FIA-ino upravljačko tijelo je u utrci sa vremenom kako bi osigurali poštivanje novih pravila za 2014. godinu.
Njemački Auto Motor und Sport izvještava da senzori koji osiguravaju da se ekipe pridržavaju maksimalnog protoka goriva za sljedeću godinu nisu dovoljno precizni u početnim testiranjima.
Nagodinu s dolaskom turbo V6 motora gorivo će imati protok do motora samo prema unaprijed propisanim brzinama.
Korespodent Tobias Gruner kaže da je britanska tvrtka Gill HySpeed, kojoj je ugovor ustupljen da isporučuje senzore za protok, na testu za mlade vozače imala “zabrinjavajuće rezultate”. Umjesto odstupanja od max. 0.5% za određeni protok, odstupanje je išlo sve do 1,5%.
Tvrtka radi na problemu, ali ako se rješenje ispostavi nedovoljno dobro, FIA će se morati osloniti na informacije od strane dobavljača F1 motora. Već sad bi mogli pretpostaviti da bi optužbe o varanju vrlo rano krenule.
Rješenje se očekuje uskoro i mogli bi ga testirati ili na Pirellijevom testiranju u Vallelungi ili na nadolazećem treningu u petak.
Ukoliko rješenje bude radilo kako se očekuje, senzori će biti isporučeni par tjedana prije zimskog testiranja.
FIA jede mekinje a burek je jeftin.
Uvek napravi neku negativnu galamu ali na koncu uvek bude dobro.
zanimljivo, smanjuju količinu goriva koja se smije koristiti, ali s druge strane povecavaju kapacitet ERS-a.. shit :/
Elektrostimulacija.
Čekam da se netko sjeti bockati strujom vozače radi bržih reakcija.
Kako je krenulo tamo negdje 2020. stvarno bi mogli imati “zelenu” Formulu 1…na struju. Umjesto KERSa, ERSa i sličnih sranja vozači će na raspolaganju imati pedale i dinamo pa će sami proizvoditi struju.
Ma naći će neki brijeg i deri dole, pa tko dođe najdalje…pobjednik.
Trebali bi oni forsirat protok goriva u njihov mozak jer F1 polako odumire ;(
Gospodo iz FIAe jeste svjesni da restriktivnim pravilima ubijate ovaj sport? Samo nastavite ovim tempom tako da se konačno prebacim na…recimo pikado.
Polako, to stalno ide tako.
Ionako to rade da izjednače momčadi (blago rečeno)
Nekada pretjeraju, nekada podtjeraju.
Mogli su jednostavno staviti restriktore i propisati maks. tlak pumpe…i sve bi funkcioniralo…ali ne, oni moraju mjeriti! Gluposti!
Baš me zanima kod koje je ekipe pronađeno ovih 1.5?
Koliko se sjecam, khmsfkhm su imali problema sa 10-ak litara. Oni takodjer imaju pravo veta na tehnicke odredbe. Ovo postaje bolje i bolje.
Već sam se pribojao da će ova vrlo zanimljiva vijest promaći GP2 😉
Milsim da ova cijela priča nije za vraga, tu vjerovatno politika ima svoje prste.
Neki od timova su digli glas kako im situacija sa tako malo benzina nikako ne ide na ruku, e sada bi to trebalo nekako riješiti sa FIA-om, a znamo da to neide tako lako kad su u pitanju odnosi Betni-Todt, pa valja to izvesti na neki drugi, sofisticiraniji način.
Sad sam napokon dosao do slobodnog vremena pa se mogu posvetit vijestima i novostima. Cilj mi Je povecati broj clanaka. Barem se nadam.
Ajde bravo. Loše je ovo izgledalo do sada. dani bez ijednog članka, pa onda neki člančić od 3 retka.
Samo naprijed. Piši svoje članke, kopiraj strane, kradi, griješi koliko hoćeš, samo trpaj.
I loš članak je bolji nego nedostatak članaka. Bar imamo o čemu raspravljati (trolati)
Hvala na podrsci. Osobno sam izbirljiv po pitamju vijesti i imam sistem po kojem odabirem vijesti. Preferiram one koje nisu toliko ceste jer jednostavno poticu na raspravljanje.
Samo naprijed.
Potrgale se štep zvrcne i laudrup bolcne.
Resice se i taj problem.Sledece godine gorivo ce direktno ici u klipnjacu a do sada se koristio ubrizgavac koji je strcao gorivo u klipnjacu.
Tako da f1 posle puno godina koristi ovaj sistem pa jevovaj problem zapravo decija bolest koja se da resiti.
Naporan si, lagano smaras!
Puno hvala.
Retko kad dobijam kompimente…
AJ mi samo obajsni kako gorivo može ići u klipnjaču?
Zeznuo sam se novinarskom patkom.
Proučavao sam FIA-in tehnički pravilnik pa evo prave istine:
2013-te godine i malo ranije ubrizgavač goriva mora ubrizgavati po Artiklu5.10.1 gorivo pritiskom od 100 bari.
2014-te godine i sa novim V6-icama ubrizgavač mora ubrizgavati po Artiklu5.8.1 gorivo pritiskom od 500 bari.
Izgleda fia ima problem sa senzorom u novom ubrizgavatoru.
Ma biće sve ok sledeće godine!
Cinculator problem
Hehe izgleda da im je okulzirao prepukceni ubuljavator sbog sprcozornog ubuljurarnika.moraju ubaciti buljumator da bih izjednacili sprcosenzorni prekljucnik.Na koncu bi trebao funkcionirati bregasti sprcozorni senzorni predubuljarnik.
Dakle ludnica u 2014-oj …..
e baš me zanima koliko je debela ta knjiga sa FIA-inim pravilima…
Ko biblija breee….