S obzirom na veliki interes na tržištima Malezije, Indonezije i Thailanda, staza Sepang mogla bi uskoro dobiti i drugu utrku u MotoGP kalendaru.
Prema posljednjim glasinama, čelnici Yamahe i Honde lobiraju za drugu utrku na malezijskoj stazi koja je prije nešto više od mjesec dana privukla više od 80 tisuća gledatelja.
Posljednja MotoGP utrka u Sepangu tako je po broju gledatelja nadmašila Mugello, Silverstone, Valenciju i Le Mans, najpopularnije staze u kalendaru svjetskog prvenstva, a za dio spektakla pobrinuo se i mladi malezijski Moto3 vozač Zulfahmi Khairuddin koji je upisao prvo postolje u svjetskom prvenstvu.
Uz Khairuddina u ulaznoj klasi svjetskog prvenstva, dva vozača iz Indonezije će iduće godine nastupati u klasi Moto2.
Najveći svjetski proizvođači motocikala ove su godine na rastućim tržištima jugoistočne Azije prodali više od šest milijuna motocikala, no Malezija jedina na tom području ima dovoljno dobru trkaću stazu.
“Tržišta jugoistočne Azije pokazuju sve veći interes za MotoGP serijom, pa je za proizvođače vrlo važna konstantna promocija. Rekordni broj gledatelja na posljednjoj utrci u Maleziji najbolja je potvrda velikog interesa i druga utrka u Sepangu bila bi najbolje rješenje dok se ne obnovi neka staza u regiji, poput Sentula u Indoneziji.”
S obzirom da u MotoGP kalendaru već godinama dominiraju Španjolska, Italija i SAD), Jarvis smatra da Dorna mora tražiti proboj na druga tržišta, posebice Indiju koja odnedavno ima najmoderniju trkaću stazu (Buddh International)
“Indijsko tržište iz godine u godinu potvrđuje nevjerojatan rast. Vrlo je važno što prije osigurati MotoGP utrku u toj regiji.”