Iako je šef najpoznatijeg tima Formule 1, Marco Mattiacci vrlo je tih. Uoči VN Kine prošlog mjeseca, Stefano Domenicali napustio je Ferrari a predsjednik Luca di Montezemolo imenovao je 44-godišnjeg Talijana njegovim nasljednikom. Mattiaccijevo iskustvo u utrkama skoro je nikakvo, ali unatoč tome, timska pres konferencija u Barceloni prošlog vikenda bila je bizarna, izvještava Speed Weekov Mathias Brunner. On tvrdi da je di Montezemolo govorio uobičajeno dok je Mattiacci sjedio pokraj njega u potpunoj tišini.
“Osim kratke poruke na Ferrarijevoj web stranici i konferenciji za novinare u Kini, bivši voditelj odjela Ferrari North America bio je tih.”
Ekipa iz Maranella je poručila da Mattiacci ‘nastavlja sa zadatkom analize i ocjene tima i njihovih metoda rada’. Ali Leo Turini, autoritativan dopisnik i pouzdan izvor za Ferrari, napominje da je Mattiacci na mjestu šefa Ferrarija već mjesec dana.
“Tijekom tog vremena on skoro nikada nije javno otvorio svoja usta. Sada se svi slažemo da Ferrari treba djela a ne riječi, ali barem na kraju trkaćeg vikenda šef ponudi svoju verziju događaja. Cesare Fiorio je to činio, Jean Todt, Stefano Domenicali. Mattiaccijeva tišina je zaglušujuća”, rekao je Turini.
Montezemolo, međutim, podržava Mattiaccija.
“Kada je došao, Todt je bio mnogo kritiziran jer nije ništa znao o Formuli 1 ali onda je učinio odličan posao. Siguran sam da će Mattiacci odraditi dobar posao.”
Ferrariju jednostavno treba temeljita reorganizacija momčadi i novi autoritativni direktor. Sva filozofija…
Po slici nisam znao jel ovo novi ili stari članak?Bolje da šuti vidi čovjek da nema šta pametno za reč.Rekao mi je jedan profesor iz matematike u srednjoj to nikad neću zaboravit “Bi… ako nemaš šta pametno za reč bolje šuti” i ja sam na njegovom satu uvije šutio.
Ferrariju bi bilo najbolje da kupi sve inžinjere iz lotusa jer ako oni bez para i s renautovim motorom ovako napreduju što bi tek napravili s njihovim resursima.
hehe.
evo kako suse hvalili prije početka sezone
https://www.youtube.com/watch?v=LJQF2NBw0MA
Znaš ono prvo skoči pa reci hop. Snimili su film a još nisu odvozili niti testiranja a mogli su nakraju staviti i pehar prvaka za 2014.A užasno mi idu na živce njihovi članci “It happend today” što izlazi svaki dan,toliko im je valjda dobro ti šeici kupuju te njihove skupocjene aute da jednostavno neće biti prvaci još jako,jako dugo jer žive u prošlosti a puni su ko brod ali tako i treba kada se pošteno pogleda tko radi bolji posao neka pobjeđuje.
Za novinare bi bilo najbolje da čovjek samo priča bezveze, pustite čovjeka nek radi svoj posel! Marco, samo naprijed i daj vise da vidimo rezultate! Forza Ferrari! Avanti!
Na Matiacciu je da radi svoj posao,a ne kao Domenicali,samo je govorio ,a nista nije radio,od 2007 cekamo vozacki naslov,7 godina ,7 godina bez naslova?
Ovaj ima da dovede sad Ferrari u red ,a ako ne dovede i ne vrati Ferrari tamo gdje zasluzuje biti ,onda nek sam da ostavku,kao i Domenicali,jer Ferrariju ne smije biti cilj 3-4 konstruktorsko te nekakvo 3-4 mjesto boljeg vozaca u poretku vozaca,Raikkonen i Alonso zasluzuju biti pri vrhu.
Kako bilo da bilo,neka mu je sa srecom,neka suti i radi kao svatko pametan,pa nek urodi plodom
FORZA FERRARI!
FORZAAA!!!! 😀
A šta da komentira? Dobro da su do bodova došli…
.u biti, šef ekipe nemora puno znati o samim utrkama..on mora biti organizator..misao vodilja koja će posložiti ekipu u funkcionalnom smislu. Svaki šef ekipe ima oko sebe inžinjere, stratege, mehaničare, vozače i njegov je zadatak da iz tog orkestra izvuće najbolji zvuk.
Marko možda je trenutno šutljiv no značajka najboljih je da prvo analiziraju kako bi optimalno mogli djelovati, i zato mislim da mu treba dati nešto vremena. Istina, neki će reči da u maranelu vrijeme opasno curi no tome zasigurno nije Marko kriv.
mattiacci je tu samo figura koja ce ubrzo biti zamjenjena s briatoreom/brownom iako je moje misljenje da bi mogli doc i obojca, gdje bi brown bio na mjestu tehnickog direktora, a ocekujem i bella, i jos par ljudi koji su nekad radili zajedno u benettonu i renaultu. alonso je u renaultu osvojio zasad svoja jedina 2 naslova. moguce je da je dolazak briatorea i jedan od uvjeta alonsovog ostanka u ferrariju…..
Pa nije da ne bih želio da se zaista nešto lijepo dogodi i Ferrariju, ali tako je šutio i prva 2 tjedna, pa provalio da moraju ubaciti u višu brzinu. 14 dana je smišljao tui rečenicu. Sad me zanima što će izvaliti nakon slijedećih 14 dana… Ajdmo se svi nadati da sam u krivu i da šuti zato što radi (i to pravilno i ispravno), iako se bojim da pripadaonima “lijepima i pametnima”…
Nek mu stave vuvuzelu!
ahahahahhahahahhahaha +
Meni je covjek bas simplastican, zelim mu svu srecu da uspije poslozit tim koji je u rasulu, znam da je to tesko ali ne i nemoguce
A sto bi to trebao posebno reci? Da je bolid los, to znamo.Da ce uciniti sve da da se bolid poboljsa,da momcad radi 24/7 da smanje zaostatak. I to znamo. Pretpostavljam da radi da pohvata konce. Valjda najbolje zna sto i kako.
Dobar lik,podržavam ga…Ja neznam zašto di Montecemolo traži Brona,Bela i Njujija pa sa Matijaćijem i Elisonom čuda su moguća samo treba vremena.
Ovaj Matijaći ćuti i radi a ne kao neki šefovi timova koji obećavaju čuda i spektakle a na kraju ništa od čuda i spektakla…
Forza Matijaći!!!
Šta im ima reći? Da se okreću novoj sezoni. vidit ćemo za per mjeseci ili sljedeće sezone je li valja. Nadam se
Znaš što bi sada mogao reći – na primjer, kad je već shvatio da moraju dodati brzinu (staviti mjenjač u prvu), sada bi mogao, a nakon 14 dana razmišljanja doći na ideju da dodaju malo gasa, pa da i konačno krenu. Nadam se samo da su stavili u prvu, a ne u rikverc…
Bolje da suti nego da nam daje lazna obecanja kako ce smanjiti zaostatak od sekunde za tjedan dana.
tako je