Vettel vjeruje da Red Bull može biti još bolji

Sebastian Vettel vjeruje da se još performansi može izvući iz njegovog RB10 uoči utrke za VN Kanade. Svjetski prvak je imao problem s mjenjačem tijekom drugog slobodnog treninga ali se uspio vratiti na stazu i odvoziti treće najbrže vrijeme na stazi gdje je prošle godine pobijedio.

“Bilo je šteta izgubiti ponešto krugova, imali smo problem s mjenjačem ali na svu sreću provjerili smo o čemu se radi, sve je bilo u redu pa smo izašli opet na stazu. To je značilo da možda nismo bili u ritmu s ostalima ali na kraju se sve činilo u redu pa smo ipak kompletirali neke dobre krugove. Mislim da možemo još puno napredovati. Mercedes je vrlo brz ali početak vikenda bio je dobar.”

Vettelov momčadski kolega Daniel Ricciardo drugi slobodni trening završio je na 12. mjestu.

“Današnja vožnja bila je dobra ali gledajući tablicu imamo još posla. Imamo dobre smjernice i večeras moramo nešto napraviti. Čini se da smo blizu nekim drugim momčadima tako da tijekom vikenda moramo izvući iz bolida što više možemo.”

18 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
whiskey

gladan i Seb postao vidi ga al neka bitno samo da je osmijeh uvijek tu U INAT SVIMA ma naravno da može bolje al svejedno pripazi ti na Williams ovaj put da ne bi bilo 😀

whiskey

a vidjet ćemo nemoj da te iznenadi ako su u long runu sutra brži od Ferrarija

whiskey

a jbg teško da će svi naprijed imati čistu utrku vidio si koliko je grešaka i izlijetanja 5. lako može postati 3. mjesto moguće je a još tko uspije izvući strategiju jednog boksa ja tipujem da Williams i Lotus to mogu eventualno i STR i kad pribrojiš razliku option-prime temp.staze jbg to je samo moje mišljenje da će Williams biti opasan šta ću ti ja ako ti misliš drugačije

The Best F1 Driver

A di smo danas po pitanju Williamsa ?
Kao što rekoh treba malo bolje gledat neke stvari 😉

Williams je u Kanadi vrlo vjerojatno čak sposoban dobit i Mercedes, ako na startu odmah preskoče Vettela onda itekako imaju šanse čak i ne samo za 3 mjesto na postolju, već i za pobjedu ili 2 mjesto…
Williams ima najbrži race pace + najbolje čuva gume, jedini potencijalni nedostatak za Kanadu su im bile kvalifikacije, a i to su obavili perfektno.

F1-1211

Naravno da može da bude još bolji kada se tajno testira…

Perica9

Možeš kod psihijatra?

biga

dokaz?
ili je to slična priča kao:
– sabotiranje Webbera
– Alonsova umješanost u zabijanje u zid
– sve ove godine ilegalan bolid Red Bulla
, znaš one priče što svatko ih ponavlja a nema niti jedan jedini dokaz osim mržnje prema dotičnom vozaču..

Formulas

tebi dragane nisu baš sve na broju el tako?

The Best F1 Driver

Zbilja nevijerojatno kak novinari na potpuno istu šemu konstantno love publiku 😆

Prvo bombastično objave da je bilo tajno testiranje RB-a…
nakon toga malo tiše da ustvari nije testirao RB nego STR
A nakon toga skroz potiho da je STR testirao bez krila, bez ikakvih aerodinamičkih testova i da je taj test bio potpuno legalan, te da u pravilima izričito piše da su takvi testovi dozvoljeni 😀

Sve u svemu čini mi se da je ta priča ustvari samo reklama za AVL i poziv ostalim ekipama da dođu i plate testiranje :zub:

mzf1

Baš me zanima koji dio će crkniti na kvalifikacijama a koji na utrci. ERS nije dugo, mislin da je na njega red, ako mu se mjenjač ili neki senzor ne uvale priko reda

Mr.Jack

možda odleti i zadnje krilo..to se dugo nikome nije desilo. Kako je krenulo ove godine ne bih se čudio ni da mu sva 4 kotača padnu s bolida istovrmeno..i to ne u boxu

The Best F1 Driver

ERS i nebi bio strašan :zub:
samo nedo bog da krepa elektronika, turbo ili motor…

Trenutno je Vettel na:
ICE – 4 komada
Turbo – 4 komada
MGU-K – 3 komada
MGU-H – 3 komada
ES (baterije) – 2 komada
CE (elektronika) – 5 komada

Vrlo brzo bumo ga vidli kak starta iz boxa zbog kazni…

otto

To su čari novih tehnologija.Red zajebavanja,red krepavanja i tak u krug.

avalon

ako je sudit po priči komentatora skya s obzirom na strahove koji su se javljali na početku sezone novi motori su se pokazali vrlo dobro . nekih kvarova i nema baš . nema pretjerano kvarova ni na ostalim komponentama . uglavnom je to nešto oko elektronike , mjenjači , a toga je bilo i prijašnjih sezona ….alternatori , mjenjači . nema tu nešto previše novih tehnologija , turbo je poznat 100 godina , ERS skoro pa KERS itd . največa “novina” je šta se sad sve nalazi u jednom “paketu” . long live new technology… od toga će bit ponešto… Read more »

The Best F1 Driver

Kvarova u biti ima jako puno, samo ne u utrkama… Više s izraženi u FP-ima i ponešto u kvalifikacijama jer ekipe očito itekak paze da se ne dese u utrkama, no ono kaj bu problem su pravila oko broja PU/dijelova PU 😉 Jedno od najzajebanijih je to o kazni za promjenu kompletnog PU (6 PU u sezoni) koja je takva da se mora startat iz boksa neovisno o rezultatu kvala, a već postoji hrpetina vozača koji su blizu famoznog broja 6… Najveći zajeb bu za Renault (a možda i Ferrari) upravo zbog puno nadogradnji tj. novih dijelova zbog poboljšanja pouzdanosti…… Read more »

Kush

#1.2 – zgodna statistika, iako žalosna za nas koji preferiramo seba i RB, mogao si staviti i mjenjače, znam da nisu dio PU-a, ali ima ih još manji broj po sezoni, a zanima me koliko je već nepopravljivo otišlo? Iako mi to nekako nije čudno, jer i na tom vjerojatno rade, ali kako izvlače sve više snage i momenta iz PU-a, tako svaki put još više opterete prijenos. Ja volim nove tehnologije i složio bih se s avalonom u #1.2.2, – sa dodatkom da to što je rekao stoji za mercedes i ferrari, a da je francuski proizvođač fulao na… Read more »

Kush

#1.2.3 – slažem se konstantne nadogradnje u eksperimentalnoj godini, nerakidivo su povezane s konstantnom nepouzdanosti, iako ferrari ima isto, problem , pa i merc s tim, ponekad – renault daleko prednjači u tom! Sad ako ferrari krene s nadogranjama bržim, mogao bi isto doživjeti, ali mislim (neznam), da oni neće previše dirati sam PU, možda neke okolne komponente, gorivo, itd., ali vjerujem da će tražiti poboljšanja kroz olakšavanje i poboljšanje šasije i aero dodoataka, iako će naravno na svemu raditi, dok renault sav posao obavlja na PU i eventualno mjenjaču (ako), a šasije i aeroupgrade-i su stvar timova i njihovih… Read more »

Leo

U režiji Bernie Ecelstone

Related Posts