Vodeći ljudi Suzukija najavili su testni program za svoj novi MotoGP prototip koji bi službeni debi u konkurenciji drugih tvorničkih momčadi mogao ostvariti sredinom lipnja u Barceloni.
Japanski proizvođač motocikala već neko vrijeme razvija novi prototip za povratak u kraljevsku klasu svjetskog prvenstva u motociklizmu, a ove će godine nastupiti i na službenim MotoGP testiranjima. Plan za nadolazeću sezonu potvrdio je i Suzukijev testni vozač Nobuatsku Aoki, koji je sve do 2008. branio boje tvorničke MotoGP momčadi japanspkog proizvođača. Iako je ranije bilo govora i o wildcard nastupima na nekim utrkama ove sezone, japanski će proizvođač ove godine ipak samo testirati novi prototip za 2014., kada se očekuje povratak tvorničke postave sa dva motocikla.
Aoki je za vrijeme drugog predsezonskog testiranja u Maleziji gdje je špijunirao napredak tvorničkih Hondi, Yamahi i Ducatija, kao i promjene u vozačkim stilovima koji zahtjevaju nove Bridgestoneove komponente, rado odgovarao na pitanja novinara, najavivši nastupe na službenim testiranjima u Barceloni i Valenciji, te privatnom testu u Mugellu, kao i suradnju sa još jednim europskim vozačem koji će testirati drugi Suzukijev prototip. Iako još nema službene potvrde o drugom testnom vozaču Suzukijevog MotoGP programa, u pedoku se s tom ulogom već neko vrijeme povezuje Francuz Randy de Puniet.
“Motocikl je odličan, jako smo zadovoljni performansama motora i šasije. Sigurno je da imamo još dosta posla, no osnovni paket je jako dobar. U početku sam bio zabrinut jer su inženjeri stalno mijenjali dizajn, što često zna biti problem, no na kraju se pokazalo da su napravili odličan posao.”
“Elektronika je najvažnije područje u razvoju MotoGP motocikla i tu smo u velikom zaostatku za Hondom, Yamahom i Ducatijem s obzirom da nas nije bilo nekoliko godina. Bridgestone također svake sezone mijenja svoje komponente, pa možemo reći da su postavke elektronskih sustava i ponašanje novih guma najvažnije za budući smjer razvoja Suzukijevog prototipa,” zaključio je bivši MotoGP vozač.