Di Montezemolo: Alonso će napustiti Ferrari

Bivši Ferrarijev predsjednik Luca di Montezemolo rekao je da će Fernando Alonso definitivno napustiti ekipu iz Maranella i to iz dva razloga. 33-godišnji Španjolac je raskid ugovora tražio još ovog ljeta nakon što je izgubio vjeru da će Ferrari ubrzo napraviti konkurentan bolid. Ranije ovog mjeseca Alonso i Ferrari su se dogovorili razići krajem godine ali momčad još uvijek nije potvrdila Fernandov odlazak. Sebastian Vettel, koji je potvrdio da će krajem godine napustiti Red Bull, vjerojatno će zamijeniti Alonsa koji će po svemu sudeći u McLaren Hondu. Di Montezemolo je Ferrari službeno napustio ovog ponedjeljka a u intervjuu za RAI rekao je da Alonso treba drugačiju okolinu te da je razočaran što tijekom pet godina nije osvojio naslov s Ferrarijem.

“Alonso odlazi iz dva razloga: prvo, razumijem da želi doći u drugu okolinu s novim motivima a zatim jer je u godinama kada više ne može predugo čekati na pobjede. Ovih godina nije pobjeđivao i mislim da sreću želi tražiti drugdje. Vozači ponekada trebaju nove motivacije, nova okruženja i nove poticaje.”

Iako je priznao da je Ferrarijeva forma bila faktor u Alonsovom odlasku, di Montezemolo brani svoju bivšu ekipu govoreći da je ovo jedina sezona u kojoj je Scuderia bila doista nekonkurentna.

“U zadnjih 15 godina bili smo momčad koja je osvojila najviše toga. Istina je da već šest godina nismo osvojili prvenstvo ali dva smo izgubili u zadnjoj utrci. Jedina sezona koja je u svakom aspektu bila razočaravajuća je ova ali tako vam je to u sportu.”

Di Montezemolo je bio Ferrarijev predsjednik od 1991. Zamijenio ga je Sergio Marchionne, glavni izvršni direktor matične tvrtke Fiat. Fernando Alonso u Ferrariju je od 2010. a tri puta je bio viceprvak u zadnje četiri godine kada je naslove osvajao Sebastian Vettel u Red Bullu. Dva puta je prvenstvo izgubio u zadnjim utrkama sezone (2010. i 2012.). Španjolac koji je svoja dva naslova osvojio 2005. i 2006. u Renaultu, poslije VN Rusije je rekao da je njegov izbor ‘tako očit’ a dodao je i da u 2015. vjerojatno neće voziti bolid s Mercedesovim motorom kao i da vjerojatno neće otići iz Formule 1 pa se vratiti u 2016.

141 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
wilson
Leo

Ima tu još jedna stvar što se na svim uglednim stranim portalima piše da bi Alonso mogao uzeti godinu pauze pa 2016 u Mercedes što nam govori da već sad se zna da bi Merc mogao žariti i paliti duže vrijeme.E to ubija u pojam više nije dominacija sezonu već njih 5 do opet neke veće promjene pravila ali duboko se nadam da će odmrznuti motore druge godine ako se to nastavi ovako…

isfrustrirani internet smokljan

isprika vetel ima pravo na jednu losu sezonu???

joj kad ovo cujem slabo mi dođe..

kad si ti vidio sezonu u kojoj kolega unistava na 99% utrka alonsa ili luju??
top vozacu se moze desit da izgubi sezonu minimalnim zaostatkom radi losije srece,kvarova ali ne da ga kolega dere gotovo svaku utrku…
to su dvije razlicite stvari

avalon

a meni slabo dođe kad pročitam ovo “top vozacu se moze desit da izgubi sezonu minimalnim zaostatkom radi losije srece,kvarova ali ne da ga kolega dere gotovo svaku utrku…” jer mi automatski na pamet padnu alonso Vs kimi ove sezone ( trenutno 94 boda razlike ) ili button Vs lewis 2011. ( 43 boda razlike ) . onda mi ovo počme “otvarat” neka pitanja … npr spada li button među top vozače pošto je vozeči sa top lewisom 2010. zaosta za njim 26 bodova , 2011. bija bolji za 43 , a 2012. bija iza LH tek 2 boda .… Read more »

kimi-fan

Mogu samo reci Ferrari mu je dao i previse. Vozio je u momcadi gdje svaki vozac ima zelju voziti,dobro zaradjivo, pljuvao je po njima “Ferrariju” kad god su ga novinari nesto pitali i za uzvrat nije im dao nista. A gdje je to Alonso mogao voziti da nije odlucio Ferrari pokusati sa njim. Imao je tad opcije Renault ili Williams tako da mu je ponuda Ferrarija dosla i vise nego dobro.

PavleF1

lijepo je zarađivao, a za uzvrat nije dao ništa?? a tko je ferrariu držao glavu iznad vode sve ovo vrijeme? Gdje bi ferrari u konstruktorskom poretku bio da nije Alonsa? a što si bolje plasiran među konstruktorima, više novaca tim dobije, to valjda znaš.. ajd molim te ne lupetaj gluposti!!

Karikaturist

Zanimljivo da je Alonso kreten kad ima neke cinične komentare,dok je Kimi cool i kralj.

geotec

sad nakon svih tih komentara i pretpostavki da alonso odlazi treba samo da alonso i ferrari objave kako su produžili ugovor na još 3 sezone i da će tim ugovorom alonso postat najplaćeniji vozač (već ranije spominjanih 100 milijuna kroz 3 god.) 😛

Formulas

Koliko god sam puta rekao da jedva čekam dan da vidim Vettela u crvenom , ipak ostaje gorčina s ovim saznanjem da Alonso odlazi. A oni koji ga osporavaju nisu vrijedni komentiranja jer očito se ne razumiju u F1 . Alonso nije Bog, nije čudotvorac, nije vanzemaljac ali je vozač koji je po meni jedan od rijetkih koje sam ja gledao koji može postići u nešto lošijem bolidu ono što nekome neuspije u boljem bolidu nego njegovom. On je vozač koji radi razliku i želim mu sreću za koju god ekipu se odlučio. Žao mi je što eru u Ferrariju… Read more »

Leo

Pratim dosta stranica od Alonsa i Ferrarija i čini mi se da ga TIFOSI vole tako da me baš zanima kako če se razvijat situacija druge godine sa Vetelom i kako če biti prihvačen jer pravi navijači znaju šta je Alonso napravio za Ferrari i cijene ga i dalje…

alenferrari

Pravi navijači znaju koliko god to čudno zvučalo da Alonso nije napravio ništa za Ferrari,,dok je naprimjer Kimi osvojio naslov sa Ferrariem,,,

Leo

čitaj malo strane stranice i komentare

alenferrari

Šta piše na stranim stranicama,da je Alonso osvojio naslov za Ferrari,,,,čitam ja strane portale,,nije to baš tako da je omiljen kako pišeš

isfrustrirani internet smokljan

s obzirom da smatram alonsa jako inteligentnim i proracunatim ,cudima se da vec davno nije ostavio nesposobne taljane,tu jednostavno nema boljitka dok ne vrate tehnicke nacije u strukture ekipe…

avalon

tehničke nacije . jesu li to one nacije koje su bile osnivaći npr taljanske moto industrije ( bennellia 1911. , moto guzzia najstarijih evropskih tvornica motora osnovanih od terese benelli , carla guzzia porjeklom njemaca šta je evidentno iz njihovih prezimena ) ili automobilske npr lancie ( vicenco lancia 1906 . ) fiata ( giovanni agneli 1899. ) koji je osim auta proizvodija strojeve za lokomotive , avione , alfa romea ( darracq/stelta/romeo 1910. ) , maserati ( frateli maserati 1914. ) . možda su tehničke nacije one koje su proizvodile motore koji su ugrađivani u maserati , de tomaso… Read more »

otto

Avalone ovo ti stoji do zadnjeg slova,štoviše dalo bi se još puno toga napisat što ide u prilog talijanima ali koga to zanima?Umjesto hvale dobiš hrpu nedobravanja za razliku od ovog gornjeg genijalca koji u hrpu napisanih gluposti ukomponira nekoliko za ovaj portal čarobnih riječi i nema greške.Odobravanja ko u priči.

alonso5

Hahahahha bravo maestro dokazao si klasu :facepalm:

wilson

Momak, šutnja bi u tvom slučaju bila zlato.

Redbulovac

Da se nadovezem ,ja prema Alonsu osjecam isto ono sto je Stadion Partizana osjecao prema reprezentaciji Albanije neki Dan.
Ja tog covjeka nemogu vidjeti ni cuti.
Jedva cekam dan kad taj napusti F1.
Slavit cu tjedan Dana.

isfrustrirani internet smokljan

redbulovac

to je tvoje pravo da ti se alonso ne sviđa kao osoba,i protiv tog nemam nista

ali ako ne kuzis da je alonso bog naspram prosjecnog vetela onda je to vec stvar koja zabrinjava i dovodi u pitanje tvoj intelekt..

Redbulovac

Smijeh

Karikaturist

Za to postoji smajlić

Ivan Sinj

Dobronamjerni savjet:prestani pratit F1 i okreni se nekom drugom sportu,previše si isfrusriran a najgore tek sljedi

avalon

južina i kod tebe danas a ? 🙂

Redbulovac

Ne

Zeus

Propuh na šufitu se obnovio.

Ayrton Mclaren

Gubitak za Ferrari, dobitak za McLaren! Ovdje dragi gospon Di Montezemolo spominje kako su svake godine bili konkurentni osim ove? Ok, ali razlog za to je samo jedan! Alonso. Fernando već 5 godina izvlači čuda i zaista vozi perfektno za Ferrari….samo se nadam da dolazi u McM. Vozač njegove vrhunske kvalitete i prepunog iskustva će biti neprocjenjivo važan za McLaren Hondu….Ferrari? Baš me zanima hoće li i Seb izvlačiti čuda iz tog bolida? Bit će zanimljivo pratiti…

alonso5

Ayrton samo da McL slozi konkurentnu masinu pa da Alonso malo nasamara novog Ferrarijevog vozaca,a kad bolje razmislim taj novi Ferrarijev vozac je vec nasamaran.

alenferrari

pa kad tako misliš zašto i ove godine ne izvodi čuda i osvaja pobjede za Ferrari,,,jednostavan razlog, do bolida je ,,,,a isto tako dok je bio konkurentan takodjer je bilo do bolida,,,nekažem da nije dobar vozač al ako nemaš mašinu dobru džaba je ko sjedi za volanom,,,i naprotiv kakav gubitak za Ferrari ,umjesto njega dolazi četverostruki prvak svijeta u F1,,ovo je za mene dobitak,,,

matej2001

Potpuno se slažem sa tobom. Jedva čekam komentare vjernih alonsovih poklonika ( u pravilu uvjek jedni te isti ), To je kao da u sjevernoj koreji govoriš protiv velikog vođe Kim Jong Una.

gosuasus

Po toj logici svi koji nemaju konkurentan bolid nisu pravi vozači, jel

alenferrari

Ne,nego bez konkurentnog bolida nećeš uspjet napravit nešto bitno u F1.
A što se tiče svih vozača u F1 ,valjda netreba govorit da su to najbolji vozači na svijetu.

stari lisac

@alenferrari bez obzira koliko cijenio sve pilote F1, i poštivao to što rade, osobno mislim da su najbolji vozači na svijetu Reli vozači. Oni voze cestama po kojima vozimo i svi mi i voze u svim uvjetima i na svim površinama. Za razliku od F1 u kojoj se vozi na zatvorenim stazama i u kontroliranim (uglavnom) uvjetima… Fasciniran sam vožnjom automobila na ledu tijekom Švedske WRC utrke kada se u zavoje ulazi sa preko 120 km/h i prolazi kao da voze po suhoj asfaltnoj cesti. Tu jue interakcija vozač – vozilo najuočljivija… Tako da, uz sve pogrešne tvrdnje koje si… Read more »

otto

Lisac prilično se slažem s tobom ali to su ipak dvije različite i nesporedive kategorije.Bilo je nekih pokušaja vožnje u obje kategorije no sve redom završavalo je neuspjehom.WRC oduševljava i mene jer ono što rade i po kakvim cestama-kozjim stazama- je čisto ludilo

alenferrari

Pa da ,,,to je tvoje osobno mišljenje,,,oni voze cestama kao i svi mi,,u svaki reli automobil može ući ko god hoće i vozit ga,,dok u f1 nije slučaj,,,svakom normalnom čovjeku poslije starta u f1 automobilu želudac bi se zaljepio za kičmu dok u wrc to nije slučaj,,,netrebam valjda pisat što ,,,f1 mogu vozit samo izabrani ljudi u prevodu najbolji,,,,a wrc i ja pratim i vrlo mi je drag,,

alenferrari

bravo

gosuasus

Bolji je od svakog svog momčadskog kolege

alenferrari

i od Hamiltona je bio 2007

gosuasus

Pa da, sjeti se tko je imao više boljih plasmana ne gledajući odustajanja.

alenferrari

Hamilton je imo 2 odustajanja a alonso jedno,,,imaju po 4 pobjede s tim da Lewis ima 5 drugih mjesta u odnosu na 4 alonsova,,,i završio je na drugom mjestu u vozačkom poretku dok je alonso treći sa istim brojem bodova (109) kao i Lewis,,,izgleda da nije bolji od svakog timskog kolege

gosuasus

od 17 utrka u sezoni 15 su obojica završili, od čega je Alonso 9 puta bio bolji od Lewisa
sjeti se, Melbourne, Sepang, Monako, Silverstone, Nurburgring, Istanbul, Monza, Spa, Interlagos
jebiga, takav je sistem bodovanja da je Lewis završio drugi u poretku iako je na 60% završenih utrka bio lošiji od Alonsa

alenferrari

Po mojoj logici Alonso je odustao samo u Japanu,to jest završio je 16 utrka a ne 15,,

avalon

alenferrari.. a koliko trka te 2007. nije završija LH ? smišno je ovo pripetavanje oko te sezone koja je bila skoro 100 % izjednačena među ta 2 vozača ( interesantno ! ) i bodovno mada je LH završija 2. zbog tog jednog 4. mista više od fernanda . fanovi LH ovoga uzdižu ka da je te sezone pomeja pod sa španjolcem , a pogled na konačnu tablicu to ne otkriva . ako je točno ono šta stari lisac često ponavlja ( da je dennis izjavija da se oni utrkuju protiv fernanda ) onda je alonso napravija fantastičnu stvar te sezone… Read more »

alenferrari

Nije završio 2 utrke,,,GP China i GP Europa,,,,glavni je štos da nije potukao sve timske kolege kao što je napisano gore,,isto tako nije osvojio naslov za Ferrari dok njegov timski kolega jest,,,,samo se pobjede pišu

avalon

alenferrari….čudno !?!?!? na službenoj stranici F 1 stoji da LH nije završija samo trku u kini dok je na GP evrope završija 9. sa krugom zaostatka . i šta kažeš …glavni je štos da nije potuka sve timske kolege ? pa ni od jednog nije ni izgubija jer sa LH je 2007. završija 109 : 109 . nije ni osvojia naslov za ferrari , a kimi je . nije ni kimi osvojia naslov za renault ( sama promina imena za mene ništa ne znači…lotus je renault 😉 ) , a fernando je . samo se pobjede pišu ? ako je… Read more »

alenferrari

Ok,zezno sam se ,u pravu si jedan Gp nije završio,pa da,nije potuko sve kolege a 2007 je završio treći,iza LH,,ti kontaj bodove, pobjede, postolja,šta god hoćeš,ali je završio iza,znači lošiji je bio od timskog kolege,,,znam da vam to teško pada,očito je,,,ali je tako,,,i dobro si svrno sa teme,i vrlo sam sretan što napušta najbolju momčad na svijetu,,,et nek se zna da mu zamjena ima naslova ko spomenuta trojica

avalon

dragi moj problem je šta najčešće navedete ono šta vam paše , a ono drugo “zaboravite” . završit iza sa istim brojem bodova …to je “osmišljeno” u sportovima di se ne može dilit jedno misto na dvojicu . može li se npr za tim u nogometu kazat da je lošiji ako ima isti broj bodova ka i prvi ,a prvi ima za gol bolju gol razliku ? teoretski da u praksi su izjednačeni . u trci ( atletika ) ako foto finiš pokaže da su dvojica ušli u cilj istovremeno dile npr prvo misto . to je rijetkost ali…dešavalo se… Read more »

HeatBlast -.-

rookie. 2007. :chill:

stari lisac

October, 8th 2007? Kako ono ide izjava? A-ha: “We weren’t racing Kimi, we were basically racing Fernando.”

Alen_HAM

ruku na srce, ali Alonso je vozačina što je pokazao svojim močadskim kolegama zadnjih nekoliko godina a i samom ferrariju donosio konstruktorske bodove koje , rekao bih,cak nisu ni zasluzili. vozačina je i pol bez obzira kakav obraz i karakter ima. Takav je i Lewis Hamilton, pa i Sebastian Vettel ( sjetimo se svih njihovih okrsaja sa svojim momčadskim kolegama) . Moraš biti drzak i bahat nekad da bi bio najbolji. Ni Senna ni Prost nisu bili bolji, gazili su sve pred sobom da bi bilo najbolji. Poštujem ga kao vozača ne ulazeći u njegov karakter kao u nijednog od… Read more »

Ivan Sinj

Mislim da je lošu karmu ispuca,osvojio je dva naslova sa Renaultom,dva naslova je izgubio zbog Renaulta (2010 Petrov,2013 Grojean) jedan naslov je izgubio u McLarenu sa bi ga triba osvojit sa McLarenom

mzf1

(valjda) 2012. Grosjean? Ti to ozbiljno..

Ivan Sinj

Da 2012,moja greška

filipe masa 1

nadam se da ce ferrari na celu s raikonenom i vettelom napraviti nesto bar da se bore za drugo mjesto za konstruktorski naslov jer nemogu gledati ferari pre los je a alonsu sve najbolje mu u nastavku karijere ako odluci otici grid ce biti prazan…nadam se da ce vettel osvojiti jos jedan naslov s ferarijom

alfo

Lik je stavio tačku na i. 🙂

Kenny

TOOOOO. !!!

Karikaturist

TOOOO. !!!
Sad će Vettel i Kimi biti jednako loši !

sec107

Ma mafija. Samo sam usporedio tablice od 2010 do danas za prvih šest vozača i naglasio kako se vidi da je jedini od svih vozača Alonso svaku sezonu imao skoro duplo ili više od duplo broj bodova više od svog momčadskog kolege. I samo sam napisao da ako sam ja subjektivan u procjeni da je Alonso dao Ferrariju gotovo sve jer praktički uopće nije imao oscilacija u tim sezonama,kako je moguće da se u nekim komentarima pojavljuje da je on kriv što Ferrari nije imao prvaka i da je zadnje vrijeme da ode. Ako sam subjektivan napisao sam broj bodova… Read more »

Kenny

da zato sto se za njega mora raditi sve specijalno, a kolegu ko jeb..

sec107

Ipak je uspjelo valjda sam im bio previše dosadan 😉

avalon

Kenny… je , je istina . to je i massa izjavija sad kad je preša u williams “Da pobijediš Fernanda, tvoj bolid mora biti savršeno podešen tvom stilu vožnje, jer ako nije sve kako treba, nemoguće ga je pobijediti. A čak i kad je sve savršeno, Fernanda je teško pobijediti.” kurbe iz ferraria su pustile da fernando podešava massin bolid , a on ga je namjerno krivo podešava da ga felipe ne “odere” . to svak može vidit ko zna čitat između redova . e da je felipe ima mogučnost sam “kreirat” set up svoga bolida , on bi …

Kenny

AVALON to si dobro rekao vidis znam da podjebavas al to mozes samo papčine.. vidis Williams je bolji od tvog alonsa. Bottas ga je oderao a i Massa bi da nije ima svakakvih pizdarija ove sezone.

avalon

zato te i podjebajem 🙂 … i neka si ti meni ukratko objasnija šta se događa ove sezone i ko je sve odera “moga” alonsa . jesli li ti oni Kenny iz south parka ? 🙂 🙂

sec107

Samo bi htio reći jednu stvar svim onima koji kažu kako Alonso nije dao ništa Ferrariju i kako je zaslužio da ode. Evo bodova po sezonama za prvih par 6 vozača F1 po godinama. 2013 1.SV 397 2.FA 242 3.MW 199 4.LH 189 5.KR 183 6.NR171 za 2012 godinu 1.SV 281 2.FA 278 3.KR 207 4.LH 190 5.JB 188 6.MW 179 i Massa 112 poredak 2011 1.SV 392 2.JB 270 3.MW 258 4.FA 257 5.LH 227 6.FM 118 i na kraju 2010 1.SV 256 2.FA 252 3.MW 242 4.LH 240 5.JB 214 6.FM 144 Znamo kako trenutno stoji tablica za… Read more »

Kenny

ti si lud.. to bi ti priznao da se nije nikada radio program po Alonsu. Alonso je vjerovatno rekao sto njemu pase u Ferrariju i opettt nije mogao osvojiti naslov pa o cemu tu pricamo pa u nogometu imas malo sanse a on je tu dobio par godina … neka ode napokon i hvala bogu jos malo pa mu se penzija blizi !!!

sec107

Recimo da stoji tvoj komentar,ali i druge momčadi sigurno rade bolid da paše bolje jednom od vozača,pa opet nije bila tako drastična razlika.A da si je baš sam kriv to nije osvojio niti jedan naslov za Ferrari nisam baš 100% siguran da si je sam kriv,bilo je i tu dosta taktičkih grešaka momčadi ili ti šlamperaja.

Ivan Sinj

Kenny dobronamjerni savjet:prestani pratit F1 i pronađi neki drugi sport

Leo

A kako su 2010 radili bolid za njega kad je tek došao te godine pa je opet našamaro kolegu koji je tamo bio starosjedioc?Ti nemaš blage o F1

otto

Čitam i čudim se.Zato bi vas znalce htio pitat o čemu se radi.Dal su to na razini F1 ili samo na ovom portalu uveli novu kategoriju-Šamaranje kolege-I kolko se ta kategorija na koncu boduje?

mzf1

Ova tablica isto tako pokazuje da je Ferrari ima jako dobar bolid 2010. 2012. i 2013. s tim da je 2013. RB jednostavno savrseno odgovara Vettelu i njegovom stilu a nisu imali problema s kvarovima tako da nitko nije ima šanse. A to nitko od njegovih navijača neće priznati. Massu je nagazija, to nije sporno, i uz Vettela je čini mi se jedini aktivni vozač koji kroz jednu sezonu u niti jednoj utrci nije izgubija od momčadskog kolege. Doduše Alonsu je u tom pomogla momčad nekoliko puta. Ali isti taj Massa sad ima duplo manje bodova od Bottasa i to… Read more »

stari lisac


nije tolika to je sigurno, veća je, no kako je Fernando izgubio motive, jer vozi kantu, onda razlika nije dovoljno izražena! :prcnjau:

Zeus

mzf1, Sebu se Webber sklanjao. Ista stvar. Pjuvanje momčadi nikad nije bilo, ne samo od Fernanda. Stvar je u tome što treba doć do situacije kad je momčad slabija, kritike su kod svih onda iste, kakvo pljuvanje? Je li Vettel bio ove sezone bez kritika prema svojoj momčadi? Ne znam što je to točno Fernando “pljuvao” po Ferrariju za razliku od drugih vozača? Kad su ponude bile na stolu 2009-te, svaki vozač koji se trenutno nalazio na gridu bi odabrao Ferrari, neka me ispravi netko ako griješim, mogao je Alonso otići u RB. RB je napravio bolji posao, još uvijek… Read more »

wilson

Kad se podvuče crta, Alonsu u F1 trenutno preostaje samo opcija Mclaren Honda. Druga je WEC ili jednogodišnja pauza. Navodno da Alonso hoće jednogodišnji ugovor, da bi 2016 prešao u Merc ako bude prilike, a Honda inzistira na višegodišnjem. No to su samo pretpostavke. Ogroman biznis je u pitanju. Kako bilo, šteta bi bila da vozač takvog kalibra ne vozi iduće sezone. I nadam se da nećemo gledati ovakvu dominaciju jedne ekipe iduće godine.

M.S-No1

Pa kakvih ljudi ima na ovom portalu da to nemogu vjerovat.! Neko reče “Šta je to alonso uradio za ferrari” !? Pitanje je šta SveNije …! Znači po toj vašoj logici On bi trebao samo pobjeđivat ( da znaci da je nes uradio za team)?! Pa ljudi moji ovih par godina je prosjek najmanje ( da je u top 3-4) .! Kaže te da mu je bitan samo novac ? Pa sta ne mislite da bi radije imo duplo manju plaću (al sa konkuretnim bolidom)Ty da ima Bolju sansu sa osvajanje Naslova!..Nemojte pricat bedastoće..

Ferrariforever

.jasno da je Alonso jedan od boljih vozača na gridu i doista sam ga zavolio u ovih nekoliko godina u ekipi jer ipak, donio je dosta veselja među tifose. Međutim, ja sam prije svega navijač Ferrarija tako da mi ekipna postava ekipe i nije najbitnija stvar u cijeloj priči. Al, malo mi nije jasna politika momčadi koja ima takvog dragulja i koji je jedan od najzaslužnijih što se ovih sušnih godina Ferrari nije doslovno sramotio, da ga samo tako puste. Govori se čak i pedalama, al to ja baš i ne vjerujem. Vjerujem onoj njegaovoj izjavi da uživa ogromno poštovanje… Read more »

sec107

Zašto ja ne mogu ostaviti svoj komentar? Nikoga ne vrijeđam niti samupotrijebio bilo koju ružnu riječ. U ćemu je problem? Pa zar sam napisao nešto takvo neprimjereno za ovu temu? Drugi isto pišu kao ja,u ćemu je problem?!

avalon

u “detektoru” spama koji povremeno , a katkad i česće zabuca pa bezazleni komentar “ocjeni” ka spam . no , katkad se desi da se komentar i “pojavi” …sa odgodom 😉

sec107

Ja mislim da je tu nešto drugo u pitanju, valda se moderaratoru ne sviđa nešto što sam napisao,jer probao sam više puta ali nejde i s odogovorom na tvoj komentar,ali nejde

ante trilj

Alonso je trenutno ikona vozača kao i Ferrari momčadi….sav respect svim vozacima i momcadima ali zna se sto je ferrari za ovaj sport….i bez konkurentnog bolida ferrari je idalje ikona i zato razumijem odluku vettela…ja bi iskreno da alonso ostane jer je najkompletniji vozac na gridu i zasluzio je vise od jednog naslova za ferrari….mislin da ce honda biti jos gora….ali u svakom slucaju nas ceka zanimljiva sezona

Ronin

Čuj “napustiti” … Dobit će pedalu u tur po starom dobrom običaju.

avalon

izgleda da su u i RB “usvojili” neke ferrarieve “obićaje” jer… 03. 10. seb nije razmišlja o odlasku iz RB ( bar je tako preneseno na portalu ) , a samo dan posli izjava iz tima “Sebastian Vettel nam je rekao da namjerava otići iz Infiniti Red Bull Racinga na kraju ove sezone.” čuj “namjerava otići”…. dobija je pedalu po novo uvedenom dobrom običaju u RB po uzoru na ferrariev stari , dobri obićaj.

kimi-fan

Avalonce avalonce i Schumi je dobio pedalu u Benetonu, Ferrariju i Mercedesu. Vettel olazii kao cetverostruki svjeski prvak.

avalon

izgleda da si i ti jednom dobija pedalu ali ne u dupe nego u jedno puno bitnije područje 🙂 🙂 🙂

kimi-fan

Ja kad sam prekoracio prag 18-te godine rijesio sam se I pedale a ti sumnjam da jesi jos

RINDT JOCHEN 1970

Ja ne znam dali ja opce pratim isti sport kao i vi…. Formulu pratim intezivno i mislim da nesta znam iako sam svijestan da vjerovatno nista ili nesta malo znam…. Iskreno navijam za Vettela… Ali ne pada mi na pamet komentirat kako je malo ili puno bolji od Hamiltona, Alonsa ili Kimia…. Ja ne znam kako se to itko od nas usudi pa sve su to top vozaci ove nove ere u Formuli…. Daj kimiu brz bolid i vozit ce kao vjetar, daj alonsu konkurentan bolid i evo ti naslova, daj Vetteu takav i izgledat ce ti da gledas Schumachera… Read more »

kimi car

Većina zaljubljenika u ovaj sport razmišlja upravo na taj način.Treba apsolutno ignorirati malu skupinu hejtera koji nemaju nikakve dodirne točke sa sportom.Osobno mi je neopisiv gušt nedjeljom na jutarnjoj kavici raspravljati na temu sa prijateljima koji navijaju za razne vozače ili timove i svi se jako dobro razumijemo,nema loših,nema pljuvanja,nema omalovažavanja,poneko bockanje i logično mišljenje o stanju stvari i to je to.Kao i u svemu ostalom u životu,nekada si gore,nekada dolje,dođu dobra vremena a i ona loša,sve je to čar života pa tako i sporta.Moj moto za sve je neka pobijedi bolji,sretniji i spretniji i neka poštuje protivnika,jer danas si… Read more »

Petar8

Potpuno se slažem s komentarom. A mislim da je i jedna od razlika među vrhunskim vozačima (pogotovo danas) tzv. “kvaliteta povratne informacije”, tj. informacije koje će vozač prenijeti inženjerima da bi što prije poboljšali bolid (iako u ovoj sezoni to ne dolazi toliko do izražaja jer je prva sezona nakon velikih promjena). Glede tog segmenta bih se usudio dati prednost Vettelu pred Alonsom (Schumi je nedostižan i na tom polju). Mislim čak da je i Button u tome bio bolji od Lewisa (iako sam Lewisov navijač). Međutim, treba imati i inženjera koji će znati što s tim informacijama, tako da… Read more »

MLAĐO

Potpuno pravilno, komentar OK. Stara poslovica kaže: Kritizirat može svatko, a pohvalit samo stručnjak. Kako se može reči za bilo kojeg vozača na gridu F1 da je loš jer on “kasni punih pet desetinki sekunde”. Pa ljudi moji,pa koliko je to pola sekunde i da li je zato vozač loš? To su toliko mizerne razlike za nas obične smrtnike da mislim da nemamo pravo kritizirati ove vrhunske majstore. A ovi komentatori koji kažu da Alonsso nije napravio ništa, pa pitam ja njih šta bo to oni tako velikoga napravili.

isfrustrirani internet smokljan

rindt

pa pogledaj misljenja vozaca ,sefova i inzinjera,pa ces shvati u cemu je razlika izmeđi pojedinih vozaca…

gledocima je jedini pristup f1 televizija i njhovo subjektivno razmatranje,postoje ljudi u f1 koji imaju pristup telemetriji i jos brdo drugih podataka pa valda i maju pravo reci zasto vetel nije na alonsovom i lujovom nivou

iako sta se tice vetela to se vidi cak i sa ekrana,pogotovo ove godine..

Leo

“u temi Alonso: Potpuno je očito gdje ću voziti sljedeće sezone
2014-10-12 21:55:01
Ja mislim da je raskrstio sa Ferrarijem od Monze (i odlaska LDM) do tada je još bilo da ostaje svi su govorili i on i Matiači a sada su nešto tajnoviti.A di če ? Koliko će renault i ferrari moći smanjiti ovu brutalnu prednost Mercedesa bez testiranja i sa zamrznutim motorima…” …………………………………………………………………………………………………………. Ovo sam napisao neki dan pa sam pobro minuse izgleda da sam ipak bio donekle u pravu.

kimi car

Ja mislim da Alonso vjeruje da može bolje,to je jedini razlog odlaska.Kada dođeš u Ferrari NAJLOGIČNIJA stvar koja ti se može desiti je da se boriš za pobjede i titule,to se desilo u jednoj mjeri i sa Alonsom ali trenutna situacija gdje se jedan takav vozač bori sa toro rosom,wiliamsom ili force indiom za poziciju je sigurno kap koja je prelila čašu.Novac sigurno nije motiv njegovih odluka jer da jeste onda bi se radilo o potpuno iskvarenom i beskarakternom liku.Alonso je prirodno rođeni šampion i svojom “pozitivnom drskošću” bi to bio u bilo kojem poslu,on naprosto traži priliku za nove… Read more »

alonso5

Red Bulovac opet pocinje sa svojim neslanim salama :facepalm:
Dobro ti je Ivan Sinj rekao promijeni sport.

A samo se nadam da ce McL Honda funkcionirat kao i prije 25 godina pa da Alonso nadoknadi ono sto je izgubio u Ferrariu.

otto

A da Alonso promjeni sport?Jbt ostario sam čekajuči još poneki naslov.

Zeus

Izgleda da ćemo se još načekat naslova Ferrarija, nije to preko noći odlučio, ima uvid bolji nego mi kako stvari stoje u tvornici. Ne očekujem McHondu na tronu slijedeće godine, ali valjda Alonso nešto zna, kad je odlučio otići tamo. Jbt Alonso i Ron ponovno, buahahahahahaaa!!! 😀

otto

Ova trač rubrika Alonso -Ron me ne zanima.Čovjek bi stvarno morao biti naivan kada bi mislio kako se može ponovit Mp4/4 ili Šumi era,osobito sad kad je svo tolko novo i od samih proizvođača neshvačeno.A ovi prelasci?Ni prvi ni zadnji,ne sekiraju me a u konačnici možda svi nekaj od toga profitiramo.

Mp4-4

Ja se također nadam da će McL-Honda funkcionirati besprijekorno za osvajanje naslova.
Realno gledajući teško da će u McL-u imati bolid za osvajanje naslova u prvoj sezoni, ali nikad se ne zna.
Bilo bi mi jako drago da osvoji naslov, ne radi Alonsita već radi momčadi jer vozač dođe i ode a momčad je ta koja ostaje(ja navijam za momčad).
Za kraj Alonsito ne može nadoknaditi ono što je propustio u Fergusonu, kaj je bilo bilo je i tu nema povratka.

otto

Čudna je ova Ferrarijeva logika.Pedaliraju najboljeg,najbržeg,najjačeg vozača,kojem je istini za volju od 2006 na ovamo sve podbacilo samo ne on,a uzimaju neke pikzibnere,neznalice i druge vozače u sadašnjim timovima.Očito je da ovi iz Ferrarija ne prate ovaj portal.

Leo

On je odlučio da ide(još ljetos) a ne pedaliraju ga oni.I mislim da je korektno od njega da šuti cijelo vrijeme i dao im je vremena da si nađu “adekvatnu” zamjenu.

otto

Sve to stoji i točno je,naravno ako se razložno razgovara.Nego,čitajuči ove komentare i mene je skroz okrenulo.Dobro,nije baš skroz,nego zamalo.

MLAĐO

Ma čudno je kakvih sve komentara i komentatora ima, poštujem svačije mišljenje, ali neke stvari su van svih “normala”.

GRID.N01

Kada ode Alonso po prvi puta neću navijati za Ferrari. Matiachi radi čudne poteze, a zamjena Alonsa za Vettela je skok s konja na magarca. No ipak, živi bili pa vidjeli.

Redbulovac

Vec je bilo i vrijeme da ode.5 godina bez naslova je dugo vrijeme za Ferrari.
Njihovi navijaci su ti koji zagovaraju promjene i zele da se nesto promijeni.
Evo sad se mijenja i opet ne valja.
A alonsovci moraju shvatiti da je njihov ljubimac podbacio u Ferrariju.Imao je dvije prilike za naslov Nije ih iskoristio.Vrijeme je da drugi dobiju priliku.

Ivan Sinj

Dobronamjerni savjet:prestani pratit F1 i okreni se nekom drugom sportu

f1 mkd

Podbacio !?!?!
Alonso ili Ferarri!?
Siguran sam da je to bio FERARRI!!!

Redbulovac

Nije Ferrari toliko kriv Sta ovaj nije u stanju proc Petrova.

Ronin

+++++

avalon

Redbulovac…. vidiš , kad čitam pozdarije koje pišeš dođe mi da uzvratim sa npr kako nije RB kriv šta seb puši od daniela cilu sezonu i 3 trke prije kraja zaostaje za njim 56 bodova … krive su danielove vožnje i sebova nesposobnost da im parira . znaš , ovo je prvi put od sebovog dolaska u F 1 ( 2007. ) da nije bolji timskog kolege i …odma je podvija rep …odlazi . za razliku od alonsa sebova muda su velićine 2 zrna prosa . naravno , nisam ka ti pa neču ovako uzvratit ili napisat kako je seb… Read more »

Leo

Ronin i Redbulovac baš ste jadni, pratim već duže vrijeme ovaj portal i mislio sam da si se malo unormalio RedBulovac?Moj Bed nisi za drugo nego da te se prca u mozak kad si takav… bit če vremena “red bull daje ti krila pardon naslov” ajmoooooo

avalon

ma nisu oni jadni . shvati njihove komentare ka trenutak slabosti koji traje cilu sezonu sa mogučnošću nastavka i u 2015. i šta im drugo preostaje posli prestanka demostracije snage i slave koja je trajala 4 sezone ? samo ovo … razumim ja kolege u ovom teškom trenutku njihove zbiljnosti otkada RB ne daje krila čak ni jednu pobjedu ..bar jednom dok drugi ipak , donekle … 😉 🙂 🙂

Formulas

Redbullovac bjež psihiću pod hitno, pere te nešto gadno danas.

kimi-fan

Avalon ti se razumijes u sport kao kraljevic Marko u TV. Navedi mi otog sportasa da nikad nije pobjedit od Muhamed Alija do Schumachera pa i Vettela. Zasto je Guardiola otisao iz Barce kad je bio na tronu? Zasicenost,novi izazovi, dokazivanja itd. Vettel je novi Schumi

PavleF1

kimi – fan ” Navedi mi otog sportasa da nikad nije pobjedit ” WTF??

PavleF1

predložio bi ti da počneš pratiti neki lakši sport, potezanje konopa možda ?.. ali ne vjerujem da bi i to bio u stanju shvatiti u potpunosti XD

f1 mkd

A lepo sam predvideo da Alonso napusta moj FERARRI pre par meseci/nakon VN Canade,al onda sam dobio hrpu minusa zbog jedne veoma tacne pretpostavke.Inace,da pojasnim- pratim F1 jos od ranih osamdesetih(bukvalno),i ljudi verujte da niti jedna najava ili novi trac u F1 nije slucajna i sve se to obistini za neko brzo vreme,i niti jedna jedina rec nije slucajna.F1 kuhinja je uvijek bila za nas pratitelje F1 nepredvidliva,a za glavne zveri je uvek dobro izbalansirani biznis . Zao mi je sto Alonso nije dobijo bar nesto bolji bolid od ovog kako bi pokupio jos koi naslov i to u Ferarriju(a… Read more »

zekohonda

koja loša sapunica s tužnim završetkom.

Zeus

O, prijatelju, dočekao si Hondu nakon toliko godina, a sad…najbolje da se skupa napijemo :pivo:

zekohonda

nema druge! 😉

Leo

Mogu s vama?

zekohonda

naravno, donesi ruma!

Zeus

:pivo:

jakov vulić

Najbrži čovjek definitivno !!! Nadam se da će sljedeće godine osvojiti naslov sa jednom od momčadi !!! 😀

Ivan Sinj

Jedna kombinacija manje gdje će Alonso bit dogodine,puno sreće Ferrariju u budućnosti,trebat će im.To im je hvala za sve sta je Alonso napravio za njih,umjesto da se okrenu naglavačke da ga zadrže oni se odriču najboljeg vozača današnjice,ostaje im u momčadi vozač broj 2 i iz red bulla dolazi još jedan broj 2 ove godine

matija marinic

A šta je to Alonso napravio za njih? Ništa. Laprdaš bezveze. Sve što je napravio je to da je došao Santander s njim. to je sve. Di mu je naslov prvaka ? Zar se u Ferrari dolazi da se bude drugi ili treći I četvrti. A o tvom znanju o Formuli jedan govori sve tvoj komentar di si dva svijetska prvaka nazvao brojevima 2. Svaka Čast majstore. Veliki si znalac,skidam kapu.

Scuderia

Jednog od ta tvoja dva svjetska prvaka unistava Alonso a drugoga unistava Ricciardo koji je prvu godinu u konkurentnom bolidu

Ivan Sinj

Dobronamjerni savjet Matija:prestani pratit F1 i okreni se nekom drugom sportu

stari lisac

@Matija marinic čitam što si napisao i stvarno imaš pravo… Što je uopće Fernando napravio za Ferrari? Ništa, puno manje nego Felipe i Kimi (od kada se vratio!). Jest da je držao Ferrari na drugom mjestu 2-3 godine (kao i samog sebe!), jest da ga je odluka Ferrarija sa pitwall-a koštala naslova svjetskog prvaka 2010 godine, ali nije to kriv Ferrari, to je kriv Fernando. Dobra ti je logika, sviđa mi se tvoj način razmišljanja… A sada ozbiljno. Fernando je napravio nekoliko pogrešnih odluka u njegovoj karijeri, najgora od svih bila je da dođe u raspadajući Ferrari. Druga najgora je… Read more »

Crnac

lisac
Po meni je najgora Alonsova odluka bila ta sto nije iz McLarena presao u RBR (nudili su mu najvecu lovu), vec je presao u Renault. Te je sezone (mislim da je to bila 2009., ne pamtim dobro godine) u RBR dosao Vettel (iz Toro Roso), te je sezonu kasnije prvi puta postao prvak i tako jos 3 sezone za redom.

stari lisac


ima i u tvojim tvrdnjama puno istine!

Ferrariforever

.matija…obožavam kad počnu trkeljati o Alonsu. Mislim, ok je biti hejter i sve to u službi promocije vlastitih ideja jer eto, i nama se to događa. Međutim, reči da Alonso nije ništa napravio je malo …malo pre pre…
Sjeti se , djete drago, pametniji su govorili kako je prava forma Ferarrija ona koju ostvaruje njihov drugi vozač a sve ovo što odradi Alonso je njegov čisti talent. Pa sad procjeni sam.

Redbulovac

Taj broj 2 iz Red Bulla je osvojio 4 titule zaredom i najmlaði je prvak ikad.
A Kimi je uradio ono sto Alonso nikad nije ,osvojio je naslov sa Ferrarijem pobjedivsi upravo Alonsa.
Za navijace Ferrarija Kimi ce ostati upamcen kao jedan od sampiona koji su vozili Ferrari dok ce Alonso biti upamcen kao jedan od onih koji su nekad vozili Ferrari.

Ivan Sinj

Upravo se rugaš tom tvom 4-ostrukom prvaku sa vlastitim komentarom,Riciardo,jesi ikad čuo za njega,vozi red bull ove sezone prvi put

Redbulovac

Znaci Vettel nema pravo na jedno losu sezonu?

Ronin

Bivši vozač Ferraria >> kakva brutalna istina jao kako to boli 🙂

Zeus

Alonso uzdignute glave može otići iz Ferrarija i to svojom odlukom. Što je ono bilo u vašem taboru da Seb neće napustiti RB nakon jedne loše sezone? Očito nema baš neke nade u veći napredak čim se odlučio za Ferrari. Ne tvrdim da je Vettel pobjego zbog Riccija, ali nisam daleko. Takva dva kalibra u RB-u nisu dio njihove koncepcije, kao niti Ferrarijeve. Fernando se smješka i dalje…

stari lisac

Mislim da vas fanove više boli ona rečenica – bivši vozač RBR-a
Uostalom Berger je jedna sasvim realna faca i mislim da njegova razmišljanja imaju osnove, za razliku od nekih drugih nadajućih razmišljanja!
😆

Ronin

stari lisac > bivši četverostruki prvak RB 🙂 i budući prvak Ferraria (moja želja kad je već tu di je)

stari lisac


ti to po onome: “što je babi bilo milo to se babi i snilo!”

Zeus

Pluvali ste i prije Ferrari, jedina razlika u budućnosti će biti što ćete se uz pljuvanje živcirat, dobrodošli 🙂 😉

modesto

normalno da je raočaran mislio je da može osvojiti 2 naslova s ferrarijem, 2010 je bio stvarno blizu n ije mogao prestići 2 renaulta na abudabiju ,2012 gume su uništile ferrari .čeka naslov već 8 godina. 2007 je otišao zbog lewisa a mislio sam da se neće nikad vratit u mclaren. vjerovatno će honda imati dobre bolide.

Related Posts