Nakamoto: Honda je kao Ferrari, ali je poštenija

Potpredsjednik HRC-a Shuhei Nakamoto usporedio je Hondinu poziciju u MotoGP-u s onom Ferrarija u Formuli 1, ustvrdivši da je japanski proizvođač uvijek pošten prema konkurenciji za razliku od momčadi iz Maranella.

Komentirajući ulogu Honde kao vodećeg proizvođača u svijetu motociklizma, potpredsjednik HRC-a Shuhei Nakamoto povukao je usporedbu sa svijetom Formule 1 i ekipom Scuderije Ferrari.

Podsjetimo, HRC već godinama podržava i niže kategorije svjetskog prvenstva, dok se za prevlast u kraljevskoj klasi uspješno bori s Yamahom i Ducatijem.

“Veliki sam ljubitelj MotoGP-a i Formule 1. Ponosan sam zaposlenih HRC-a, tvrtke se već godinama zalaže za bolju budućnost u svijetu trkaćeg motociklizma.”

“Formiranje klase Moto3 i priprema motora za Moto2 klasu najbolji su primjeri našeg utjecaja u svjetskom prvenstvu.”

“Ferrari je najveći autoritet u svijetu Formule 1. Iskreno govoreći, Honda je jako patila u F1, dok se u MotoGP-u  nalazi u sličnoj poziciji kao i Ferrari, samo što je poštenija prema konkurenciji.”

Nakamoto je u nastavku prokomentirao česte kritike koje Honda dobiva zbog pokušaja manipuliranja promjenama u MotoGP-u.

“Mi smo drukčiji. Mnogi misle da radimo što želimo i zbog toga nas često kritiziraju. No, razmislite o tome na drukčiji način – Honda besplatno osigurava motore u Moto2 klasi. Postavili smo temelje klase Moto3 kako bi smanjili rastuće cijene prototipova od 125 cm3, a zalažemo se i za ravnopravnu utakmicu u MotoGP klasi.”

Honda se već godinama protivi inicijativi Dorne za smanjenje troškova u MotoGP-u, a Nakamoto se slaže da kraljevska klasa svjetskog prvenstva mora zadržati visoku razinu tehnologije.

“Vjerujem da ljubitelje motociklizma osim čistog utrkivanja na stazi zanima i tehnološki napredak.”

Na pitanje novinara koji su mu vozači bili idoli, predsjednik HRC-a Tetsuo Suzuki dao je vrlo zanimljiv odgovor.

“To su Valentino Rossi i Daijiro Kato. Riječ je o vozačima sa posebnim stavom za utrkivanje. Većina vozača se žali  da iz ovog ili onog razloga ne može voziti dovoljno brzo. No, Daijiro i Valentino su drukčiji. Inženjerima kažu da riješe problem, a onda se sami pobrinuti za ostatak posla na stazi.”

Related Posts