Legendarni talijanski motociklist vjeruje da je svojim sudjelovanjem u razvoju Bridgestoneovih dao veliki doprinos većoj sigurnosti u MotoGP -u.
Nakon povlačenja iz svijeta aktivnog utrkivanja, popularni Capirex preuzeo je ulogu savjetnika za sigurnost, koncentriravši se na rješavanje problema sa presporim zagrijavanjem prednjih guma koji je uzrokovao veliki broj padova u sezoni 2011.
No, prava salva kritika i inzistiranje na reakciji japanskog proizvođača uslijedila je nakon tragične pogibije Marca Simoncellija na VN Malezije.
Nakon prve godine u novoj ulozi, Capirossi je izrazio zadovoljstvo napretkom.
“Ponosan sam na veliki napredak guma, ove godine nije bilo lomova zbog nedovoljno zagrijanih guma.”
“Bridgestoneovi inženjeri obavili su sjajan posao, a ja sam ih samo uputio u pravom smijeru. No, još nismo gotovi – za 2013. pripremamo posebne gume za CRT motocikle, a očekuju se i promjene broja guma koji se može koristiti za vrijeme vikenda.”
Capirossi je najavio i nekoliko drugih poboljšanja u kraljevskoj klasi.
“Radimo na čitavom nizu malih, ali vrlo važnih detalja, primjerice, zaštiti ručice prednje kočnice. U stalnom sam kontaktu s vozačima koji zajednički sudjeluju u procesu rješavanja problema. Dosta se bavimo i zaštitnom opremom. Ne želimo vidjeti vozače sa korištenom sigurnosnom opremom, oštećenim trkaćim odijelima ili kacigama. To je jednostavno pitanje sigurnosti – ako je sigurnosna oprema bila izložena padu, više ne može pružiti maksimalnu zaštitu.”
Pa bilo je manje padova to je sigurno, ali kad smo vec kod sigurnost treba izbaciti opasnu stazu Indy 🙂