Doviziosova želja za sudjelovanjem u razvoju tvorničkog motocikla nadjačala je rizik evenutalnog neuspjeha s Ducatijem, smatra Herve Poncharal, direktor momčadi Monster Tech 3.
Andrea Dovizoso, jedan od vodećih vozača nove generacije dugo se povezivao s mjestom u Yamahinoj tvorničkoj momčadi, no na kraju se odlučio na prelazak u Ducati. Iako je mogao ostati u redovima Monster Tech 3 tima s kojim je ove godine osvojio šest postolja, Andrea se ipak odlučio za Ducatijev tvornički program.
Herve Poncharal, šef Monster Tech 3 tima, prokomentirao je Dovizosovu odluku, naglasivši da je presudila želja za sudjelovanjem u razvoju tvorničkog prototipa.
“Mislim da Andreu nije toliko zanimala financijska strana priče, već tvornička podrška. Kad se priključio našoj momčadi, pokušao se izboriti za tvorničku podršku i motocikl. To se nije ostvarilo i bio je razočaran. On je vozač koji voli sudjelovati u tehničkom razvoju motocikla, odlično komunicira s inženjerima, to je nešto u čemu uživa. Siguran sam da je uloga glavnog razvojnog vozača bila glavni motiv za prelazak u Ducati,” zaključio je Poncharal.
Podsjetimo, zabrana predsezonskih testiranja u MotoGP-u istječe početkom veljače, kada je na rasporedu prvo službeno testiranje u Maleziji.
U MotoGP-u postoje tvorničke momčadi s tvorničkim prototipovima (Yamaha, Ducati, Honda), satelitske momčadi (Tech3, Gresini Honda, LCR) koje unajmljuju tvorničke prototipove, ali u pravilu samo na početku sezone imaju “jednak” materijal kao i tvornčke momčadi koje tokom sezone puno jače unaprijeđuju svoje motore. Postoje i iznimke kad satelitske momčadi ugovore punu tvorničku podršku za svoje vozače (Simoncelli u Gresini Hondi 2011, recimo Bradl će iduće godine u LCR Hondi imati punu tvorničku podršku kao Pedrosa i Marquez u Repsol Honda tvorničkom timu) CRT je nova, jeftinija klasa unutar MotoGP-a. Motocikli su više od 50% jeftinijii od onog što tvorničke ekipe… Read more »
Podrav !
Ne razumijem se baš u te stvari pa bih zamolio nekog da mi objasni.
Koja je razlika izmeču tvorničkog motora i ” običnog ” motora ( kakva je bila yamaha tech team ) i koja je razlika još sa CRT motorima ???
🙂
Svaka cast Doviju napravio je ono sta je i Rossi htjeo pokusati u Ducatiju ponosu Italije i nije mu bitan novac. Zelim mu postolja sljedece godine …