Trenutni dobavljač guma za Formulu 1 nada se kako će odluku o tome hoće li i dalje nastaviti biti dobavljač guma za Formulu 1 donijeti nakon što prođe prvi kvartal ove godine, kad se vidi kakvo je financijsko stanje.
Pirellijev sadašnji trogodišnji ugovor sa Formulom 1 istječe koncem 2013. godine, te je Talijanska kompanija objavila kako je spremna nastaviti suradnju, no pod određenim uvjetima.
Direktor motorsporta u Pirelliju Paul Hembery izjavio je kako bi njegova kompanija odgovor trebala dobiti do kraja ožujka, pa da će se onda vjerojatno znati hoće li se suradnja nastaviti, s obzirom da je u suradnju s Formulom 1 uključeno mnogo ljudi.
“Željeli bismo donijeti odluku što ranije,” kazao je Hembery. “Mi imamo puno ljudi koji su uključeni u projekt sa Formulom 1, vjerojatno više nego što momčadi to mogu i zamisliti, pa stoga, ako se ne idete prema naprijed bilo bi dobro to znati što prije tako da se možemo okrenuti nekim drugim ciljevima.”
“Mi doista želimo u prvome kvartalu saznati ostajemo li ili ne.”
Hembrey je izjavio kako je ključ novoga ugovora dogovor o suradnji sa vlasnikom komercijalnih prava.
“To je stvar između vlasnika komercijalnih prava i momčadi. Mislim da je FIA zadovoljna kvalitetom i integritetom naših proizvoda. Njihova glavna zabrinutost veže se uz područja sigurnosti i transparentnosti, ali mi nismo imali nikakvih problema sa time. To je doista između vlasnika komercijalnih prava i timova međusobno.”
Sa tehničke strane Hembrey je izjavio kako će Pirelliju morati napraviti promjene na svojim gumama kako bi ih prilagodio novim motorima koji dolaze 2014.godine, no kompanija je spremna upustiti se u takav izazov.
“To neće tražiti neke velike prepravke. Najveći se rizik nalazi u području trakcije jer pričalo se o tome kako bi novi motori trebali imati više okretnog momenta nego što to imaju sadašnji motori te bi tako moglo porasti zanošenje i proklizavanje bolida. Ali dok ne vidimo kako bi novi bolidi trebali biti teško je s naše strane bilo što komentirati. Ja sam siguran kako bi ta sezona bila vrlo zanimljiva kada bismo sve te promjene zajedno prošli.”
Koliko treba da shvate ljudi da gume su napravljene po narudžbi od FIA-e i imaju karakteristike kakve FIA definira. Treba prepustiti proizvođačima da rade gume koje su brze, duže traju, a definirati samo dimenzije. Treba dopustiti da ima više proizvođača guma istovremeno, barem 2. To bi rezultiralo razvojem kompletnih bolida i guma. Ovako puno toga stagnira a gume su tu najzakinutije jer razvoj gotovo nije dopušten i nema nikakve svrhe.
ja bi bridgestone natrag
I ja bi volio da se bridgestone vrati i da radi gume po ovim sada važećim pravilima FIA. Onda bi vidjeli i pucanje guma samih od sebe, tj. zbog greške u konstrukciji i izvedbi gume. To bi stvarno učinilo utrkivanje zanimljivim.
ja bi rado michelin i bridgestone… pa nek momcadi biraju.. 🙂
vidiš ja nebih da ostanete
“Njihova(FIA) glavna zabrinutost veže se uz područja transparentnosti”
Kad su se ukakali početkom sezone sa “predvidivim” gumama i realnim pobjedama nekih timova, nema šta bilo je jako zanimljivo (ako ne sportski).
Budimo realni,tata Berni bi rekao ko da dobije pravi set n sljedećoj trci…