Jules Bianchi i Adrian Sutil su jedini preostali kandidati za mjesto u momčadi Force India. Sebastien Buemi i Jaime Alguersuari su bili drugi kandidati, ali obojica su, prema najnovijim informacijama, ispala iz planova. Alguersuari će svoju karijeru nastaviti u BMW-ovoj DTM momčadi, dok Buemiju još uvijek nema definirane planove za budućnost.
Stoga, za mjesto uz Paula di Restu kandidirani su još samo Bianchi i Sutil. Potonji je vozio za Force Indiju od 2008. pa do 2011. godine, dok je Bianchi mladi vozač iz Ferrarijeve akademije koji je prošlu sezonu radio kao testni vozač indijskoj ekipi, te čak i odvozio nekoliko slobodnih treninga.
Teška odluka. Bianchi je mlada nada (i to dosta perspektivna), a da ne spominjemo njegovu povezanost s Ferrarijem. Ako Sutil otpadne, to će biti još jedan član male vojske vozača otpadaka F1, šteta. On pak ima iskustvo i dugotrajnu povezanost s FI.
Tko im je test vozač? Nek uzmu Bianchia za test vozača , a Sutila na jednogodišnji ugovor.
E ljudi, fali nam konkretnih momčadi, svaka čast Hrt-u, Caterhamu i Maroussii ali tu postoji mjesta, koja bi uz Glocka, Petrova, Kovalainena još popunili Sutil, Kobayashi, B.Senna, Bianchi…problem je što se te momčadi vrte oko mrtve točke već tri sezone tako da možeš smjestiti u njih i onu najbolju četvoricu pa bi svejedno čamili na zadnjem mjestu. Žao mi je što više nema nekadašnjeg Jordana, Stewarta, Tyrella, Arrowsa, malih ali konkurentnih momčadi…
Jordan je danas Force India.
Stewart je danas Red Bull Racing.
Minardi je danas Toro Rosso.
Honda je danas Mercedes.
U početku bijaše Toleman, onda Benetton, pa Benetton posta Renault i naposlijetku Lotus.
Samo McLaren, Ferrari i Williams nikad nisu mijenjali ime i vlasništvo. Nije ni HRT, ali opet, oni više ne postoje.
od svih nabrojenih ( kojih više nema na gridu bar ne pod izvornim imenima ) jedino je tyrell zaista bija konkurentan , jordan kako tako , stewart jedva , a arrows nimalo … u 20 sezona u F 1 8 podija nije baš konkurentnost 😉 bilo je tu konkurentnijih momčadi npr BRM , brabham , ligier , matra itd .
Da, ali možda sam se krivo izrazio, nisam pod konkurentan mislio da se bore za naslov (iako je svima njima to cilj) nego sam mislio da umjesto ovih “indijanaca” na gridu budu konkurentnije momčadi, u stilu da se bore za bodove…
Jordan je znao odnijeti pobjedu, Stewart je imao, mislim, 1999 sjajnu sezonu a kada ga je otkupio Ford i nazvao Jaguar, momčad je pala. Čak je Damon Hill u Arrowsu skoro odnio pobjedu 1997 u Mađarskoj ali ga je kvar u zadnjim krugovima spriječio
http://www.youtube.com/watch?v=MuO5pTQPbDM
Kad ću vidjeti Caterham, Maroussiu ili Hrt u takvoj poziciji?
da je portal postoja u vrime debija vettela vjerovatno bi isto neko ovako o njemu pisa ka šta neki pišu o bianchiu 😉 bianchi ima sasvim solidne rezultate u nižim kategorijama pa bi uz njegovu mladost i to moga bit uteg na vagi odluke kome prepustit kokpit FI . pif je dobro kaza “Sutil ako gledaju kratkorocno,Bianchi dugorocno.” mladi vozači su uglavnom vozili jako dobro …primjer su perez , algersuari ( 22 ) buemi ( 24 ) pa zašto ne bi i bianchi ( 23 ) bija na tom nivou ? istina , neki se i nisu baš iskazali …vergne… Read more »
ovde nema dvojbe sjajni sutil i neki djecak koji misli da moze nesto postic smijesno…
Sutil ce dokazao svoj kvalitet,a ovaj djecak ima puno drugih serija neka proba negdje tamo
Bianchi je trebao biti prvak prosle sezone u WSR 3.5,ali ga je sa staze izgurao Frijns koji je time postao prvak.
Svaka čast solidnom Sutilu ali Bianchi je odličan mladi vozač sa svijetlom budućnosti u F1 i nadam se da će dobiti priliku u solidnoj ekipi kao što je Force India. U svakom slučaju to je vozač za koga će se čuti u dogledno vrijeme…
I ja sam za digića.
Koliko ja znam Bianchi je Francuz.
Moram ti na ovo odgovoriti …
Mladi Bianchi ima 23 godine , a Sutil ima 29 godina .
Ipak , Sutil je odradio 5 sezona u F1 , za razliku od Biancha koji je bio samo vozač za testiranje .
Također Sutil je sve sezone odradio u Force India-i ( i Spyker-u koji je prethodio Force India-i ) .
Stoga , ako mene pitaš , jasno ti je tko je moj izbor .
I da ne shvatiš krivo , nisam protiv pomlađivanja F1 🙂
O, poštovanje kolega, i sve najbolje u Novoj Godini! 🙂 Nije toliko stvar u pomlađivanju, jer i Sutil bi mogao još dobrih 5-6 godina voziti na maksimalnoj razini, nije još za “mirovinu”, 😉 stvar je u tome da iako je Sutil vrlo solidan vozač, i sa svim ovim iskustvom koje si ti naveo, smatram da je Bianchi bolji vozač od njega, i kad bi obojica sad sjeli u Force Indiu, u prvoj sezoni bi Sutil možda i bio bolji zahvaljujući iskustvu, ali svaku slijedeću bi bolji bio Bianchi. E sad, jedino se nisam zapitao traži li Force India rješenje za… Read more »
Također 🙂
A , čuj , ovo sve što si naveo je što bi bilo kad bi bilo , možda u tome i ima istine , uskoro ćemo znati …
po meni bi se Sutil trebao vratiti na mjesto Force Indije….ima jako vise iskustva nego Bianchi i siguran sam ako se vrati da ce osvojiti brojna dobra mjesta na utrkama….pred Bianchiom je jos puno testiranja.
mislim da ce sutil dobiti vozacko mjesto zbog iskustva jer force india ima velike ambicije a zato im treba iskusan vozac bianchi je mlad ali brz vjerojatno ce jos jednu sezonu provesti kao test vozac i tek 2014 dobiti priliku
Sutil ako gledaju kratkorocno,Bianchi dugorocno.Eh al sad se treba uzet u obzir da vozaci stalno mjenjaju momcadi,i da svake sezone dode netko sa lovom tako da bi ja na njihovom mjestu uzeo Sutila jer ce oni vec slijedece sezone mjenjat vozaca uvjeren sam u to.
Na jednoj strani-iskustvo,a ne drugoj-Ferrarijeva mladost.
Teška odluka.
Sutil
Kad vec neznate koga cete uzeti,uzmite mene.Jos sam domaci decko
Volija bi viditi Karthikeyana u Force Indiji i gledati kako osvaja bodove 🙂
Bianchi će voziti, uvjeren sam, to ima veze puno i s prelaskom FI na Ferrarijeve motore 2014.
Ja se nadam Bianchiju. Formula 1 se ne može uvijek vrtjeti oko poznatih imena, stalno dolaze novi klinci. Dečko je bio drugi u WSR, a da nije Frijnsove gluposti bio bi i prvak.
volija bi da dođe kovalainen.a od ove dvojice neka dođe sutil 🙂