FIA će razmotriti mogućnost mijenjanja kazni za nesigurno puštanje iz boksa nakon što su vozači izrazili zabrinutost te zatražili Charlieja Whitinga za promjenu. Vozači smatraju da su oštro tretirani jer osim stop/go kazne od 5 sekundi dobivaju i kaznu od 10 mjesta na gridu za sljedeću utrku zbog koje im je potpuno uništena bilo kakva šansa za dobrim plasmanom jer, kako kažu, kažnjeni su zbog nečega na što ne mogu utjecati, odnosno za nešto što nije pod njihovom kontrolom.
“Mislim da je preoštra”, rekao je Sauberov vozač Esteban Gutierrez koji je kažnjen za VN Velike Britanije jer njegova momčad nije ispravno pričvrstila kotač na utrci za VN Austrije. “Dovoljno je što izgubite vrijeme zbog stop/go kazne od 5 sekundi a onda ste još za iduću utrku kažnjeni s 10 mjesta. To je previše”, dodao je.
Ostali vozači kažnjeni su istom mjerom dok se momčad kažnjava novčano. Nedavno je to pitanje postalo predmetom rasprave na sastanku vozača a FIA je obećala pogledati ostale načine na koje se može kazniti momčad umjesto vozača dok god su oni nevini. Može se raditi o većim kaznama za ekipe a predložena je i ideja o oduzimanju konstruktorskog boda, međutim službeno priopćenje očekuje se unutar sljedećih nekoliko tjedana.
prava kazna bi bila oduzimanje momčadskih bodova, ne vidim zašto se tu kažnjava vozač … samo, nastao bi problem kako kazniti momčad koja ima 0 bodova 🙂
Nema beda, ide se u minus ili svaki bod košta toliko koliko se dogovore, samo ne više vozače kažnjavat za pogreške tima.
kazna treba biti prilagođena postupku , hoću reći greške se događaju u brzini i kazna treba biti možda ne baš prestroga , ali puštanje vozača kad se skoro sudare ili kada vozači uđu paralelno u boks i stvarno dovode u opasnost ljude koji su u boksovima e to bi trebalo strogo kazniti ….tako da bi trebalo nekako to rangirati …
Fia je blaga prema vozačima koji prerano startaju iz boxa.Trebalo bi uvesti 20 mesta kazne i svim osobljima tima dati da za kaznu urade 20 sklekova 😆
trebalo bi ukinut FIA , sva njihova pravila i ograničenja . motori , brzine , izgled bolida , gume , felge gorivo , kubikaže itd ….sve pustit na volju timova . šta koga briga ako će neko u bolid “ugradit” npr V16 od 6000 ccm ka šta je nekad ima auto union type C . ograničavaz količinu goriva u elitnom trkačem takmičenju ? glupost ..pa ako neko ima rezervar od 300 l šta ima veze ? di će taj V16 imat rezervar od npr 100 l pa da svakih 10 krugova ulazi u box ? brzine ? neka bolidi za… Read more »
Koje su ti to ideje što ih čuvaš…?Baš mi se danas ništa neda evo ti si me malo maka.Do novih ideja pozdrav.
Žestok alter ego imaš avalone! Da kraj ovik pluseva i minusa ima suzdržan to bi kliknuo (mada znam da tebe boli …za +/-, ali ovi izrazi “plesne” “raspe”… su ti pravi. Živija i nemoj da ti taj alter ego previše ometa dedukciju.
Hehe, oružje si zaboravio… i, kakav ti je film “Death Race”?
U jbt što ga sastavi!Nego,vezano za temu-avalon.
Pitanje-Kako danas nazivamo trkače vozili otprije poznato kao Formula1?
Odgovor-FIAker!
.ili još bolje, Charlieu dodati šmajser pa nek pokosi tu i tamo proizvoljo kakvog dosadnog vozača…e, koji bi to bio party!!
.bravo avalon!! 🙂
Izlaz je samo polovica priče.Još se nisu sjetili neke gluparije vezano za ulaz.
ovaj čarli je najveće zlo njega bi trebalo maknuti i zamijeniti nekim koliko toliko nepristranim ali to je valjda nemoguće dok ga onaj kriminalac pokriva muka mi je više od engleskog monopola i povlaštenog tretmana
Ya man!
Vjerujem da će se svi složiti, tako da bi nova pravila mogla ići već od VN Belgije.
Još će toga doći na red. Nadam se.
Eto, čim se netko potuži sa dobrim argumentima, FIA to razmatra… Što je u redu. Jer to ionako rade stručne službe. To nije politika. Politika FIA-e je ono što mi se gadi…