RETROVIZOR: Još jedna porcija dominacije

Je li ovo već “standardna” priča? Vettel dominantno odmagli u prašinu (tj. u slučaju Singapura, u mrak), a Alonso napravi najviše što može, probije se naprijed, ali ne ispred Nijemca?

Dobro, u ovoj točki već treba postati realan, i vjerojatno prihvatiti da samo više nekakve freak-situacije mogu preokrenuti stanje u prvenstvu. Preostaje nam šest utrka, razlika među Vettelom i Alonsom je sad čak šezdeset bodova. Da je još Ferrarijev tempo na razini Red Bullovog, možda bismo se mogli upustiti u nekakve teorije može li jedan imati malo više sreće i povoljnije uvjete kroz ostatak prvenstva, ali austrijsko-engleska grupacija raspolaže bolidom kojem praktički nitko ne može konkurirati, osim ako baš dođe do nekih jako neobičnih okolnosti.

Utoliko, Vettel je na dobrom putu izjednačiti se po broju titula s Alainom Prostom. Ni po pitanju konstruktorskog prvenstva više nema previše dileme oko prvaka, iako se niže u redu još uvijek nalaze neki otvoreni upitnici (osobito ovi oko konstruktorskih vice-prvaka gdje Ferrari samo nijansu drži razmak ispred Mercedesa).

Dok je aktualnom svjetskom prvaku ovo bila još jedna uvjerljiva stanica na putu prema osvajanju novog prvenstva, njegov kolega pod otkaznim rokom imao je daleko lošiju sreću. Odustati pred sam kraj utrke, posljednje F1 noćne utrke za Australca, peh je kakav se rijetko događa. A još je gore kazniti ga zato što je uzeo taksi od Alonsa, jer se vozača kažnjava sportskom kaznom za nešto što sa sportom uopće veze nema (a i pitanje je ima li uopće potrebe za kažnjavanjem).

Postolje je tako kompletirao Räikkönen, nastavivši svoj niz opakih nastupa, ne davši se smesti činjenicom da su mu kvalifikacije bile bolna točka u Singapuru. Finski stručnjak za konzistentno skupljanje bodova možda je nijansu predaleko (iako, nikad se ne zna) da bi više stigao ciljati na mjesto vice-prvaka ove sezone, ali treće mjesto djeluje zamislivo ― Lewis Hamilton je tek dva boda ispred. Kad smo kod Hamiltona, solidna predstava Mercedesa; doduše su propustili postolje, ali četvrto i peto mjesto su dobrodošli za konstruktorsko prvenstvo gdje je, kao što je rečeno, bitka za drugo mjesto i dalje užarena.

Bez pretjeranog iznenađenja, ovakav početak rasplitanja prvenstva i kristaliziranje situacije oko buduće vozačke postave su fokus događanja već polako počeli prebacivati na 2014. Teško je već sad ne biti nestrpljiv oko utrka koje će se tada voziti!

Red Bullov izbor, koji je na kraju pao na nastavak australske veze i regrutiranje vozača iz sekundarne ekipe, relativno je standardni trik: izvrsnom aktualnom vozaču pridružiti mladog, perspektivnog kandidata koji može mnogo naučiti i biti u punoj snazi taman kad primarni zatraži svoju radnu knjižicu. Tko zna koliki su megabajti tekstova napisani o točnosti izbora Ricciarda umjesto Vergnea. Jedan ima više iskustva, drugi je bolji u kvalifikacijama, pa prvi opet bolji trkač, drugi adaptivniji na uvjete, prvi bolje razvija bolid, drugi se manje trga pod pritiskom, i tako dalje. Vergne, zaslužio on kokpit u Red Bullu ili ne, sad nema više naročit razlog ostati u Toro Rossu ako ne želi: ovo je svojevrstan znak da barem još neko vrijeme neće biti slobodnih kokpita u Red Bullu, i da on nije bio prvi izbor.

Potencijalno daleko eksplozivnija situacija se, očito, zakuhava u Maranellu. Nakon objave povratka Räikkönena u crvene redove, sva je pažnja usmjerena na pitanje kako će se Finac i Španjolac držati dijeleći garažu. Za Alonsa već znamo, naravno iz slučaja 2007., da unatoč svojem stelarnom vozačkom znanju ima problem s momčadskim kolegama koji mu mogu biti aktivni konkurenti. Finac pak ima svoje “žute minute”, i u najmanju ruku ekscentričan karakter. Kako će koji od njih kotirati, i kakav će biti utjecaj jednog na drugog, zasad se može samo nagađati.

Trenutak kad je isplivala vijest da se McLaren interesira za Alonsa je indikativan sam po sebi. Iako je Španjolac odbio bilo kakve primisli o tome, čini se da neka vrsta preliminarnih pokazivanja karata između njegovih menadžera i McLarena postoji. A kako Alonso dovođenje Räikkönena može vidjeti kao svojevrstan napad na svoj suverenitet “vođe”, teško da će se skroz oglušiti o bilo kakvoj ponudi koja bi mu mogla doći sa strane. Čak i ako bi to bilo od strane McLarena iz kojeg je spektakularno izjurio poslije 2007., ali u kojem u međuvremenu više nema Rona Dennisa, niti vozača koje bi on držao nekompatibilnima. Radi li se o političkoj igrici Martina Whitmarsha ili se nešto doista zakuhava, Alonsov prelazak u McLaren bio bi još jedan šok-potez, čak i ako se planira tek za 2015.

S Mercedesom u politici dugoročnog zapošljavanja vozača, prvi sljedeći slobodni kokpit (po atraktivnosti) je Lotusov, koji Räikkönen ostavlja za sobom. Tu se govori o Hülkenbergu, Massi, čak i Maldonadu, ali zasad ne postoji nekakav službeni stav tko je preferirana osoba. Eric Boullier ne poriče da u ekipi postoje određeni problemi financijske naravi, ali taj je kokpit svejedno privlačna opcija. U svakom slučaju, popunjavanje križaljke neće više predugo trajati.

U međuvremenu, slijedi nam GP Koreje. Tamo je prošle godine pobijedio Vettel, a Webber je upotpunio dvostruku pobjedu. Treći je ― pogađate ili se sjećate ― bio Alonso. S aktualnom situacijom, ne bi bilo pametno kladiti se protiv takvog ― ili vrlo sličnog raspleta.

Oton Ribić

Heroj utrke: Kimi Räikkönen i Sebastian Vettel. Još jedna Finčeva vrhunska vožnja i probijanje kroz promet da bi se ispadanje u Q2 kvalifikacija nadoknadilo dolaskom na postolje. Kad tek s takvom formom dođe u Ferrari, bit će veselo… a Vettelu jednostavno treba odati priznanje za tako dominantno odvezenu utrku, doduše sad već u njegovom standardnom stilu, ali zato ništa manje izvrsno.

Potez utrke: Fernando Alonso. Onakav start kakav je Španjolac izveo trebao bi se staviti u udžbenike vozača Formule 1… ako će tako nešto ikad postojati. Zaraditi četiri mjesta s takvim konkurentima oko sebe tražilo je i savršene živce i ultra-brzo razmišljanje.

Razočaranje utrke: Kazna Marku Webberu. Zbog malo zabave, Australac će na gridu u Koreji biti deset mjesta otraga. Treba li se ovako drastično držati pravila? Zacijelo da, ali onda treba prerazmisliti o pravilima.

59 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
AlonsoForever

neka mi se komentari negativno ocjenjuju,ali shvatice te svi vremenom sve 😉 evo vam jedan link zanimljiv a posebno obratite paznju od 31 do 43 kruga odnose Vettela i Alonsa 🙂 …ne moguce da za 8 krugova starijim gumama budeš tako brzi i za 9 krugova nabiti 20 sekundi prednosti a vec za 4 kruga više nabit još 10s. ….to mi je cudno ??? evo pa pogledajte vremena u Singapuru..pozzz od Alonsiste 😀
http://en.mclarenf-1.com/index.php?page=chart&gp=906&graf=3&dr1=Sebastian%20Vettel&dr2=Fernando%20Alonso

Mp4-4

Možda ti je ljubimac malo zadremal, a možda ipak tu dolazi do izražaja kombinacija odličan vozač i odličan bolid koji znaju jedan drugog pogurati do maksimuma.

The Stig

Nisam dugo komentirao, fascinantno je da se ništa ne mijenja, uvijek isti argumenti i kontraargumenti. Najace mi je kad pročitam kako netko napise da je rb svemirski bolid jer je miran u zavojima precizan, jesi ga i možda vozio pa znas? Jesi ti ikad gledao sennu i prosta, imali su identičan bolid, sena je divljao po stazi, bočna proklizavanja, skakanje u zavoju, dok je prost kao po tračnicama vozio, zbog toga je i dobio nadimak profesor, tako da ta tvoja teorija veze nema s bolidom već sa stilom vožnje. Nadalje fascinantan je trud kojim se sve zasluge za vettelova 4… Read more »

al_jezera

sta toliko vetela dižete u oblake,dobar je vozac ali daleko je od najboljeg..na njegovu srecu ima najbolje posložen bolid.

imacki

Weber je odlican vozac ali jednostavno nije dobar ko vettel,i to je ono sto po meni krasi vettela nevjerovatno je klinican vozac.Podsjeca me na prosta po tome.Reći da je vettel prosjecan vozac je ravno blasfemiji,svaki pravi petrolhead ce se sloziti.Ja stvarno vjerujem da je alonso najbolji komplentni vozac ali nema tu njemacku preciznost i konzitet u utrci,dok za vettela govore da moze voziti krug u stotinku koliko je zacrtala ekipa.

MKM Kimi

Krasan tekst….napokon (minus Sebov herojski podvig-malo pretjeraste )

mihael1

ova slika gore govori tisuću riječi…

hattrick

daaa, slika je zakon! Čudim se kak’ nitko nije prokomentirao (do sada). 😀

mihael1

http://www.youtube.com/watch?v=Z6Uj5XgY1ys

baš paše uz sliku.. 😉

cooper

Zijev:O popij si RB prije spavanja….zzzzz

cooper

Koliko priča o ” bolidu” Red Bulla. Pa to je samo genijalna šasija A.N. sve ostalo je plod ” koperanata” Nemrem se poistovijetiti s limenkom secernog napitka k’o sa brendovma koji proizvode stvarne automobile i točka.

legenda

neznam što znače sve one naljepnice (reklame) na drugim bolidima – valjda ukras ili je to sića od nekoliko milijunčića, od kojih oni prave svoje VRHUNSKE bolide

AlonsoForever

dominacija SA NAJBOLJIM AUTOM U F1 i kad imaš dizajnera… 🙂 ništa drugo…90% je bolid………………………………………………..

legenda

možda kad na vrbi rodi grožđe i tvoj pulen bude dominiro sa najboljim autom u F1 i najboljim dizajnerima i to bi bilo jedno 99% bolida

AlonsoForever

pričaj ti matori :))

legenda

kad ti možeš pričat (pisat) nebuloze, zašto ne bi i netko drugi pa čak i ja

kamikazze

za lotusovo mjesto još spominju i brazilca Felipe Nasr, vozač GP2… kažu da ima 15 milijuna dolara podrške iza sebe, tako da je i to opcija.

Igor Ferrari

Apsolutno pogođeno kao i uvijek. Naravno, i ja imam primjedbu na “Vettelov herojski podvig” jer i dalje smatram da je taj Red Bull čisto savršenstvo. To je nevjerojatno brzi auto, grip u zavojima gotovo za ne povjerovati……bez proklizavanja. miran…svemirska tehnologija…svaka čast. Zbog Webera mi je žao jer mi je to bilo baš simpatično što ga je Alonso povezao (iako sam vidio na snimci da je bilo malo na zeznutom mjestu) ali s obzirom da iz godine u godinu sustavno uništavaju to natjecanje svakojakim pravilima kazna me zapravo i ne čudi. Alonso? Red Bull je svemirski auto ali Alonso je zato… Read more »

oldtimer

pa dobro ako je rb svemirski bolid zasto webber nije drugi najbolji nemoj mi samo opet tupiti kako ima losiji bolid od sebovog a svemirski vozac je onaj sa dvije ili cetiri titule?

Igor Ferrari

Neću ja majstore tebi ništa “tupiti” jer mi se nisi obratio na pravilan i korektan način. A kad Vettel bude imao takav bolid kao par zadnjih sezona Alonso, pa kad bude radio ovo što sad radi Alonso….e onda ću i za njega reći da je svemirski vozač….

irsq4

Da nema Alonsa Ferrari bi bio iza Lotusa i Mercedesa u poretku, to je svima jasno. Vettel je odličan vozač uspoređujući ga sa Weberom, ali obzirom na Red Bullovu premoć za mene još nije pokazao koji je kalibar. Po meni veće šanse ima Mercedes da ugrozi RB nego Ferrari

hattrick

Pristojan osvrt na situacije. Pohvale.
No Otone, nisi trebao stavljati Vettela u kontekst bilo kakvog heroja, jer to neku ekipu jaako živcira… inače sve drugo je OK. 😀
(..iako bi dodao malu opasku – Webber nije dobio kaznu zbog taxia, već samo opomenu, i to zbog izlaska na putanju zavoja gdje ga je Hamilton pri ukrcaju skoro pokupio, znači jako narušavanje sigurnosti, da ga je zapeo baš me zanima tko bi bio kriv. Hamilton se tužio zbog toga. Tri opomene 10 mjesta nazad. I ja mislim da je pretjerano, no tako stvari stoje.)

JuanManuel

schumiforever
#4.3.2 | 26.09.2013., 14:49
.volio bih da svaka diskusija ostane na razumnoj razini..bez uvreda i ponižavanja. Sve ostalo je legalno.
Hvala na podršci.

Moja isprika ako sam koga uvrijedio. A jesam. Tlak mi skoči lagano, južnjak, jbg. Iskrena isprika…

junuz

Citiram:”razmislimo li malo vrlo je jasno da ovo nije dominacija vozača nego dominacija bolida koji je materijal, usluga i stav ekipe usmjeren samo na njega i to često na uštrb ekipnog kolege.” kraj citata.U prau si,zato je Masa nešto lošiji od Alonsa.I ferari uopšte nije loš kako ga se prikazuje.Zamjeni Alonsa i Vetela jednu trku i samo će ti se kazati….Ferari je opak,još samo da uđe ukorak sa renolom.Uopšte,ako prave opake motore neka ih još malo ubrzaju da anuliraju prednost koju RB ima u krivinama…..

oldtimer

junuz sto posto se slazem sa tobom evo ti jedan plus

Ferrariforever

.dobar članak, pohvale autoru. ipak, ne vidim po čemu se Vettela može uvrstiti među heroja utrke. Odvozio je trku u dominantnom bolidu, bez ikakvog stresa, preticanja ili poteza više, koju bi na sličan način odvozio i svaki prosječan vozač u F1. Znam, sad će opet navaliti Vettelovci sa minusima međutim razmislimo li malo vrlo je jasno da ovo nije dominacija vozača nego dominacija bolida koji je materijal, usluga i stav ekipe usmjeren samo na njega i to često na uštrb ekipnog kolege. Slažem se s tim da je Vettel zaslužan za razvoj bolida, podešavanje te samo utrkivanje. Ali, zar nije… Read more »

JuanManuel

2 do 3 sekunde pet krugova radit Mercedesu pa da nije junak utrke. Svi mi volimo gledati preticanja, guranja, probijanja kroz poredak ali poanta ovog sporta je kontinuirano voženje brzih krugova. Ovo odvozio svaki prosječan vozač. Oprosti, al ti si se malo pogubio. Šta Mark Weber vozi. Ako želiš vidjeti Vettel u prosječnom bolidu, pogledaj Monzu 2008 u ispodprosječnom. Insttant navijači Vettela. Ja navijam za Kimija, ali onaj tko ne shvaća da je Vettel jedan od najboljih vozača i talenata uopće u povijesti, Red Bullu usprkos, taj nema blage veze o formuli 1. Bez namjere da nekoga uvrijedim…

Ferrariforever

.”..ali onaj tko ne shvaća da je Vettel jedan od najboljih vozača i talenata uopće u povijesti, Red Bullu usprkos, taj nema blage veze o formuli 1. Bez namjere da nekoga uvrijedim…”
..volio bih da ovo neko komentira.

stari lisac

hvala ti što si konačno razjasnio koja je POANTA ovog sport-a. KONTINUIRANO RADITI BRZE KRUGOVE… Samo mi nije jasno zašto onda ne voze jedan po jedan na stazi. Tako bi im bilo lakše kontinuirano raditi brze krugove bez ometanja ili ne daj Bože gužve… Što bi tek onda SV napravio… Ali eto, nekako mi to nije baš najjasnije, ali što se može, glup čovjek sam i živim… :prcnjau:

oreo

stvarno si se potrudio ne isprovocirati vetteloljupce, svaka čast. slažem se s tobom oko te računice, ekipa+vozač+bolid=rezultati. nažalost, mnogi to ne vide kad je u pitanju red bull. za njih kao da vrijedi vettel+vettel+vettel=rezultati. možda je to stvarno tako, ne znam. nadam se da će vrijeme pokazati. nadam se sezoni u kojoj će se za prva mjesta i titulu netko utkrivati. u suprotnom, zaključak će biti da su ostali vozači loši, lijeni, nepripremljeni te da ne znaju podesiti svoj bolid a raskrinkao ih je, eto, vettel koji je ona sušta suprotno od toga. kako netko to može uopće misliti to… Read more »

JuanManuel

Kao prvo neki vetteloljubac nisam. Odnosno mislim da u određenoj mjeri svaki gledatelj F1 to mora biti. Vettel čini mi se kada i ne starta sa pola, rješi sve u prvom krugu i pozdravi ekipu. Napisati da je ovo bila prosječna vožnja je izraziti diletanski i da bi svi na njegovom mjestu napravili isto. I btw, Iznimna mi je čast od tebe kao autora ovog posta primiti opasku da sam glup.

stari lisac


ako si mislio na moju rečenicu: ” ali što se može, glup čovjek sam i živim…” pozivam te da je mirno i ispočetka pročitaš, pa mi objasni gdje sam to rekao da si glup? Molim te….

stari lisac

gotov si… To je sve kaj ti mogu reći… Sada će krenuti lavina minusa i komentara (nije da su baš argumentirani, no dobro) koja će izazvati kakofoniju u kojoj se ništa drugo i ne može napraviti nego odustati ili prihvatiti njihovo mišljenje… Osim toga zar nisi vidio kako je SV vrhunski pilotirao jadan STR 2008 u Monzi kad je pobijedio… To ti je dokaz da može i sa užasnim bolidom pobijediti (ne spominji splet okolnosti, kod SV-a to nikada nije splet okolnosti, već njegovo savršenstvo)… Ne treba ti više dokaza. Uostalom Mark je pilotirao u istom bolidu (nema veze što… Read more »

JuanManuel

Hebe mi se ko će šta reći. Ja formulu aktivno pratim 20 godina pa me ne zanima šta će mi reći 15-godišnji klinci. Monzu 2008. sam i spomenuo, balavac u Minardiju se izrugao sa ostatkom grida. Vettel je moonstrum za volanom. Monstrum. Meni je ponavljam najdraži Kimi. A ko ne voli Vettela, njegov problem, al mislim da će još izvjesno vrijeme biti u problemu…

Ferrariforever

.volio bih da svaka diskusija ostane na razumnoj razini..bez uvreda i ponižavanja. Sve ostalo je legalno.
Hvala na podršci.

wiking

kada alonsa hvale bivši vozači onda je to ono nešto što se treba uzeti u obzir, ali kada vettela onda to nije niti malo bitno. pogledajte intervju sa laudom poslije utrke, pogledajte brundleov osvrt nakon spa i onog pretjecanja hamilton i pokrijte se po ušima. najbolje se uvijek omalovažavalo, takva simbioza bolida i vozača se rijetko viđa. i kakot to da je nehejterski reći da je seb prosječan vozač?

stari lisac


Ja se tebi ispričavam, nisam shvatio da ne govoriš o SV-u. Samo ne znam točno tko je vozio Minardi te 2008 godine toliko mooonstruozno i tako se sprdao s ostatkom grida, pa i sa SV-om, koji je tada vozio STR…
Sorry na pogrešci u čitanju… 😉

vettel

singapur je izrazito naporna utrka za vozace,puno mogucnosti za greške vidjeli smo riciarda koji je napravio pocetnicku grešku..treba odvozit utrku u takvom tempu kakvi je vettel imao..jenostavno se netreba obazirat na gluposti koje piše stalno jedni te isti ljudi,oni žive u zabludi vettel skuplja naslove nema više što pokazat velika šteta je to što nisu u red bull odriješili kesu i uzeli kimija,al opet bi se našli neki koji bi rekli al nije vozio s alonsom ili nije vozio s hamiltonom.nakraju bi neki rekli te formule se same voze nekada je senna vozio bez elektronike (a u sennino vrijeme su… Read more »

Ferrariforever

“..jenostavno se netreba obazirat na gluposti koje piše stalno jedni te isti ljudi,”
Koju sam točno glupost napisao?

stari lisac

Jadan ja, mislio sam da je Fernando platio Daniel-u da se razbije i da uzrokuje izlazak “Safety car-a”. Djelovalo je kao namjerno… Ali slažem se da je VN Singapore naporna trka, istina, očito po tebi napornija za SV, nego li za druge pilote, jer samo je SV vozio na granici mogućnosti (ili ipak nije…, možda ima još rezerve?), dok su se drugi samo turistički vozikali po stazi (dokaz prijateljska vožnja Fernando-a i Mark-a na kraju!)… Uh, dobro je, mislio sam evo opet “Crashgate” …

vettel

koju bi na sličan način odvozio i svaki prosječan vozač u F1.

ako su prosjecni vozaci button,webber,rosberg nekako nevidim kako bi oni odvezli 2.500 brze krugove od kokurencije..mada tih 2.500 treba uzet s rezervom jer je rosberg bio spor nešto slicno kao kad su u monacu mercedesu bili prvi i drugi pa je vettel izjavio da su vozili kao autobusi..alonso je cuvao gume da je alonso bio iza vettela i da nije cuvao gume sigurno nebi razlika bila dvije i pol sekunde po krugu..nisam prvenstveno misilo na tebe kad sam napisao pišu gluposti.

Ferrariforever

vettel…
svi oni bi sa Vettelovim bolidom bez problema odvezli takve krugove.. O tome govorim.

grga

:doh:
A zemlja je ravna ploča koju nose tri kornjače na leđima kita…

Mp4-4


Nekako imam osjećaj da bi i ti u tom bolidu mogel otpeljati možda čak i brži krug od Seba.

imacki

Kljucnu ulogu u red bull pobjedama cini i renault a ne samo vozac.Ni u samom renaultu nisu svjesni uloge motora posebno u marketingu.Danas ili sutra za F1 bi bila veca katastrofa kad bi se povukao renault nego ferrari.Renault je u kratkom vremenu(od kraja 70ih)postao dusa F1 i nevjerovatno puno ljudi voli francusku marku.Do danas renault kao opskrbljivac ima vise od 157 pobjeda,uskoro ce prestici i ferrari sa 216 pobjeda koji je 35 godina prije usao u F1.

stari lisac

Kao i obično jako dobar retrovizor… Nadam se da je prvo pitanje – “Je li ovo već “standardna” priča? ” – retoričkog karaktera…. Jedino s čime se ne slažem jest procjenjivanje postupaka ljudi temeljem nekdašnjih reakcija i trač priča (tu podjednako mislim na osvrt o Fernando-u i o Kimi-ju i njihovoj budućnosti u Ferrari-ju!)… Ponukan nekim komentarima na članke, obnovio sam svoje znanje o događanjima u McL-u tijekom 2007 godine iz nekoliko izvora i mogu reći da je na Wikipedi-ji poprilično dobro opisan kronoliški slijed događanja: http://en.wikipedia.org/wiki/2007_Formula_One_espionage_controversy Ostalo, potpisujem što je napisano, posebno o junaku utrke (dvojica, nisam previdio), potezu… Read more »

vettel

odkut si ti tako siguran de ce se alonso i kimi slagat? pa svi bruje kako alonso vec sad naveliko pregovara s mclarenom.fiat je odustao od sponzorstva one biciklisticeke ekipe koju je alonso htio kupit,raspada se ljubav između alonsa i ferrarija!

stari lisac

Ukratko… Jedini izvor tvrdnji da Fernando pregovara sa McL-om jest pitanje novinara Martin-u Whitmarsh-u o tome da li bi oni doveli Fernando-a. https://www.gp1.hr/mclaren-zeli-fernanda-alonsa/ pogledaj pod #13.1 da se ne ponavljam… Isto tako sam ja čuo da Felipe kupuje STR i radi ekipu Brasil Sport Racing, lovu će mu posuditi Bernie, koji nikako da mu nađe mjesto u trenutno raspoloživim ekipama… Vjeruješ li i u to? Zašto mislim da će se slagati – već sam davno napisao. Pitati ću te, zašto se ne bi slagali? Da li ti vjeruješ u sazrijevanje ljudi? Ili misliš da svi ostaju isti kao kad su… Read more »

stari lisac
Mp4-4

Stari moj pjena ti ide na usta kak svim silama braniš plačljivog Alonsa.
Čak mi se čini da te možda i plaća da mu budeš fiškal na ovom forumu.

stari lisac

ovaj ti je dobar. Tako ti to zamišljaš? Moram te ipak razočarati… U glavnom se smijem… A ti dokuči zašto :hahaha:

objektivan

Nažalost slično kao i 2004. Bernie sigurno smišlja način kako prekinut dominaciju jednog vozača/tima…fućkanja pobjedniku, pad zanimanja i gledanosti i činjenica što se već nakon dvije trećine sezone zna prvak smeta Berniu te sam poprilično uvjeren da će se on “zalagati” svim sredstvima za promijenu na vrhu….iako nisam navijač Vettla, ne bi mi bilo drago da zbog razloga koji nisu sportski se prekine njegova dominacija…neka ga skine netko, ali samo zato jer su inžinjeri na pošten način sklepali bolji bolid te su vozači tog bolida odradili vrhunski posao…ali budući da je formula 1 sve više novac, a sve manje sport… Read more »

JuanManuel

Nemam pojma, al Vettelovu dominaciju teško da će čak i Bernie sa svojim mućkama prekinuti. RB uz, rekao bih skoro savršenog Vettela, i Adriana Newyia ima nešto što je još značajnije a to je neograničen budžet. Bernie će svakako podmećat kajle, ali to može biti dovoljno samo da im oteža put do naslova. Ferrari sa LdM-om se, usprkos dogodine Kimiju i Alonsu, pokazuje kao nesposobna ekipa. Mercedes bi mogao biti blizu, ali ni njima previše ne vjerujem. Lotus nema para a više ni vozača, Mclaren se izgubio. Jedino što RB-u može pomrsiti račune je Renault, s obzirom da će motori… Read more »

F1_Torpedo

Mogu reci da je meni stvarno dosadija Vettel. Pomalo mi baca na Shumijevu dominaciju tamo od 2000-2004. Iako jedva cekam iducu sezonu sa Kimijem u Ferrariju, i Ricciardom u RB-u. Jos kad se dodaju novi motori i ostalo

JuanManuel

Jes. Vettel je as, i simpatičan momak al je brate prekardašio. Nije mi mrsko što osvaja naslove al fali uzbuđenje. A žao mi je što kImi nije došao u RB, em će RB opet bit bolji od Ferrarija, uvjeren sam, em je Alonso puno nezahvalniji momčadski kolega od Seba. Mislim da bi Vettelu bilo i drago da dođe Kimi i sigurno mu ne bi podmećao klipove, a Fernando vjerojatno već smišlja modele kako…

paalfi

po meni RB je što se tiče uzbuđenja napravio mnogo samo su ovi ostali zaostali, pa šta bi RB trebao povući ručnu.? Svi vele okreću se na 2014 jer nemaju što tu ražiti, a bogami i RB više nema što tražiti, tek oni mogu si priuštit i prebaciti se na razvoj bolida za 2014.

ferraristazg

inace bas ne volim ulaziti u komentare ovdje,jer natezanja traju u nedogled,ali ipak nisam mogao odoliti ovoj izjavi kako je vettel simpatican momak a alonso je tamo neki ofr…pa svi smo vidjeli kako se ponio u onoj utrci prema weberu ali ste i za to nasli opravdanje kao covjek se bori za prvaka.pa da je alonso tako nesto napravio sto bi onda tek pisali.zacudjujuce,ali je ovaj forum ispunjen uvjerljivo navijacima rbr-a i vetela,te kimija i to mi je drago,jer mi ferarristi navijamo i onda kad je tesko…i kad ne ide…a mi smo negdje drugdje…hehehehe…i,zelim vam samo nesto reci da je… Read more »

iceTwo

Velik dio antipatije prema Vettelu je uzrokovan time što je (pre)dominantan. Mogu cijeniti njegov talent, predanost i znanje, ali nikako navijati za njega. Uvijek navijam za neizvjesnost i za relativne underdoga(ove).
Kad je Schumacher dominirao, uzeo sam si pauzu od F1 na godinu-dvije. Valjda će iduće godine neizvjesnost pobjednika preživjeti pola sezone.
Go F1 ! 🙂

paalfi

onda je vrijeme da si uzmeš pauzu ponovo na dvije do četiri godine jer Vettel se je tek zatjerao i sad je na pola trke jer treba stići do osmog naslova, a to mu je valjda i jedan od ciljeva.

Related Posts