Vodeći ljudi Yamahinog trkaćeg odjeća smatraju da MotoGP mora tražiti proboj na tržišta Azije, Južne Amerike i Afrike.
Kao i sve veće svjetske motorsport serije, i MotoGP je zapravo veliki prodajni salon vodećih svjetskih proizvođača koji uspjehe sa trkaćih staza koriste za promociju svoje tehnologije, marketing i na koncu, prodaju svojih proizvoda, u ovom slučaju motocikala. Aktualni MotoGP kalendar sastoji se od 18 utrka, od kojih se 11 vozi u Europi, pa stoga ne čudi sve veći interes za probojem na daleka tržišta Azije, Afrike i Južne Amerike gdje prodaja motocikala raste iz godine u godinu.
Kao jedan od vodećih proizvođača unutar MotoGP-a, Yamaha već neko vrijeme lobira za nove utrke izvan Europe, pokušavajući povećati interes na najvećim svjetskim tržištima motocikala.
“Mislim da nisam jedini koji želi MotoGP utrke na rastućim tržištima Azije. MotoGP je vrlo popularan, no trenutno posjećujemo samo Maleziju, pa svakako želimo povećati broj utrka u tom dijelu svijeta. Voljeli bi MotoGP učiniti pravim globalnim svjetskim natjecanjem,” rekao je Lin Jarvis, glavni čovjek Yamahinog trkaćeg odjela.
“Južna Amerika i Afrika su također jako zanimljive destinacije. Voljeli bi vidjeti dvije utrke u Jugoističnoj Aziji i vjerujem da bi smanjivanje utrka u Europi zapravo pomoglo seriji u financijskom smislu.”
“Mislim da se svi moramo pobrinuti kako bi u suradnji s Dornom i FIM-om povećali interes za MotoGP serijom.”d to return in 2014, for the first time since 1999, after being dropped from this year’s calendar at the last minute.
Zasto nepise u sptv programu kad je utrka?