Sudeći po rezultatima prvog predsezonskog testiranja, Ducatijeva tvornička momčad nije uspjela značajnije smanjiti zaostatak za vodećim momčadima, što su potvrdili i sami vozači koji od navijača traže strpljenje i razumijevanje.
Unatoč optimističnim najavama u zimskom periodu, rezultati prvog predsezonskog testiranja u Maleziji pokazali su da stručnjaci iz Bologne nisu uspjeli otkloniti već poznate probleme Desmosedicija. Iako Sepang po svojoj konfiguraciji nikada nije odgovarao Ducatiju, zaostatak od 1,5 sekundi za vodećim japanskim momčadima znak je za uzbunu, što su potvrdili i sami vozači.
S obzirom da će momčad ove godine na gridu imati čak četiri tvornička motocikla, može se očekivati brži napredak i razvoj novih dijelova, no prilično je jasno da talijansku momčad očekuje još jedna teška sezona.
“Sigurno je da ne možemo biti zadovoljni rezultatima i zaostatkom za vodećima, no znali smo da nas čeka težak posao,” rekao je Nicky Hayden.
“Sepang je staza koja nam nikada nije odgovarala. Ovdje smo se posljednji put utrkivali u rujnu, a motocikl se u međuvremenu nije značajnije poboljšao. Pronašli smo nekoliko malih poboljšanja koja su nam omogućila nešto bolja vremena na trećem danu testiranja, no mislim da je sada vrijeme za velike korake.”
Andrea Dovizioso, Haydenov novi momčadski kolega u Ducatijevoj tvorničkoj momčadi, nije se nauživao u svom debiju za upravljačem Desmosedicija. S obzirom da je poznat kao odličan testni i razvojni vozač, od Andree njega se očekuje veliki doprinos u razvoju motocikla.
“Ovdje smo kako bi popravili situaciju. Svi znaju u kakvoj smo poziciji, no sada se moramo pobrinuti za poboljšanja. Isprobavali smo razne dijelove, zaostatak za vodećima je velik, no dali smo sve pokušavajući što bolje upoznati motocikl. Ne znamo što očekivati od idućeg testiranja, no svjesni smo da u kratkom roku nije moguće očekivati veliki pomak. Nažalost, treba nam još vremena za značajniji napredak.”
Tehnički direktor momčadi Paolo Ciabatti složio se sa svojim vozačima, priznavši da je testiranje u Sepangu bilo prilično neugodno iskustvo.
“Znali smo da krećemo od nule i u Sepang smo došli svjesni težine zadatka koji nas očekuje. Ipak, moram priznati da nije bilo ugodno shvatiti da smo još uvijek tako daleko od konkurencije.”
nište drugo ne preostaje Ducatiju nego Stoneru opaliti nemoralnu ponudu,prostim rječnikom takvu sumu novaca kakvu ne dobija nitko u Moto Gpu kao što je svojevremeno napravila Yamaha sa Rossijem.
Mislim da jedino stoner ima stil voznje za takav ducati ,dok su svi ostali neki finjaci i jednostavno im ne odgovara nikako, trebaju se okrenuti elegantnim sasijama kao honda i yamaha..
Žao mi ih je cijela momcad se jako trudi a zaostatak je sve veci i veci, Imaju odlicne vozace steta velika da se raspalo sve nakon Stonerovog odlaska..