Cilj za 2016. su bučniji motori od 1000 konjskih snaga

Sastanak Strateške grupe Formule 1 održan je jučer u Ženevi te se, između ostaloga, razgovaralo o aktualnim pravilima po pitanju pogonskih jedinica, odnosno promjena istih jer ovakva formula pogonskih sustava vjerojatno nije održiva. Bernie Ecclestone predložio je ukidanje V6 turbo motora, a kako stvari sada stoje, 2016. ćemo vjerojatno dobiti blago izmijenjena pravila po pitanju agregata.

Michael Schmidt iz Auto Motor und Sporta tvrdi da Ecclestoneov prijedlog nije usvojen, ali da su u pripremi nova pravila koja bi na snagu mogla stupiti za dvije godine:

“Motori će biti glasniji, jači i jeftiniji. Cilj je 1000 konjskih snaga i trošak od 10 milijuna eura po momčadi. Grupa stručnjaka mora dostaviti rezultate prijedloga do kraja siječnja.”

Pravila za sljedeću sezonu ostat će identična aktualnima. Međutim, neovisno o održavanju VN Koreje koja je iznenađujuće ubačena u kalendar (kako bi se dobio još jedan motor kroz sezonu), vozači će sljedeće godine na raspolaganju imati četiri pogonske jedinice, a Schmidt dodaje da su razlog za to isključivo financije.

36 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Ferrari number1

Znam da nije vezano na ovu temu ali ovaj video vrijedi vise od tisucu rijeci https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=-VhZ7lIOEGk

Mrav074

Joj gledajuci ova preticanja, jedno brutalnije od drugog, da bar maknu prokleti DRS.

McM

Nebitno je oce li biti v16 ili v6..samo da je buka….ovo sta sada imamo nije F1.

Mrav074

Zasto nebi usvojili rjesenje koje se vec koristilo. I V6 turbo i V8 ili V10 N/A da budu izbalansirani nekim restrikcijama pa tko sta voli nek izvoli.

otto

To je već viđeno 80tih.1,5 turbo vs 3,0 aspiratori i ovi drugi su popušili.

Mrav074

Nasa si uspoređivat motore odprije 30 god. Aj isporedi motor od sezone 2013 i ovogodisnje. Na svim stazama su stari bolidi brzi po nekoliko sekundi (osim Brazila jer je staza cila obnovljena). Dodaj malo downforcea na ovogodisnje bolide i vremena bi bila vise manje ista.

Mrav074

Jedan mi frend ima Type R iz 2005, drugi GTI iz 2007. Oba su 2.0 200ks slicne tezine. Znas di je golf jedino bolji? Na međuubrzanju. Honda ga izdominira u svim drugim podrucjima.

ciki-f1

Daijiro
A tvoji frendovi su profi vozaći tako da su oba vozila na samom limitu tj mogučnostima oba auta?? Da bi u “streat race” bio brži, samo moraš biti veča budala.
A i fascinantni ste mi vi hondaši, mislite da imate raketu, kad ono, auto ko i svako drugo.

ProkletiGad

Daijiro zavisi koji je vozac ludji haha i na otvorenoj cesti sam sa td-om prestizo svakojakve aute..jedino jedan fokus i par bmw je imalo sansu…druga stvar sto je taj td imo ovjes za brdske trke i prolazio 150 kroz zavoje hahaha…ko sta sam reko na otvorenoj cesti dobiva onaj sa boljim gumama i ovjesom a to jer ima 200 il 75 konja nemora biti presudno…al za tu hondu ti cak i vjerujem ali samo taj model jer su ostali cisto sranje

stari lisac

A da se uzme u obzir aerodinamika… Možda i tu leži po koja sekunda (a neki tvrde i po 5 sekundi) po krugu?

Mrav074

Dobro mi “hondasi” smo idioti (inace nevozim hondu, jos) a vi ste popili svu pamet svita. Stavi mi bilo kojeg turba i atmosferca slicne snage na crtu i dajen ruku da ce N/A ga potuc. Uostalom valjda ja znan bolje od tebe kakvi su mi frebdovi vozaci. A to tvoji mocni turbo motori su bili toliko kompetitivni da se nisu koristili u F1 30 godina, a sigurno nebi ni sad da se pita fanove a ne proizvođace

Mrav074

Stari lisac, procitaj malo bolje moj post pa ces ugledat jednu recenicu DOWNFORCE, ona ti je direktno vezana za aerodinamiku

Mrav074

crveni bikonja slazen se da ova novija nije do kolina onoj staroj al se islo na neko “normalnije” auto jer je model prije jednostavno prebrutalan. Al nemos mi rec da je Integra i Accord Type R smece. Jedne od najboljih jurilica tog vrimena. Ko drugi daje 200ks iz 1.8 motora 🙂

alonso5

Sve su to male mace za Nissana Skyline gtr r34 i r35

ProkletiGad

Nazalost nijedan japanac vise ne iskace iz te hrpe automobila…onaj lexus sta kosta ko suhi zlato i naravno gtr…ovo ostalo pisi propalo u zadnjih 15tak godina…nezamjeceni su..svi ih hvale ali ako bas moraju radje bi golfove gtie ili gtdee..ja nebi nijedan od tih..bio bi zadovoljan i starom kantom koja drzi cestu ko zakovana pa makar imala i samo 75konjova:)

Zeus

Neka se ovako čuju, nemam ništa protiv.

https://www.youtube.com/watch?v=mBG9wdwnq7Q

otto

Ovako niske udarce bi trebalo zabranit. 😀

Zeus

https://www.youtube.com/watch?v=mBG9wdwnq7Q

Gle kako su jednostavni i lijepi…valjda će podignut malo te okretaje i dati više benzina 🙂 😉

otto

Veliš dvaput je dvaput.Nađi nekog Ferrarija ili Hondu iz 80tih.Može i Brabham BMW

Zeus

Jedan od najljepših meni, Ferrari 126C2,

https://www.youtube.com/watch?v=gm6li_MDWOU

dajte benzina više…

Zeus

MP4/4 do 3:00 zagrijava…

https://www.youtube.com/watch?v=IcmKJ5MhDh8

Zeus

Brabham BT52

https://www.youtube.com/watch?v=0w-pokZMoU4

prži prednje krilo ako mu se približiš 😀

otto

U jbt pažljivo s tim,zamalo me predoziralo! 😀

PavleF1

Ok, ukratko Bernardov prijedlog nije prošao, i dalje ćemo imat V6 motore samo jače od ovih.. Znači Mercedesova dominacija se nastavlja još dugi niz godina 🙁

hrcfaca

Aaaa napokon, jedna dobra vijest. Neznam tko je uživao ove godine u zvuku ovih v6 motora
Što se mene tiće apsolutno mi je svejedno dali če se vratiti na v8 ili ostati na v6 bitno da vrate zvuk barem donekle slićan prethodnim godinama.A

Groff

Meni više niš nije jasno.
Prvo smanje motore, natrpaju ih kojekakvom elektronikom, baterijama, postali su vraški skupi i tihi.
Sad razmišljaju da im povećaju snagu, naprave ih glasnijima i sve za manju cijenu.
Nadam se da imaju namjeru maknut ove tehnološke drangulije.

Ferrariforever

.neznam u kojem će smjeru ići “blago izmjenjena pravila” al, po meni, rezonantni auspuh bi itekako mogao poboljšati zvuk, što bi bila daleko najjeftinja investicija. 1000 Ks nije loša ideja al tu sad več ulazimo u sporno pitanje razvoja motora. Ono što stalno bode u oči je obečanje uštede. Imam osječaj da svi ovi zahvati koji imaju u sebi obečanje uštede na kraju proizvedu još i veče troškove. Četiri PU po sezoni nisu nikakva ušteda. Na kraju će ekipe ipak kupovati motore i za njih masno plačati. Več ove su godine šefovi ekipa ukazivali na povečanje troškova i nije mi… Read more »

Korisnik

živi bili pa vidjeli 🙂 1000ks je definitivno ono što f1 zaslužuje

Mrav074

I brdo aerodinamickih rjesenja 🙂

Frano Kiso

Božićni poklon. 😀

alonso5

Mislim da je ovo pametnije odluka nek da vrate V8 iz razloga sto kad bi vratila V8 vjerovatno bi neke ekipe otisle iz F1.
A ovo nije lose imat cemo V6 jos jace i bucnije sto nam svakako treba a 2016 nece bit tog zamrzavanja tako da ce se moci raditi puno vise na motorima sto je u svakom slucaju jako dobro.Uglavnom podrzavam ovo promjenu.

otto

Ne postoje blage izmjene pravila po kojima bi ovi motori bili bitno bučniji,jači i jeftiniji.Vrlo moguče,ostaje ista baza motora,kojeg nije teško nabrijati a o električnom dijelu,otom potom.Zapravo,slažem se svakom promjenom na bolje.

Mrav074

Mozda dignu zapremninu. To bi sigurno donilo i snage i zvuka a i pouzdanosti

otto

Nema potrebe za povečanjem zapremine.Ovaj 1,6 turbo s povečanom količinom benzina postaje čudo božje od motora ali u tom slučaju otpadaju MGU-H i K a dolazi kers i ostvaruje se ono što je Berni nedugo najavio-1000ks s naznakama hibrida.Pripasivanje hibrida novim postavkama motora iziskuje još veće troškove a tu se govori o velikim uštedama.

Mrav074

Ima potrebe ako oce izostrit zvuk i nabit vise okretaja. Usto imat i pouzdaniju mehaniku

EK9

Ajde napokon nesto pametno, ovo mi je uljepsalo dan.

Related Posts