Bianchi treću noć na intenzivnoj njezi; otkrivene ozljede mozga

Jules Bianchi provodi treću noć na intenzivnoj njezi nakon nesreće na VN Japana. Njegovi roditelji su u dogovoru s bolnicom preko momčadi Marussije dali izjavu u kojoj su potvrdili da je Jules pretrpio difuznu aksonsku ozljedu mozga te da je u kritičnom ali stabilnom stanju.

“Ovo je veoma teško razdoblje za našu obitelj te se iskreno zahvaljujemo za poruke podrške koje nam pristižu iz cijelog svijeta. Jules ostaje na intenzivnoj njezi u Mie General Medical Centeru u Yokkaichiju. Pretrpio je difuzne aksonske ozljede te je kritično ali stabilno. Liječnici pružaju najbolji tretman te smo zahvalni za sve što su učinili za Julesa od trenutaka njegove nesreće.”

“Zahvaljujemo i za prisutnost profesora Gerarda Saillanta, predsjednika liječničke komisije FIA-e i profesora Alessandra Fratija, neurokirurga sa sveučilišta Sapienza u Rimu koji je došao u Japan na poziv Scuderije Ferrari. Oni su se danas sastali s liječnicima odgovornim za Julesovo liječenje kako bi potpuno informirani mogli savjetovati obitelj Bianchi. Profesori Saillant i Frati potvrdili su odličan tretman u Mie General Medical Centeru te bi željeli zahvaliti njihovim japanskim kolegama.”

Japanska policija danas je pregledala bolid i mjesto nesreće te su odlučili kako neće poduzimati nikakve mjere. Međutim, FIA i momčad Marussije će započeti vlastitu i temeljitu istragu.

28 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Blackhawk

Ovo je dokaz da Bianchi nije udario glavom u traktor, ali mu je usljed udarca i naglog usporavanja mozak doslovno lupao velikom brzinom unutar lubanje (micao se) što je uzrokovalo da se živčana vlakna kojim prolaze neuroni oštete. Nažalost, Binachi je u ovom trenutku biljka. Ono što svi možemo zaborviti jest da ćemo ga ikada više vidjeti u F1, ali to je sad manje važno – važno je samo da preživi. Ali, sad dolazimo do najgoreg dijela. U slučaju teške difuzne aksonske lezije [b]90% zauvijek ostane u komi[/b], dok ih se samo 10% probudi, ali posljedice ostanu. Ako me pamćenje… Read more »

sti_zu

ja se nadam da će se oporaviti, ali ne vjerujem da će više voziti F1, nažalost nešto slično kao i Kubica 🙁

Filip0804

Samo neka se on oporavi i bit ce sve OK.

cro kimi-rossi

Po internetu pise da je Richard Hammond iz Top Geara imao slicnu traumu glave (2006) i uspio se odlicno opotaviti. Nisam siguran da je rijec o identicnoj ozlijedi, al slicne su. Mozemo se nadati da i sa Julesom bude sve ok, sada utrkivanje nije prioritet, vec kolko tolko normalan zivot. Uz malo srece ga mozda ipak vidimo u Ferrarijevom kombinezonu
#ForzaJules

Filip0804

Nije ovo je puno teza ozljeda jer Hammond je imao nesto slicno kavezu na tom autu sto mu je jako puno pomoglo dok Jules nije imao nista osim kacige…istina Hammondova nesreca isto izgleda strasno i isto je mogao poginuti ali je ipak bila laksa od ove…Sve sto mozemo sada je nadati se da ce se Jules sto prije oporaviti.

Croazy

Julesova obitelj je objavila priopcenje u kojem kazu da ima: “diffuse axonal injury”. Malo sam pogledao o cemu se radi i mozemo se samo nadati da ima srednji oblik ove ozljede. Ako je teska ozljeda ne zvuci nimalo dobro. Drzi se majstore!!!

Ronin
votka

NEVJEROJATNO !.Pa s koliko je love Bernie ovo potplatio!!????!
Znači 2 vozača izlete na istom dijelu staze,najopasnijem,u razmaku od 2 minute,Bianchi se zabije u traktor,redari za dlaku izbjegnu sigurnu smrt,i njima je trebao još krug za SC.I nema razloga za istragu???? A kad bi bilo,da je možda još netko izletio nakon njih? !! A i plus svega,medicinski helikopter nije mogao letjeti,prema izjavi predstavnika za medije.Ili i za to moraju uskladiti priče.Sve redom bi ih trebalo optužiti.Nikakvo čudo kad ih vodi osuđeni kriminalac.

f120

decko je morao usporiti vise i biti oprezniji na izalsku iz zavoja kisa je pojacavala gume su bile stare 20 krugova nije smio ici naglo na gas ne vozi mercedes vec marusiju mozemo mi kriviti fiu i organizatore ali cinjenica je da bianchi nije postovao pravila i ima je nesrecu da je traktor isao unazad da je traktor krenuo kasnije 2 sec do ovoga nebi doslo ali tako je kako je, zelim da se oporavi sto brze ali treba pogledati istini u oci udarac je bio strasan momak ce vjerojatno imati posljedice do kraja zivota nadam se da sam u… Read more »

votka

isto tako je činjenica da su gotovo svi vozači na tom dijelu išli istom ili sličnom brzinom i prije i nakon Bianchijevog sudara,kontrola utrke je bila svjesna toga ,nekoliko minuta je dizalica bila na izletnom dijelu i redari bez ikakve zaštite,i nisu poduzeli ništa

Messa

Drži se Jules! Čudi me zašto nema vijesti na ovom portalu da je Vettel potpisao za Ferrari? Obzirom da je već stara vijest.. Možda se boje da će se urušit sve od komentara il šta?

Ferrariforever

.nemogu vjerovati.. U situaciji kada je skoro pa izgubljen ljudski život i to zbog očiglednih propusta organizatora, policija ne vidi razloga za provođenje istrage. To je kao da neko nastrada u kafiću, bude teško ozljeđen i istraga se prepusti konobarima ili u najboljem slučaju vlasniku kafića. FIA možda je svjetska organizacija ali nije, i nesmije biti iznad zakona a u ovoj situaciji su zanemarene osnovne predispozicije sigurnosti i netko za to pred zakonom mora odgovarati.

stari lisac

Para vrti gdje burgija neće…

R.Kubica

20 godina niko nije poginuo u f1. Neces ni ti lave !!! Drzi see majstore !!!!!!

Perica9

Skoro je Kubica ali hvala bogu pa je bolid bio napredniji nego prije

alonso5

Samo neznam kakve policija ima veze s ovime.Istragu trebaju voditi ljudi iz F1 koji su zaduzeni za to a ne japanska policija.Nadam se oporavku Bianchija ali me je strah da ne zavrsi kao Schumi.

oreo

ja mislim da odgovornost snosi i vodstvo i organizator utrke. nakon sutilovog izlijetanja trebalo je neutralizirati utrku. netko je donio pogrešnu odluku da se utrka normalno nastavi još par krugova. drugo što mi nije jasno jest izlazak transportnog vozila van zaštitne ograde za vrijeme utrke i to na mjestu gdje je očito da takvo što mora proizvesti veliku opasnost, za vrijeme kiše pogotovo. mislim da tu ima nekoliko očitih propusta vodstva i organizatora utrke. bit će loše ako se o ovome ne povede temeljita rasprava, pa ako treba i pred sudom.

alonso5

I ja mislim da je SC trebao odmah izaci jer jaka je kisa losa vidljivost i na zalost svih nas desilo je se to sto je se desilo.

Ronin

Naravno da policija ima veze za sve teške nesreće, a obaveza je organizatora utrke istražiti zašto se dogodila i tko snosi krivicu.

oreo << naravno da imaju odgovornost samo što ni Bianchi nije manje odgovoran za izlijetanje sa staze što će se vjerovatno i utvrditi
Da se zaletio deset metara dalje o ovom bi se malo govorilo, a na dosta staza pomoćna vozila ovako izlaze po bolide.
Splet okolnosti dovelo da su se bas sve sudbime tu spojile. bad luck

stari lisac

Da, naravno da je Jules kriv – nije prilagodio brzinu vožnje uvjetima na cesti!

Ferrariforever

.alonso5…prije svega, ugrožen je ljudski život i kako stvari stoje, do toga je došlo usljed propusta i samim tim je dovoljno da se aktivira policija.

mika

Svaki puta kada PROFESIONALNI vozač sjedne u bolid njemu je život ugrožen i to ne samo njemu nego i sucima, gledateljima.
Tako da bih kaznio Julsa sa trajnom zabranom vožnje jer je ugrozio suce pokraj staze, kaznio bih i njegove roditelje jer su mu dali voziti utrke a nisu mu rekli da je to opasno. Brzinu F1 bi ograničio na 90km/h i postavio bih radare i policiju da može vozače kažnjavati.

Ferrariforever

.mika..F1 je brzinama uprkos prilično siguran sport. To je ostavština Senne, laude i svih onih koji su dali žrtvu za ovaj sport. Međutim, i to je uvjetno, tj. kada se ne poštuju uvjeti sigurnosti, kao što se to nije poštivalo u Suzuki, onda se događaju ovakve stvari. jules, kao nijedan drugi vozač, nije potpisao ovakve uvjete na stazi. Postoje zone izljetanja, sigurnosni propisi, tehnika, dodaci i opčenito sve ono što zovemo sigurnosnim pravilima. Kada je samo jedan od tih uvjeta ugrožen, a u nedjelju se upravo to dogodilo, tada više nemožemo govoriti o odgovornosti vozača, nego o propustu organizatora, u… Read more »

mika

Znači ti se zalažeš da se utrka ne održi ako padne kiša.
Ja sam za to da vozači voze aute iz boxa na daljinski.

Ferrariforever

.ne govorim o tome…kišne su utrke zanimljive kako za nas, tako i za vozače. Postoje uvjeti prekomjerne vode na asfaltu zbog aquaplaninga(sjeti se Malezije prije 5-6 godina..isto bila stopirana utrka), sumraka, traktor za izvlačenja u zoni izljetanja, ZELENA ZASTAVA u toj istoj zoni…da, zalažem se da se u takvim uvjetima nebi smjelo voziti. A argumenat si vidio prije par dana u Suzuki.

mika

I sa malo kiše može biti aquaplaninga, pretjerujete.

Ferrariforever

.e sad…sa kišnim gumama?..ipak ne.
Al, voliš cjepidlačiti, ha?

f1 zaljubljenik

mika.. ovo nije bilo malo kiše.. već dosta..

Related Posts