Četverodnevni test u Barceloni počeo je u utorak 19.2., a završio 22.2. (petak). Za razliku od Jereza, na ovoj stazi će se voziti jedna sezonska utrka pa su momčadi s nestrpljenjem došle isprobati svoje nove bolide i Pirellijeve nove gume. Štoviše, dobili su priliku iskusiti i kako će se ponašati po kišnim uvjetima.
“Momčadi su iskusile izuzetno visoku degradaciju guma u Barceloni, a razlog su zaista bili vremenski uvjeti. Uvjeti kakvi su vladali u Barceloni mnogo su drugačiji od onih kakve imamo tijekom sezone. Temperatura zraka bila je hladnija, kao i staze, nego što je to uobičajeno na utrkama, dok je na posljednjem danu padala i kiša. Sve navedeno dovelo je do problema koje smo vidjeli. Uvjeti posebno nisu odgovarali supermekim gumama, kojima ni izgled staze i hrapav asfalt nije odgovarao. Kada sve to uzmete u obzir, te dodate da momčadi još uvijek rade velike promjene na postavkama bolida, onda je lako razumjeti zašto se pojavila ovako netipična degradacija guma. Kada se nađemo u Melbourneu gume bi se trebali ponašati onako kako smo predvidjeli, te će neuobičajeno velika količina degradacije nestati,” završio je Paul Hembery.
- Momčadima je dozvoljeno koristiti 100 setova guma godišnje po vozaču za testiranja.
- Temperatura zraka i staze je bila niska – oko 10 do 15 stupnjeva °C niža nego na prethodnom testu u Jerezu.
- Sa završenim inicijalnim testiranjima u Jerezu, momčadi su se mogle fokusirati na važnije analize poput dužih vožnji i simulacija utrka s različitom količinom goriva. Pretpostavlja se da će u Melbourneu biti potrebna dva ili tri zaustavljanja u boksu.
- Najviše krugova u Barceloni napravili su Alonso – 283, Chilton – 241 i Bottas – 189.
- Najbrži krug na testiranju napravio je Sergio Perez (1:21.848s), što je brže od Raikkonenovog vremena postavljenog prošle godine za vrijeme testiranja (1:22.030s).
- Barcelona je tehnička staza pa stoga najviše stradavaju gume na lijevoj strani bolida.
- Na testiranju je iskorišteno 303 seta guma
- od kojih je 5 setova supersoft guma
- od kojih je 53 seta soft guma
- od kojih je 127 setova medium guma
- od kojih je 84 seta hard guma
- od kojih je 24 seta intermediate guma
- od kojih je 10 setova wet guma
- Najviša/najniža temperatura zraka u Barceloni 20 °C/7 °C
- Najviša/najniža temperatura staze u Barceloni 26 °C/6 °C
Još jedna novost…doduše nije vezana za kilometražu. Renault opet mijenjao maping motora. Doduše,ne toliko ekstremno. FIA sve to stavlja pod povećalo i kako se čini,moraju vratiti sve na stanje iz 2012. Zaključak?
Zaboravili ste dodati koliko je koja ekipa odvezla krugova,evo ja cu to ispraviti,i to je dosta zanimljiv podatak: Team Laps Kms 1. Williams 367 1708 2. Ferrari 363 1689 3. Sauber 343 1596 4. Mercedes 335 1559 5. Toro Rosso 329 1531 6. Red Bull 322 1498 7. McLaren 315 1466 8. Caterham 294 1368 9. Force India 283 1317 10. Lotus 247 1149 11. Marussia 241 1121 Kao sto se vidi na vrhu je Williams sa najvecim brojem krugova i sto je najbolje bez ijednog kvara na bolidu,a Ferrari zaostaje samo za 4 odvozena kruga,ako ce bolidi biti tako… Read more »
Odlican clanak….puno smo saznali sta je bilo na testiranjima ovih dana
Normalno da je napravio najvise kad prvi dio testiranja nije vozio al bit ce zanimljivo u Australiji po njihovim vrucinama gledat kak koji funkcionira
Znaci alonso je napravia bar 100 krugova vise od konkurencije to je puno veca kolicina podataka nadan se da ce im pomoc
pa naravno ali je vecina konkurentnih vozaca imala bolid u rukama 2 dana, alonso je imao 3 dana u autu, pa iz toga i ta razlika u odvezenim krugovima 😀
istina nisan razmislja o tome onda bi tribalo napisat koliko ima svaka momcad krugova
Na kojim gumama je Alonso postavio najbolje vrijeme?
na softu
ja sam naišao na informaciju od britanskog AUTOSPORTA, da najviše kilometara ima ALONSO 283, A V. Bottas 189, drugi je M. Chilton sa 241 krugom. malo me bune različite informacije.
Ispravljeno, hvala!
drago mi da mogu pomoći 😉