Francuska momčad Tech 3 razmatra opciju nastavka suradnje s Yamahom na projektu razvoju nove šasije koja bi se iznajmljivala u kombinaciji sa motorom YZR – M1.
Vodeći ljudi Yamahinog MotoGP projetka nedavno su najavili nastavak suradnje s vlasnicima momčadi Tech 3 koja je kao dugogodišnji partner tvrtke postala testni poligon za talentirane mlade vozače koji aspiriraju na mjesto u tvorničkoj ekipi, a čini se da bi francuska momčad uskoro mogla produbiti suradnju s japanskim proizvođačem motocikala.
Naime, Yamaha već neko vrijeme želi povećati broj svojih motocikala na MotoGP gridu i uskoro će svim zainteresiranim kupcima ponuditi najam svojih pogonskih jedinica, a u posljednje se vrijeme spominje mogućnost razvoja zasebne šasije, odnosno kompletnog paketa. Kao jedan od mogućih dobavljača novih šasija spominje se i momčad Hervea Poncharala koja već dvije godine razvija vlastitu šasiju za nastupe u Moto2 prvenstvu.
“Riječ je o zanimljivom projektu o kojem će mo sigurno porazgovarati sa vodećim ljudima Yamahe. Ipak, teško je reći hoćemo li postići nekakav dogovor budući da smo u ovom trenutku preokupirani našim MotoGP projektom i razvojem vlastitog Moto2 motocikla,”, rekao je Poncharal, glavni čovjek Tech 3 Yamahe.
“Nisam osoba koja je spremna riskirati prije nego što dobro razmisli o svim mogućnostima. Ne želim srljati i reći da smo spremni preuzeti ovako veliki projekt. Ako se odlučimo na razvoj MotoGP šasije, onda ćemo to učiniti kako spada. Definitivno mogu reći da razmišljamo o ovoj mogućnosti, no još je prerano za donošenje konačne odluke.”
Yamaha još nije kreirala ponudu za najam svojih motora koji će se ubuduće isporučivati s standardiziranom elektronikom talijanske tvrtke Magneti Marelli, no ako je suditi po riječima Lina Jarvisa, glavnog čovjeka momčadi japanskog proizvođača, motori bi se vrlo lako mogli naći u paketu s novom šasijom.
“Ako želite koristiti motor Yamahe M1 i izvući najbolje performanse, potrebna vam je šasija koja je od početka dizajnirana upravo za taj motor.”