Hondin tvornički vozač Dani Pedrosa dominirao je utrkom MotoGP klase koju je obilježio dvoboj Marca Marqueza i aktualnog MotoGP prvaka Jorgea Lorenza.
Nakon zanimljive borbe s najvećim favoritom, aktualnim MotoGP prvakom Jorgeom Lorenzom, Pedrosa je prije polovine utrke preuzeo vodstvo koje nije ispuštao do cilja.
Iako je pokušao pratiti Pedrosinu Hondu, Lorenzo je u ostatku utrke imao pune ruke posla s rookiejem Marcom Marquezom koji je u nekoliko navrata riskirao izlijetanje pokušavajući preuzeti drugo mjesto.
Španjolac se nakon nekoliko neuspjelih pokušaja ipak primirio i činilo se da je spreman preuzeti treće mjesto, sve dok u posljednjem krugu nije krenuo u konačni lov na aktualnog MotoGP prvaka. Odlučujući trenutak utrke dogodio se u posljednjem zavoju, kad se Marquez nakon hrabrog pokušaja s unutarnje strane sudario s Lorenzom nekoliko stotina metara prije samog cilja staze u Jerezu. Aktualni MotoGP prvak otišao je široko pokušavajući zadržati kontrolu nad motociklom, dok je Marquez ciljem prošao kao drugoplasirani.
Valentino Rossi utrku je završio na četvrtom mjestu, ispred Alvara Bautiste i Cala Crutchlowa.
Nicky Hayden završio je na sedmom mjestu kao najbolje plasirani vozač Ducatija, ispred momčadskog kolege Doviziosa i devetoplasiranog Aleixa Espargara, najbržeg u klasi CRT vozača.
Rezultati: pozicija, vozač, momčad, vrijeme / zaostatak 1. Dani Pedrosa Honda 45m17.632s 2. Marc Marquez Honda + 2.487s 3. Jorge Lorenzo Yamaha + 5.089s 4. Valentino Rossi Yamaha + 8.914s 5. Cal Crutchlow Tech 3 Yamaha + 12.663s 6. Alvaro Bautista Gresini Honda + 15.094s 7. Nicky Hayden Ducati + 25.632s 8. Andrea Dovizioso Ducati + 41.881s 9. Aleix Espargaro Aspar Aprilia + 43.812s 10. Bradley Smith Tech 3 Yamaha + 44.461s 11. Michele Pirro Ducati + 45.974s 12. Hector Barbera Avintia FTR-Kawasaki + 59.859s 13. Michael Laverty Paul Bird PBM-Aprilia + 1m09.743s 14. Danilo Petrucci Ioda-Suter-BMW + 1m17.813s 15. Colin Edwards Forward FTR-Kawasaki + 1m18.177s 16. Bryan Staring Gresini FTR-Honda + 1m18.928s 17. Claudio Corti Forward FTR-Kawasaki + 1m19.307s 18. Hiroshi Aoyama Avintia FTR-Kawasaki + 1m19.457s Odustajanja: vozač, momčad, broj krugova Stefan Bradl LCR Honda 24 Andrea Iannone Pramac Ducati 24 Lukas Pesek Ioda-Suter-BMW 24 Randy de Puniet Aspar Aprilia 25 Yonny Hernandez Paul Bird Aprilia 25
kako mrzim honduuuuu yamaha 4ever
citirat ću dio svoga komentara od 1. 05. na topic “Pedrosa: Izjave Kevina Schwantza jednostavno nisu fer” ne iz taštine nego zbog procjene karaktera i ponašanja marqueza šta je demostrira i danas …”sad se pojavija mladac marquez koji bi moga ne samo daniju nego i ostalima “pokazivat zube i grist ih” šta je dokaza u prvoj trci di nije respektira ni rossia ( gubija , vratija i ponovno izgubija poziciju ) , a već u 2. je pobjedija . ko ga je gleda u moto 2 moga je primjetit da je srčan , da ima dozu pozitivnog ali i negativnog… Read more »
na Marquezovom agresivnom prolasku nema ništa čudno i loše…to je bila utrka za 2. mjesto do zadnjeg zavoja….Lorenzo je mogao ostati na unutarnjoj putanji i obraniti se ali nije…Marquez se zaletio i dotakli su se.
Ista stvar se dogodila prije 8 godina između Rossija i Gibernaua na istom zavoju na istoj utrci…to je utrkivanje bez obzira bilo agresivno ili nježno.
Lorenzo je zaboravio kakav je on bio u Marquezovim godinama , zbog takvih voznji svi mi ih i gledamo .
Utrka više manje prosječna, ali po meni je ono zasluženo 2. mjesto Merqueza.
Trebao je Lorenzo bolje zatvorit vrata i ne dati uopće priliku Marquezu za napad.
Vrata su bila dobro zatvorena, marqueza je odnjelo u lorenza. Marquez je pretjerao u nekoliko navrata iz razloga što je rookie i zato što su mu dopustili da od debitantske sezone nastupa za tvorničku momčad.
navijam za marqueza, ali ovo mu je bio loš potez, srećom bez posljedica. mogli su mu ladno kakvu kaznu dat.