FIA je objavila kalendar za 2015. nakon sastanka Svjetskog vijeća motorsporta u četvrtak u Pekingu. Sastoji se od 20 utrka uključujući povratak VN Meksika u studenome. Utrka će se održati na istoj stazi gdje je održana i posljednja velika nagrada 1992. – Autodromo Hermanos Rodriguez u Mexico Cityju. Zbog proširenog kalendara sezona će završiti tjedan dana kasnije nego ove godine, posljednjeg vikenda u studenome na VN Abu Dhabija.
1. VN Australije, Albert Park, 15. ožujak
2. VN Malezije, Sepang International Circuit, 29. ožujka
3. VN Bahreina, Bahrain International Circuit, 5. travnja
4. VN Kine, Shanghai International Circuit, 19. travnja
5. VN Španjolske, Circuit de Barcelona-Catalunya, 10. svibnja
6. VN Monaka, Circuit de Monaco, 24. svibnja
7. VN Kanade, Circuit Gilles Villeneuve, 7. lipnja
8. VN Austrije, Red Bull Ring, 21. lipnja
9. VN Velike Britanije, Silverstone, 5. srpnja
10. VN Njemačke, Nurburgring, 19. srpnja
11. VN Mađarske, Hungaroring, 26. srpnja
12. VN Belgije, Circuit de Spa-Francorchamps, 23. kolovoza
13. VN Italije, Autodromo di Monza, 6. rujna
14. VN Singapura, Marina Bay Street Circuit, 20. rujna
15. VN Japana, Suzuka International Racing Course, 27. rujna
16. VN Rusije, Soči Autodrom, 11. listopada
17. VN SAD-a, Circuit of The Americas, 25. listopada
18. VN Meksika, Autodromo Hermanos Rodriguez, 1. studenog
19. VN Brazila, Autodromo Jose Carlos Pace, 15. studenoga
20. VN Abu Dhabija, Yas Marina Circuit, 29. studenoga
sviđa mi se kalendar, i pauze među trkama su smanjene,ali šta je da je mogli su malo logičnije posložit staze
Ajde bar su zakrpali one trotjedne rupe. To su bile pretjerano duge pauze. Pogotovo prošle sezone. Koliko vidim i znam brojati (a to mi nije na neki poseban ponos, pogotovo kada brojevi idu do 30 pa nanovo, a nekad do 31. Tek satovi me ubijaju 12- 24 ako je sada 13h a vidimo se u 17 h koliko je to…. brrrr, potpuno mi se pomuti mozak. Znam koliko je 21-13, ali kolko je sati između 13h i 21h. e to je viša kronologija) slijedeće sezone je samo jedna trotjedna rupa, da bi siroćeki mogli slupati svu tu nakrcanu lovu i… Read more »
sorry, pogodilo me u krivo vrijeme. Po meni je jako bitna stvar da se maknu trotjedne stanke. One totalno razvodne stvar. Sjetite se, nekada je znala poslijednja utrka biti iza trotjedne rupe. Najgore od svega, sezona je ionako bila riješena. Što me podsjeti na duple bodove. Svi ih kritiziramo, a meni je pala na pamet jedna od mogućih jako dobrih poslijedica te ideje. Veliki dio momčadi, već nakon ljetne (trotjedne) stanke što javno, što potiho prestaju razvijati bolid i posvećuju se slijedećoj sezoni. Zamislite da su zadnje 3-4 utrke s aduplim bodovima. Momčadi bi jako razmislile prije donošenja tako nepopularnog… Read more »
ovakav bi trebao bit kalendar umjesto sočija zandvort,umjesto bahreina imola, kinu izbacit i vratit estoril , abudabi izbacit i vratiti argentinu , i švedsku umjesto malezije, čak i zolder umjesto singapora , ove tilkedrom sterilne staze su užas
zaboravio si nordschleife.
volio bi da dođe ali je preopasan za danasnju f1 ako ti voliš tilkederome uzivaj
ne dijelim staze na tilkedrome i ‘sve ostale’, nego na dobre i loše.
A magnikur?
dobro što fia i dalje nastavlja sa nepodudaranjem le mansa s f1 utrkama.
Hmm u odnosu na prvotni plan vidim da su zamijenili Sjedinjene i Meksiko,hajde bar nešto kad se već priča o uštedama,još su mogli i Silverstone i Austriju.
Ili možda premijestit Kanadu. Malo mi je glupo što nakon Monaka lete za Kanadu, pa onda opet u Austriju.
Da malo,to je najveća glupost,ali valjda je to tradicionalni termin,da ju je pomaknuti iza Rusije bi bilo idealno.
Da je Kanada iza Rusije vozilo bi se na temperaturi oko 0, možda i na minusu, dakle ništa od toga.
U Kanadi se može voziti jedino u lipnju, srpnju ili kolovozu.
e da u pravu si,vidiš na to nisam kontao,vjerojatno bi se onda i pomaklo za 2-3 tjedna termini ostalih ali kako kažeš prehladno ako je ispod 10