Otkako nema nadolijevanja goriva pit stopovi su postali brzinski poslovi koji se obavljaju u prosjeku za oko tri sekunde. Na prošloj utrci u Maleziji Red Bull je postavio nevjerojatan rekord – pit stop za 2.05 sekunde na Webberovom bolidu. Tri tjedna odmora bez utrka Lotusova je ekipa iskoristila za vježbanje, a u Kini će koristiti i novu zadnju dizalicu.
“Za mene i za momčad glavni su prioritet konkurentni pit stopovi i – ono još važnije – konzistentni. Želimo dati vozačima veću šansu da ostanu na vrhu poretka ili po mogućnosti dalje od onih iza nas. Znamo da mi to možemo. To je samo pitanje ulijevanja pouzdanja da se opuste i prolete kroz bokseve kao da im je to druga priroda. Nema nedostatka truda i sigurni smo da će to doći”, kaže Paul Seaby, momčadski menadžer.
Bržoj realizaciji prolaska kroz boksove pomoći će i nova stražnja dizalica.
“Isprobali smo našu novu stražnju dizalicu i već se pokazala kao puni pogodak, podigavši naš bolid puno brže. Tražimo desetinke sekunde, tako male detalje koji mogu napraviti veliku razliku.”
“Naš najbrži pit stop bio je 2,4 sekunde, a sada konstantno iznosi 2,5 – 2,7 što nije uopće loše za trening uživo”, tvrdi Seaby.
Treninzi prolaska kroz bokseve nekada znaju dati netočne rezultate jer mehaničari guraju bolid što omogućuje mehaničarima da se bolje namjeste, međutim Seaby nije skrivao zadovoljstvo. Kako trening izgleda, možete pogledati na videu.
a tim videom nemogu nis dokazat kad je star 2 godine…
Ako je suditi po Australiji onda se Lotus s pravom bacio na vježbu pit stopova jer su očito dobro napravili posao sa potrošnjom guma. Ostalima je, mislim, najveća briga upravo ta potrošnja guma čijom degradacijom puno više možeš izgubiti nego dobiti kroz pit stop. 😉
Priču iz 2013. ste ilustrirali videom starim dvije godine!?!?!?
Radi se o primjeru da vidimo kako to od prilike izgleda ili je barem izgledalo prije koju sezonu. Meni, a vjerujem i ostalima koji tako nešto još nisu vidjeli je zapravo drago što je u članku ovaj video a ne samo tekst.
Jednoj momčadi bi vježbanje zaustavljanja bilo potrebnije (mislim na McLaren) jer gumu treba i zavidati 🙂
I Lewis bi trebao vjezbati pit stop…
Grupu Mercovih mehanicara obuci u McL outfit pa da Lewis cilja pravi bok…
He he he
Definitivno bi trebali vjezbati…
U Maleziji da su pola sekunde prije napravili zamjenu Kimi bi izasao ispred Hulkenberga ako se ne varam. A mogli su brze jer su im vremena dosta sporija od Rb
1 Mark Webber Red Bull 20.736
26 Kimi Raikkonen Lotus 21.903
45 Kimi Raikkonen Lotus 22.677
62 Kimi Raikkonen Lotus 25.905
Pa zar nitko ne kuži da je to trening dok je još Petrov vozio? Snimka je stara 2 god
Upravo tako. Nitko nije niti rekao da je to snimka tog treninga, već sam stavio video koji pokazuje kako izgleda trening mehaničara. Nije da je taj trening bio nešto drukčiji od ovog od prije dvije godine…
U Red bullu očekuju da će do kraja sezone zaustavljanje u boxu trajat i ispod 2 sekunde.Ako Lotus dobro uvježba,možda oni budu prvi koji to učine,ali mislim da će i tu granicu probiti Red bull jer oni imaju vrlo brza zaustavljanja.
Pametan potez žele postići prednost kroz boksove 😉
Ništa novo što već do sada nismo vidjeli, niti ostale momčadi ne sjede prekriženih ruku.
JOŠ DA KIMI NE LUTA DOK TRAŽI BOKS
U da baš će nešto znaćit te 0,2s 0,3s 0,4s
Naravno da znači, o čemu kolega pričaš.
Pogledaj samo ovo. Mercedesova zaustavljanja u Maleziji su bila prosječno oko 3,5 s, a Red Bullova oko 2,3 s…. 4×1,2=4,8 s
Praktički 5 s su Hamilton i Rosberg izgubili u odnosu na Webbera i Vettela.
A što kada se ganjaju jedan iza drugoga i trebaju ući mijenjati gume? Onda 0,25 sporije, znači gubitak pozicije.
Nekad tih pol sekunde ili jednu sekundu znači i jedna minuta na kraju.Nek malo kasniš u boksu i naletiš iza tri bolida koja se ravnopravno bore,a u istom ste krugu i ne možeš preticati i nemaš čistu stazu i nakon 10 krugova kasniš pola minute. Ili ne moraš iza njih biti 10 krugova,ali recimo opet zbog njih upadneš u prometnu gužvu nakon slijedećeg zaustavljanja. Vidio si kako se Kimmi mučio sa prometom, kada je došao u čist prostor kako je vozio. Tih jednu sekundu na nekim stazama gdje se teško pretiče je jako puno.Nama laicima je to malo,ali vjeruj mi… Read more »
Tebi te stotinjke nist neznace ali njima puno.U F1 je sekunda na odnosu na konkurenciju jako puno.
Matematika je neumoljiva… 😉
pametno, pametno možda se isplati oko ne u Kini onda će u nekoj od ostalih 16 utrka od kraja sezone