Red Bullov vozač Daniel Ricciardo je diskvalificiran iz rezultata utrke za VN Australije. Razlog je kršenje članka 5.1.4. tehničkog pravilnika koji kaže da protok goriva ne smije prijeći 100 kg po satu.
U zaključku donesenom prije ponoći u Melbourneu, suci su diskvalificirali Australca jer je njegov RB10 ‘premašivao maksimalni protok goriva od 100 kg po satu’.
Red Bull je potvrdio da će se žaliti FIA-i na ovu odluku.
“Red Bull i Renault su uvjereni da je motor opskrbljivan gorivom u skladu s pravilima”, izjavili su iz momčadi svjetskih prvaka.
Kevin Magnussen je promoviran na drugo mjesto, a njegov momčadski kolega Jenson Button na treće mjesto za VN Australije. McLarenovi vozači su tako došli na postolje u prvoj utrci sezone, dok u cijeloj 2013. nijedan od McLarenovih vozača nije ostvario plasman na postolju. Drugo mjesto Magnussena je ujedno najbolji rezultat jednog debitanta, uz drugo mjesto Villeneuvea 1996., također na otvaranju sezone u Australiji.
Zadnja utrka u kojoj vozači Red Bulla nisu osvojili bodove bila je VN Italije 2012. godine.
Nemaju Australci sriće u Red Bullu,ko zna šta bi Weber rekao na sve ovo.
Hehehehehe
Da mi je bilo videti izraz lica Makija Jergovica kada je cuo ovo 😀
Sigurno se pripremio pisati hvalospeve o Red Bullu, a onda pljus!!!!!!!
Ovog decka mi je strasno zao, jer se vidi da je i kao covek i kao vozac kvalitetan.
A Red Bull, prevaranti bili i prevaranti ostali, vreme je da im se vise stane na zulj!!!
Taj osjećaj ja imam već tri godine i od tada više uživam u MOTOGP-u
go lorenzo
ala kakice ovde . izgleda da su mnogi počeli gledat F 1 prije nekoliko godina . OK , sad me “pokenjajte” minusima , a onda pročačkajte po povjesti F 1 pa možda shvatite/saznate da je i nekad u “zlatno” doba F 1 kad se gorivo moglo slobodno natakati u cjevi bija “ventil” koji je svima propušta istu količinu goriva da bi svi imali iste uvjete . btw i onda je postojalo ograničenje količine goriva ( 220 l ) samo šta su motori bili rastrošniji pa je i količina bila veča . najbolje bi bilo da čelnik i najviši dužnostnici FIA… Read more »
Zaboravljas jednu stvar, taj FIA-in mjerac protoka goriva je nepouzdan. Kod Ricciarda su ga vec dva puta mijenjali. Pa je zato Red Bull i pored toga njihovog stavio i svoj mjerac protoka goriva, koji je pokazivao da nisu presli limit protoka goriva. Zato Red Bull ima osnovu za zalbu. Sve mi se cini da FIA sa ovim pokusava manipulisati rezultatima utrke. Taj uredjaj im je totalno nepouzdan i kvarljiv, sto je potvrdilo dosta ekipa. I oni ipak inzistiraju da je neko prekrsio pravilo ako to pokaze pokvaren uredjaj. Ovo je slicna situacija onoj od prosle godine, kada je Alonso prelaskom… Read more »
Ako je iko maher da sjebe FIA-u je Adrian N. oa živi bili pa vidjeli u ostatku sezone.
nisam nigdi napisa da RB nema razloga na žalbu zar ne ? samo sam napisa da je i prije u povjesti F 1 bilo ograničavajućih faktora i da su oni ka i ovi danas vridili za sve . tada je ako se ne varam benetton vadija taj “ventil” da bi brže od konkurenata punili bolid gorivom i mislim da su bili kažnjeni za to jer im se dokazalo . ovo ne bi treba bit problem rješit … valjda se taj mjerač može testirat . ako se pokaže točan ili ako je protok bija manji onda se bodovi vrate , a… Read more »
@Schumi1; A ti zaboravljaš da, ako i je nepouzdan mjerač, nepouzdan je za sve i svima šteti. Kako se nitko drugi nije sjetio da stavi svoj? I još nešto. Jel’ ti je to normalno to da su oni u Australiju već došli sa svojim mjeračem. Pa ne misliš valjda da su ga kupili u nekoj trgovini u petak poslije prvih treninga? Znači, svjesno su išli na to. Ali ako su već bili upozoreni na to, pa kog su se vraga išli s rogatim bosti. U FIA- ima seronja, ali ići im se inatiti…
Bas glupo kaznjavanje .. msm. da je ipak zasluzio postolje .. nije on kriv trebali su momcad samo kaznit ..
Pa ne bih se složio, jer bi u tom slučaju i kad momčad napravi nešto dobro isto trebali nagraditi momčad, a vozaču ne dati bodove.
Jeli bio penal,jeli sudija vidio?
Izgleda da je ovo novi način da se sterilizuje formula i da se pobjede/bodovi djele za zelenim stolom.Meni sve ovo liči na početak kraja sporta koji sam izgleda volio.Sada mi fudbal ne izgleda toliko loš,a ni pravila se nisu mijenjala odkada sam igrao na male sa dva kamena kao stativom.Za razliku od formule koja se pretvorila u Fabia kup.
katastrofa od tima da su takvo nesto napravili i jos u Australiji pred njegovom publikom …….
Ako ne, da ja smenite tabelata na vozaci i konstruktori, bidejki Riccardo sega e bez bodovi kako i Red Bull
Stvarno šteta za Daniela, da mu se dogodi tako nešto na debitantskoj utrci pred svojim navijačima.
RB je svakako zaslužio kaznu ali po meni Daniel nije, njemu su trebali ostaviti bodove.
Majko mila sta su napravili od sporta.
18 godina utrku nisam propustio, gledao vecinu svih treninga… ali ovo je za mene katastrofa… pa ovo je bila f1 , vozaci su stiskali od starta do cilja, a ovo danas … Nemam rijeci, a bio sretan ko beba jer bum mogo gledat f1 u HD-u.
svemu dode kraj pa tako i mojoj opsjednutosti sa f1, ustvari ovo vise nije f1… Jednom se mozda vrati
FIA se trudi da sastavi krhotine jedne divne cjeline koja se nekada zvala formula-1. Problem je što je uopće došlo do fragmentiranja ,a krhotine nikada neće dati besprijekornu cjelinu.Ja jesam za napredak i inovacije ali ne po cijenu uništenja sporta kojekakvim birokratskim uplitanjima.Brže,jače i bolje je oduvijek bio moto bilo kojeg sporta a ovo ide sve u smjeru utrkivanja robota bez emocija i duše.Nekako sam se jutros ranom zorom uhvatio u čudnoj situaciji da blejim u tv ekran svjestan da se nema što očekivati u smislu uzbuđenja do kraja utrke,ipak,sjetih se da treba čekati ulaske u boks gdje još uvijek… Read more »
Kada 3. u poredku koji zaostaje manje od pola sekunde iza 2. 4 kruga prije kraja mora usporit jer ce inace ostati bez goriva to sve govori kako su glupa pravila upropastila atraktivan sport. Kimi i Alonso su samo kruzili po stazi jer ferka brzo trosi gorivo. Na startu pola njih nije stisnulo gas do daske. Jedino je Kobayashi dao gas pa se nije stigao zaustavit.
izgleda da budu legalna samo vožnja u povorci pa očekujem da uskoro zabrane i preticanje ili da se preticanje mora najaviti prije utrka
Steta.. 🙁 vidi se da bolidi imaju potencijal za dobru voznju i pretjecanje ali u jednom trenutku postanu krstarice jer cuvaju gorivo…. pa kome je to zanimljivo i kako misli zaraditi na tome…
Šteta za Ricciarda, baš mi ga je žao.Bilo je tako lijepo vidjeti onaj njegov osmijeh od uha do uha na postolju i to na njegovoj domaćoj utrci, ali pravila su pravila.
O pravilima možemo imati ovako ili onako mišljenje, ali stvar je jasna: pravila uređuju kako se natječe u nekom sportu. Dakle, koliko god su meni ova nova pravila totalna hrpa nelogičnosti, koju imamo kao nuspojavu ovih baby motora (mislim, svako malo “zakašljucaju”, kao mala djeca zimi), sve momčadi moraju poštovati ista pravila i imati jednake uvjete za natjecanje. RB je pogriješio i sad treba platiti kaznu bez obzira jesu li to napravili namjerno i svjesno ili se dogodila pogreška. Jedino mi je žao Daniela koji je zaista učinio sve što je mogao i odvozio je utrku bez greške. Dakle, vozački… Read more »
FIA je upozorila nekoliko puta tokom utrke da je protok prevelik. U RBR su odbili smanjiti protok na svoju ruku. Inace, FIA je izdala univerzalni senzor za protok goriva, svi ga koriste sem RBR koji ima svoj “modifikovani” senzor. Kako kaze Horner nisu htjeli da smanje protok jer i dalje misle kako FIA ima pogresne podatke a da su njihovi tacni. Inace su odradili “male” modifikacije svog senzora tako da malo vise ili manje moze da se se desi ali nista strasno. Inace svi koriste senzor od FIA sem RBR. Povecan protok se mogao smanjiti ali su to odlucno odbili… Read more »
Inace je FIA naredila da se vrati stari senzor koji je koristen u petak i zamijenjen modifikovanim RedBullovim koji je prema RBR bio “nekonzistentan”, pa su nasli razlog da ga ne vracaju i ostave svoj. Ali su se ocito zaj*bali u “modifikacijama” pa je i ovaj pokazivao “nekonzistentnost” odnosno povecan protok. Eh sada zamislite koliki je zaista bio protok ako je i ovaj “modifikovani” pokazivao povecanje…
Kladim se da ga je Vettel prijavio :))
ha ha ha 🙂 stvarno imaš smisao za humor prijatelju! ha ha ha 🙂
a mislim da svi su vozili na low mjesavini samo ponekad mozda na medium .jbg niko nije siguran oko te potrosnje bolje ugrabit bod nego ostat bez goriva.
jebes ova pravila i formulu 1 kad im vec ogranice koristenje gotiva i onda im stave pravila na protok goriva. to bi trebao biti odabir same momcadi dali je veci protok ili ne. ako je veci protok, bolid bi trebao ostati bez goriva i ne vidim razlog zasto je diskvalificiran :S poserem se na FIA-u ( nisam fan Red Bull-a)
Ne bi trebao ostati bez goriva jer potrosnja goriva je ogranicena na 100 kg po satu , a ne velicina rezervara , tako da oni mogu usuti u rezervar tristo litara pogotovo sto nitko nemoze da predvidi duzinu trajanja utrke , moze biti sat , a moze dva. Samo na pocetku utrke se vaze bolid sa punim rezervarom i na kraju utrke ako je utrka trajala sat bolid smije biti laksi samo 100 kilograma, a oni u rezervar mogu nasuti 300 kg goriva.
Ne. Na kraju utrke, koliko god trajala, bolid ne smije biti više od 100 kg lakši. Ograničena je i potrošnja po satu i količina usutog goriva.
Koja ti je to logika ako je utrka trajala sat i pol , a potrosnja goriva ogranicena na 100kg po satu znaci smjeli su potrositi 150 kg u cijeloj utrci tj bolid smije biti laksi za 150 kg. Ogranicena je potrosnja na 100kg po satu , a ne po utrci.
posljednikrug pa ne troši bolid konstantno 100l/h to bi značilo da drže puni gas cijelu utrku (ili točnije taj 1 sat po tvojoj matematici) , fora je da protok goriva u datom momentu nesmije prelaziti 100l/h …
al nemogu pretjerivat s količinom goriva jer je u ovom sportu svaki gram bitan
FW prvo pricamo o kilogramima a ne o litrama goriva , a drugo ako manje trosi znaci da ostaje duze na stazi tako da se sve svede otprilike na 100kg po satu
pardon kg… 🙂 ali to što govoriš je paradoks, prvo :na startu ima 100 kg goriva, drugo: utrka traje duže od jednog sata (današnja je trajala 1:32:58.710) pa mi molim te objasni kako su vozili ovih pola sata ako su u prvih sat vremena utrke potrošili 100 kg goriva…
pa protočnost smije biti maksimalno 100kg/h. ne znači da su cijelo vrijeme vozili s maksimalnom protočnošću goriva. to ti je ono yellow g6 kad čuješ na team radio. smanjuje protočnost, dakle smanjuje potrošnju. prosječna protočnost tokom tih sat i pol utrke je 66.67kg/h. nekad više, nekad manje, ovisno o situaciji na stazi. a uz to, ne znam jel su to ekipe uvele ili ne, može se iskombinirati da kad koristi struju, ne troši gorivo, tj. da troši manje. ili kombinacija da nekad je struja dodatni boost, nekad je štednja goriva. jer 30 skundi (cca 1/3 kruga) smiju koristiti struju, pa… Read more »
da, u pravu si, potrosnja je 66,67kg/h, tj. timovi voze u prosjeku sa 2/3 snage (ako zele da zavrse utrku), jos ako uspu manje goriva, dodatno moraju da smanje “pritiskanje”! isli bi oni na struju da nema nekoga iza njih da im ne prijeti “preskakanjem”
Pravila su tu s razlogom. Poanta je pretpostavljam da se ograniči maksimalna snaga motora tijekom utrke, kao i to da se oslanja na ers više. Zapravo sam iznenađen koliko Bottas nije uopće štedio – već na sredini su mu rekli da ima goriva do kraja a nije baš ni prije toga djelovao sporo.
po utrci maksimalno mogu imati 100kg goriva, a i ogranicena je trenutna potrosnja (protok) na 100kg/h (kod obicnih auta to se izrazava u litrima/100km). znaci, neki tim moze da uspe manje goriva ako smatra da ce mu pun rezervoar (100kg) smanjiti performanse ali zato ce morati vise da stedi! Bottas je ocigledno imao punu tezinu goriva i samo GAS!! sve se to jos testira
drugima su javljali da štede gorivo, Riciardu nisu znači ak je trošio više goriva od ostalih kak to da nije ostal bez goriva?, ili ga je imao više od ostalih opet znači bio je teži tak da s tim nebi ništa dobili da su to namjerno napravili nebi li motor dobio na snazi jer vjerujem da je to jako jako malo odstupanje od pravila. kak god bilo ne kužim baš previše, šteta Riciarda , šteta za tim al kaj je tu je, to je samo jedna utrka biti če ih još, nisu tak slabi kak se pisalo 🙂
Da dobiju na snazi, to je bio trik…. Koji su odmah popusili na startu sezone i sad će još biti većih problema.
Sredinom trke Symonds javlja Bottasu da se ne mora brinuti za gorivo i da ga imaju te da samo tera…
jbt pa ima i ođe logike haha
Ogranicena je maksimalna tezina goriva (100kg) sto ne mora da znaci da timovi ne mogu da uspu 70kg ako smatraju da ce bolje “proci” na utrci. zato neki stede, a neki “gasiraju”
prvi macici
Ne navijam za RB, ali jebem ti ja ovakva nova pravila! radije bi da se je zaletio ko Grosjean i posteno zaradio kaznu nego ovako jer je potrosio 3kg vise goriva.
Drugi put ce Alonso npr. dobit kaznu jer ce mu se u 43 krugu previse CO ispustit u atmosferu!
Pravila su tak napisana, da glupa su al su tu… I sta sad?? Mozda je bas zbog toga uspio zadrzat drugo mijesto u odnosu na magnussena..
Tako je pravila su glupa zato ih treba mijenjati.
malo krivo gledaš na to pravilo. Ni ja nikad nisam bio ljubitelj kazni ali kad bi se jednom dopustilo da prekorači granici pa bi drugi put to napravila trojica pa petorica pa svi pa se nebi znalo tko pije a tko plaća. S time se stekne prednost itekako i pravilo je donesno prije dovoljno remena da se svi prilagode njemu zar nije tako? A opet je kazna ponekad potrebna da bi spriječilo potencijalne druge kršitelje u ponavljanju istih ili sličnih radnji.
Slazem se ja s tobom da se mora prema svima postupati jednako ali brate malo su pretjerali! Gubi se smisao utrkivanja!
Najbolje da stave iduću sezonu 1.6 hdi i tdi. I kako ovaj balavac od 19 godina može i smije voziti toliko kojna. Treba mu poslati Hrvatsku Miliciju da ga stave u zatvor i da Mu Linić uzme 80% poreza. A i sigurno je nacista. Pa bi dobio dozivotnu. Ovi imaju zvuk kao skuteri.. bolji zvuk ima renault 19 16v ili opel kadet gsi. Maknite tu usranu elektroniku i stavite sto jače motore ili stavite još veće pederčiće u bolide. Pa da uživaju gay parovi. Sve u svemu budale vode ovaj cirkus.
A da svoje frustracije politikom i drugim stvarima ideš iskaljivati na neki portal namijenjen takvim jadnicima poput tebe? Ovo je F1, a ne neki portal za politiku i rasprave.
ali ga drobiš bez ikakve veze
Iskerno nevolim Red Bull ali žao mi je kad vozač izgubi bodove tuđom greškom kao u ovoj situaciji Riciardo. Imao je sve preduvjete za odličan start u sezonu i ostao praznih ruku. Vjrovatno je imao određenu prednost radi toga no misim da u konačnici nebi rezultiralao nekim drastično lošijim perfomansama bolida. Veliki fail za RB. Ali pravila su pravila pa ako vrijede za sve vrijede i za njih.
ovo je definitivno najbolji i najpametniji komentar
Hvala!!
Stvar je prosta,protok goriva je 100kg na sat!RB je tokom vikenda upozorem da su u obavezi da koriste u bolidima merac protoka goriva koji je FIA odredila,a kako je RB najpametniji i nije poslusao,konsekvence su takve kakve su .Jos nesto,dovoljno je da je Ricardo vozio na pocetku tako samo 5 min,izbegao guzvu izgio na celo karavana i stvar je za njega resena,prosto receno veci protok goriva veca brzina….
sve to sto se danas dogodilo red bullu je zato jer nisu imali niti jednu simulaciju utrke na svim testiranjima..ovo im je prvi put da su odradili dužinu utrke s ovogodišnjim bolidom i to su uspjeli samo s jednim bolidom…ima renault još puno posla oko svojeg softvera al što je tu je..ok.rosberg je požeo 25 bodova al hamilton nula,red bull nula,ferrari tako tako..zadnja utka dupli bodovi,problemi sa pouzdanošcu..ova sezona ce bit velika lutrija
.ferrari tako tako?…18 bodova!..
Nekoliko krugova prije kraja magnussen je imao priliku i napasti daniela, ali mu je iz boksa naloženo: “Pritisni dugme G3”, odnosno štedi gorivo. Pravila trebaju biti ista za sve bez iznimaka.
vidiš kako pričaš a nemaš pojma o čemu govoriš, Ricardo nije kažnjen jer je u bolidu imao 100+ kilograma nego zato jer mu pod punim opterećenjem auto troši previše ima preveliki protok goriva radi toga su mu oduzeli bodove.
ni to nije točan odgovor tj. više djelomičan.
Red Bull sad tvrdi da je cijeli tjedan bila takva situacija s gorivom.
A s druge strane ovo je “Newy trik” koji su mislili da će proći.
Ovaj protok je povezan sa kompletnim PU koji im daje jaču snagu zbog veće “uzimanja/potrošnje” goriva i stime stječu prednost posebice kod izlaska iz zavoja….
Sjetite se samo što je Button rekao na testiranju “Ricciardo je proletio pored mene kroz zavoj”.
I sad kad su uhvaćeni sad je plač…..
dugme G1 znači i veći protok goriva, a time i veća snaga, brzina….. znam dobro što pričam, treba poštivati pravila i ograničiti protok. Adrian i siva zona koketiraju već dugo pa se ne čudim ovakvom ishodu
reso20, prolazak Ricciarda pored Buttona u zavoju nema veze sa snagom motora nego sa aerodinamikom i stabilnoscu bolida u zavojima… najmanje snage ti treba u samom zavoju, a izlaz iz zavoja i ravnina je nesto drugo…
oprosti, reko mu je trkaći inžinjer:”yellow g3-to je overtake gumb, max. snaga, a ne štednja. Magnussen je stiskao dva, tri kruga(desetak krugova prije kraja), tek onda mu inžinjer govori da smanji tempo kako bi imao još jedan pokušaj pred kraj, eto.
Jedan Mercedes i dva McLaren-Mercedes na postolju.Lijepo za vidjeti.
I sad jadan RB sam mora platit avionske karte za ekipu i opremu do Malezije.
Šmrc…Nema bodova nema love kaže Berni…..
A kad bi recimo RB imao način da se vozi na plin,pa onda Vettel kad zatreba brzine uzme upaljač iz džepa i dopuni RB i isti krene kao razjareni bik po stazi jel se i to računa kao više utrošeno gorivo?
ajme majko mila, internet treba ograničit, samo za preko 12 godina
Pravilo je pravilo
100 kg po satu i to je to. Ako potrošiš 120 kg po satu onda si brži i ostali ti ili ne mogu pobjeć ili te ne mogu preteć.U oba slučaja trošiš više nego što smiješ,kršiš pravilo i letiš van. Ne vidi u čemu je sada problem? Ako trošiš više goriva onda možeš odjednom stići Mercedes koji se drži pravila.Odjednom osvaneš iznenada bollji nego na testiranju a u stvari ne možeš se uklopiti u 100 kg/h goriva.Ako se ostali uklope izvoli te gospodo pa i vi učinite isto.Nemojte kukati nego se prihvatite posla u svom “blaženom” RB-u.No kako su promjenili… Read more »
nije se samo RB zalio na gume, sto ne spomenes i Merc?? RB je svima “trn u oku”, nisu oni krivi sto ostali ne mogu da naprave dobar bolid (mislim na prosle sezone)
U pravu si no morao sam reć.
Steta za Ricciarda drago mi je zbog Red Bull-a, a i svih ostalih koji su profitirali!
Trkati se sa ogranicenom kolicinom goriva je van pameti ali su pravila ista za sve , a nadam se da vaze i za Red Bull .
http://www.f1fanatic.co.uk/2014/03/16/stewards-detail-reasons-ricciardos-disqualification
Jbt, koje objesnjenje. Ko da smo na sudu
Sve po pravilima… 🙂
Da, pročitao, debilana do bola… Nema tu više ni “u” od utrkivanja, još malo pa će propisati koliko puta u minuti vozač smije udahnuti… Jadno, bez obzira o kojem se vozaču ili ekipi radilo!
odavno to nije Damire utrkivanje nego neke štednja i čuvanja nečega. Danas sam našao kopao po netu d vidim rekord staze u melburnu ….1:24.125 Scumi 2004 a danas koliko? 1:33. sad si zamisli kolika je to razlika u brizini po krugu 9 sec je onda bio brži Ferrari nego danas najbrži krug utrke. To odavno ide u krivom smjeru a ovi motori mi se nesvidaju ni najmanje.
Preko motora i zvuka još mogu preći, ali preko ovih pravila ne mogu, zašto im ne puste da se utrkuju na rubu mogućnosti, ovako ni potencijal bolida ni potencijal vozača se ne mogu iskazati, pogotovo ako bolid kaska za vozačem ili se vozač mora suzdržavati kako bi štedio. Treba ići all-out pa pobijedio ili izgubio barem znaš da si dao sve od sebe. Kimija bi ovo moglo najviše frustrirati.
Stvarno šteta za Ricciarda, trebali su kazniti momčad, kao da je on znao da mu bolid troši previše, iako mi totalno glupo zvuči to da ga kažnjavaju jer je bolid trošio previše goriva. Pa ovo je Formula 1 ljudi.
Ricciardo je odvozio fenomenalnu utrku medjutim krsenjem ovog pravila Red Bull je stekao direktnu korist na samoj utrci sobzirom da je bolid vjerovatno dobio neke prednosti u odnosu na ostale bolide na stazi i mislim da je tu pravilnik jasan!
S obzirom na formu RBR i znajuci na sto su spremni, nema razloga da zali. Imati ce on postolja jos gomilu, vjerujem i pobjeda. A ekipi neka se zahvali za kaznu na domacoj stazi.
Po meni ovo sve sa Gorivom i pravilima nema veze sa Formulom 1.
retroaktivno ce traziti promjenu pravila , kad im upalilo prosle godine sa gumama , pretprole sa krilcima zasno ne i ove godine sa ovim pravilom. Mozda njima dopuste da koriste proslogodisnje motore.
prosle godine se Mercedes najvise zalio na gume, jedva su zavrsavali u “top 10” dok nisu “dosle” stare gume!!!
stvarno nisu trebali… vozac ipak nije kriv!! trebali su nekako kazniti RB! Merc prosle sezone odradi TAJNI test sa bolidom iz te sezone i dobije samo opomenu… ova sezona je jos uvijek test, kazna je preostra
jeste ali je stekao prednost na samoj utrci i vjerovatno zbog toga slijedi kazna
da, ali kako Merc dobije samo opomenu za onaj tajni test, a “upoznali” su gume time i poslije testa su se “probudili”, dobili su prednost za cijeli ostatak sezone, nisu ni u top 10 mogli prije toga??!! Ferari na Fjoranu testira motor, ama ni da se oglase po pitanju toga (ili sam ja propustio “oglas”)
a gle jednom se mora opaliti i drastična kazna za primjer ostalima da se zna ubuduće što će biti. Isto tako je ranijih sezona RB znao imati nedozvoljene stvari tj van pravilnika pa su ih samo iduću utrku promjenili bez sankcija.
Bravo, to mu nije donijelo nista u utrci
Onda nek sve momcadi trose 200 kg po satu i tako skupljaju bodove a timovi kazne. Steta za njega al pravila su pravila
Sad ispada sve krivo zbog spore stranice, htio sam odgovoriti korisniku ren_esp_89 a ne elmedin jer sam htio biti sarkastican
ma, ne kazem da ne treba da se uopste kazni, samo da je kazna preostra!!
F E R R A R I* nek sve momčadi skupljaju bodove, a timovi kazne?!? Što je pisac htio reć? LOL
valjda je momčad i tim isto hahahah Bože sačuvaj
Renault_F1_team mislio sam da vzaci skupljaju bodove a timovi kazne. Da imas imalo mozga skuzio bi sta sam mislio napisat al aj nisi ti kriv sto ti je mozak zakrzljo.
Vozac kriv ili ne. Ako je imao neku pogodnost a da nije po pravilima onda je kriv.
Znaci mclaren treba dati u ruke magnussenu i buttonu bolid iz 2005. Sa boljom aerodinamikom
I jacim
Motorom i neka se prave grbavi a vozaci trebaju osvojit prva dva mijesta jer nisu znali da su u ekipi idioti dali takav bolid???
Zao mi je ricciarda, bas je simpa decko i super je vozio cijeli vikend, ali pravila su tu i sta sad mozemo?? Glupa jesu ali su tu i moraju se postovat…
baš me zanima šta će se žaliti, koji će im argument biti…pravilo su prekršili, kako se tu možeš nekako obranit? nikako.
Žao mi ga je, iako vozi za Red Bull