Marquez prihvatio kaznu

 

Iako je zbog diskvalifikacije na VN Australije izgubio šansu za potvrdu naslova prvaka, Španjolac Marc Marquez prihvatio je kaznu nastalu zbog propusta momčadi.

Hondin senzacionalni rookie bio je na korak do ostvarenja sna – potvrde naslova u debitantskoj MotoGP sezoni, no propust u pripremi utrke stajao ga je diskvalifikacije i gubitka vrijednih bodova u poretku.

Nakon jučerašnjih kvalifikacija na Phillip Islandu i velikih problema sa pregrijavanjem Bridgestoneovih guma,, organizatori VN Australije odlučili su promijeniti format utrke uvođenjem obveznog zaustavljanja u boksu i skraćivanjem same utrke sa 27 na 19 krugova.  U pravilima objašnjenim prije utrke, momčadima je objašnjeno da njihovi vozači ne smiju odvoziti više od 10 krugova na jednom setu guma, pa su vozači bili primorani posjetiti boks krajem 9. ili 10. kruga kako bi zamijenili motocikle i nastavili utrku na novom setu guma.

Uslijed borbe za vodstvo sa Jorgeom Lorenzom i momčadskim kolegom Pedrosom, Marquez je ostao na stazi i nakon  10. kruga, čime je prekršio pravilnik, zaradivši diskvalifikaciju.

„Momčad je pogrešno shvatila pravilnik, misleći da Marc može odvoziti punih deset krugova prije ulaska u boks u jedanaestom krugu, pa je Marc obavijest dobio krug kasnije.“

Marquez je u jedanaestom krugu zamijenio motocikle, vrativši se u borbu za vodstvo nesvjestan propusta. Nekoliko trenutaka kasnije sudačka komisija ga je odlučila diskvalificirati.

„Napravili smo veliku pogrešku u planiranju utrke. Dogodila se zabuna, mislili smo da možemo ući u boks krajem jedanaestog kruga. Pratio sam naputke momčadi, no obavijest mi je pokazana prekasno.  Mislili smo da možemo ući u boksu u tom trenutku, no pogriješili smo, naučili lekciju i sada se okrećemo Japanu.“

„Cijela je momčad pogriješila, no pozitivno je da smo se borili za pobjedu. Kad sam vidio crne zastave, nisam odmah shvatio u čemu je stvar, pa sam pomislio da sam možda bio prebrz u boksovima ili prošao preko bijele linije na izlasku. Kazna je stroga, no takva je odluka. Mislim da je bilo moguće odabrati i drukčiju kaznu poput vremenskih penala ili prolaska kroz boksove.“

„Znam da je prvenstvo dugo, no u dobroj smo formi. Bili smo jako konkurentni na drugom motociklu i borili smo se za postolje. U dobroj smo situaciji i tako ćemo nastaviti.“

17 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
RussaX

kako rasturena guma u samo 11 krugova – http://img33.imageshack.us/img33/3052/inf6.jpg

Velika pogreska tima ali pravilo jasno kaze na kraju 9 ili 10-og kruga tako da gdje se nalazi crta u boxu nema nikakvo znacenje

zx6r

Bravo mali, tako se ponaša budući svjetski prvak 😉

MM33

Imam jedno pitanje ja se pokusavam sjetit al nemogu, dal je uopce Lorenzo prosao Marqueza u direktnom dvoboju?

mika

kako ne, pogledaj majstora sa slabijim motorom kako se lavovski bori.
http://www.youtube.com/watch?v=O_ARq1Zdu9w

MM33

je je imas pravo moja greska, i u brnu ga je jedanput prosao vidjeo sam 🙂

Pop

Ovo je bila prva odluka: 1. The race distance will be 26 laps (previously scheduled to be 27) 2. Every rider will be required to enter the pits and change to their second machine with fresh tyres at least once during the race. 3. No rider is permitted to make more than 14 laps on any one slick rear tyre. This means that a bike/tyre change before lap 12 would require a second bike/tyre change to finish the race 4. Riders using ‘Factory’ and ‘Satellite’ machines will be required to use the ‘hard’ option tyre (B51DR). Extra quantity will be… Read more »

vettel_marquez

ovo je ispalo tako jadno, šta sve neće napravit da marquez ne osvoji naslov, ne bi me čudilo da mu još daju i koji kazneni bod…

avalon

interesantno kako niko ne priča o bridgestonu u moto GP -u ka o pirelliu u F 1 iako su oba monopolisti , a i neki vozači ( pada mi na pamet horhe ) su se žalili na gume . dapaće , podosta forumaša su “navijali” za povratak japanskog proizvođaća za “gumara” u F 1 jer kad bi se bridgestone vratija on bi …. šta bi on ?!?!?

Pop

Priča se na stranim forumima o Bridgestonu… i o utrci i o nastaloj gunguli zahvaljujući gumama i nesposobnosti DORNE da utrku izvede kako treba. Činjenica je da su Bridgeston, pa i Dunlop, došli u Australiju sa krivim gumama, proizvedenim na bazi podataka iz prošlogodišnje utrke u Australiji. Postavlja se samo pitanje asfalta, odnosno asfaltiranja i homologacije staze koje je preraslo u pitanje monopolizma u Svjetskom prvenstvu motora. Osobno mislim da će još biti puno priče u vezi toga svega što se dogodilo u Australiji a i u vezi svega ostaloga u svjetskom prvenstvu. Meni koji dugo pratim moto prvenstva ovo… Read more »

pcelica

Mališa (Marquez) mi je bio simpatičan i mada sam navijala za Doktora uvijek mi je on bio onak OK, do jučer kad su pogriješili drastično i on to sve prihvatio sa osmjehom na licu(čista manipulacija), e sad netko kaže da je to odlika velikih a ja kažem da je to čisti kretenizam di je on sretan što vozi MotoGP, a drugi su sretni što on šuti i onda kad ode kao i Stoner onda će bit pa kak, pa zašt’!

Pop

Jedan dobar komentar za zamislit se:
“hahahaha nice!, but what about the homologation team that approved the new tarmac?..is not tires fault only!.. “

LokiXTX

SVI TIMOVI I TV SPIKERI LUDI I BLESAVI SKUPA SA NAMA KOJI SMO GLEDALI TRKU I HONDINU ESKAPADU SA MARKEZOM,JEDINO HONDA PAMETNA?Nisam neki veliki ljubitelj Lorenza ali jučer sam zaista uživao u njegovoj pobijedi čistoj kao suza i nadam se da će osvojiti titulu prvaka!

Pop

2. Every rider will be required to enter the pits and change to his second machine with fresh tyres at least once during the race. In normal circumstances this means that the rider must change machine only at the end of Lap 9 or Lap 10.

Ljepo piše: ” end of Lap 9 or Lap 10.!”

Marc je ostao i dalje nasmijan. Bez ikakve ljutnje n abilo koga. Odlika velikih !!!

Kage

Startno ciljna linija prolazi i kroz bokseve, tako da sve zavisi gdje se nalazi hondin boks. Ako se nalazi nakon linije onda je ušao u 11ti krug i time je prekršio pravila.
S obzirom na sve te promjene u broju krugova i zamijenu motora kazna je možda predrastična ali pošto mi Marquez nije nikako simpatičan, skoro na razini Stonera, ne mogu reći da sam nezadovoljan.
Sve u svemu bar prvak još nije odlučen i čekaju nas dvije napete utrke do kraja.

Pop

Ciljna crta je iza Honda boxa a i da je negdje drugdje to gungulu je trebalo pametnije riješiti. tek ako lorenzo osvoji titulu će nastati svašta. I sad to nema više veze. Slažem se da će biti zanimljivo. Ionako je cijela sezona u motoraGP svedena na dvije honde i jednu yamahu sa povremenim više slučajnim “upadicama” zahvaljujući i Dorni i FIMi kojima je interes iznad razuma. Daleko je od toga da se od MotoGP može napraviti F1 na dva kotača pogotovo uz ovakve monopole. Signor Falcioni kaže na jednom forumu: PHILLIP ISLAND CAOS, PASTICCIO HONDA, PAGA MARQUEZ Non si può… Read more »

Dani

Kako su svi drugi to skužili osim Marqueza? Jesi mu vidio stražnju gumu na prvome motoru? Počupana guma.

http://img33.imageshack.us/img33/3052/inf6.jpg

Related Posts