. A sto se tice dizajna “nosa” bolida, prije bih rekao da ce RB-ulov sliciti na Ferraijev nego li obrnuto, s obzirom na nova pravila.
*na plotu 🙂
Imas praf, na plotu 🙂
S obzirom na nova pravila, Red Bullov nos je najbliži tim pravilima. Možda ga čak neće morati ni dirnuti. Ne pričaju džaba da će i McLaren preći na takav, a možda i Mercedes. Pogledaj slike Marussijinog bolida koji je bio u pripremi za sljedeću godinu, sa nosom za 2015.
Pa ja sad vise nista neznam, ako gledas ovaj video onda tvoja teza ne soji http://www.formula1.com/news/technical/2014/0/1246.html
Kak je to jadno, momčad čiji je zaštitni znak uvijek bila proizvodnja odličnih motora sada traži pomoć.
Stari Enzo sad sigurno plače od muke.
Ferrariu je godinama bila mantra da rade super motore ali im je deficit aerodinamika.
Sad ispada da im je sve u banani.
.rekao bih, okreče se u grobu od muke jer, naime, legenda više nije među živima.
Ne da se okreće,vrti se ko ventilator…….
Ferrari niti je radio hibride, niti turbo motore (od modela F40), niti tako male motore (bar ne u novijoj povjesti), stoga to ni nečudi. Dok su u igri bili V8 i V10 su s motorima uvjek briljirali. Ovi motori nisu njihovo područje i to nije njihova liga što se tiče pogonskih jedinica. Mene više čudi loš Renault s ovakvim motorima nego Ferrari.
Mene ne cudi los renault. Francuski auti sa proizvodne trake silaze pokvareni
Meni je drago što slušam ove vijesti vezane za Ferrari i što mijenjaju neke stvari iz korijena. Jedino što mi malo smeta je to što gledaju šta drugi rade, prvo ovo po izgledu “nosa” a sad i po pitanju AVL-a. Kao da konstantno kopiraju Red Bull (ili mi se ipak čini) :/
Nema ništa loše u kopiranju najboljeg.
.u Ferrariju očigladno posežu za očajnim potezima. Što se mene tiće, mogu surađivati i s crnim vragom, samo nek pokažu nekakav napredak.
666 je novi bolid, diš više vražji.
xe, xe.
AVL je svjetski vrh po pitanju motora s unutarnjim sagorjevanjem,stoga im je to pametan potez.Ovi su motori i bez hibridnih dodataka,samo s elektonikom nužnom za njihov rad,tehnološki draguji.Treba izdržati pet trkačih vikenda uz tolika opterečenja,za razliku od prošle turbo ere kad su potrošili više motora nego guma.