Ohrabren drugim mjestom na VN Australije, Španjolac Dani Pedrosa optimističan je uoči nastupa na Hondinoj domaćoj stazi u Motegiju.
Zahvaljujući diskvalifikaciji Marca Marqueza sa VN Australije, Dani je još uvijek u borbi za naslov prvaka, iako je i sam svjestan da će teško nadoknaditi 34 boda u dvije preostale utrke.
“Iza nas je neobična utrka na Phillip Islandu, no mislim da možemo biti zadovoljni, momčad je odradila odličan posao i osvojili smo drugo mjesto. Veselim se Motegiju, riječ je o važnoj utrci za Hondu, a i sama staza mi se sviđa.”
“Motegi je posljednja u nizu spojenih utrka, svi smo umorni pa je jako važno zadržati koncentraciju. Stazu karakteriziraju jaka kočenja i ubrzanja, pa moramo pronaći dobar postav kako bi postigli dobru stabilnost na kočenjima i iskoristili maksimalnu trakciju na izlasku iz zavoja.”
Kako izgleda po vremenskim neprilikama u Montegiu, može se dogoditi da treninzi, kvalifikacije i utrke budu samo u nedjelju. Trening. F1 & F2, je otkazan zbog magle odnosno zbog toga što vlasti ne dozvoljavaju uzljetanje helikoptera po magli a najbliža bolnica je cca 50 km po “uskim” cestama.
Za sutra se najavljuje još gore vrijeme ( iz stranih medija i tiskovne ) tako da se čak razmišlja da se utrka prebaci na ponedjeljak ili otkaže.
Na to “otkaže” digla se halabuka … 😀 ….
malo sam švrljala po vremenskim prognozama i izgleda da bi u nedjelju trebalo biti sunčano… 🙂
Nevezano uz thext primijetio Sam da je Marquezu jako izlozena brada na shoey kacigii koju nosi a I sjecam se da je u mugellu imao flaster name bradi nakon pada
Ima novu kacigu za montegi … 🙂 možda sa isturenim dijelom za bradu 😛
Bilo bi mu pametno ipak cesto pada he he
A ja očekujem dobru utrku i barem podij od Rossija 😉
All Friday practices cancelled due to weather…
Jacky Dorise: I hope they have not any problems with the tyres and race the full distance !! 😛
The Friday programme was due to begin with Moto3™, but a delay had already been announced before the session started. As the morning progressed and the thick fog persisted, joined by drizzle which became a steady rain at approximately 11 o’clock, it was announced that opening practice would be called off for all three categories. At 4pm local time, Race Direction will meet with teams in order to discuss the events of Friday and possible implications for the rest of the weekend. From 4:45pm local time (GMT +9), a press conference will be staged in order for Race Direction to… Read more »
kad su ujutra trenizi?
Ako sam dobro zapamtila
P1:Moto3-2.00
Motogp-2.55
Moto2-3.55
P2: Moto3-6.10
Motogp-7.05
Moto2-8.05
rano za dizat se.
Jedva Ste cekali motegi da stavite ovu sliku koju precesto I stavljate he he Nadam se da u motegiju nisu stavili nov asfalt…
Ovo CE sigurno bit spektakl utrka I vrijedi se buditi rano
Može Pedrosa očekivat dobar nastup al’ i sam zna da će završit iza Marqueza i Lorenza…Šteta stvarno što mu tako malo fali da bude prvak…
Kad se Honda prvi puta pojavila na otoku Manu 1959. godine, niko nije mogao predvidjeti koliki će uticaj na motociklistički svijet uopće i GP scenu imati ovaj mali japanski brend. Izazvali su revoluciju u dizajniranju motocikala i utabali put za svoje japanske suparnike – Yamahu i Suzuki 1961. sljedio ih je i Kawasaki 1966. Godinu za godinom, broj cilindara je rastao kako bi omogućio veće brzine motora i jaču snagu. Nakon devet uspješnih godina, 16 naslova prvaka i 138 GP pobeda, Honda je postigla svoj cilj i povukla se 1968. iz svijeta Grand Prixa utrka. Njihov uticaj na dizajn „agregata“… Read more »
Jedino je Honda osvojila gotovo sve što se moglo osvojiti u jednoj natjecateljskoj godini. Prvenstvo konstruktora 1966. godine u svih pet klasa, uključujući i tada njima novu kategoriju zapremine 500 ccm te pojedinačni naslov u tri klase. To je vrlo jedinstven podatak, rekord koji i dan danas stoji.
Honda je dala vrlo velik doprinos razvoju motora za moto utrke ako ne i najveći.
🙂 ono vrijeme kad je yamaha dominirala na toj stazi…
Ovo ce bit pravi uzitak u borbi za prvenstvo do samog kraja. I u Australiji je poprilicno napeto bilo te koliko su vozaci spremni ici daleko za pobjedu. Da marc nije napravio pogresku vjerujem da bi bio jako napet dolazak u box i zamjena motora lorenza i marca.
Nije Marc nego njegovi u timu.
ma krivi su svi počevši sa proizvođačima guma, direkcijom utrke, ekipama pa na kraju i vozači… nije morao baš u zadnjem krugu u box…