Sedmerostruki MotoGP prvak Valentino Rossi karijeru će nastaviti u Yamahinoj tvorničkoj ekipi, stoji u službenom izvješću japanskog proizvođača.
Nakon raznih špekulacija o nastavku karijere najpopularnijeg motociklista današnjice, napokon je stigla potvrda njegovog povratka u Yamahu. Talijan će tako nakon dvije godine napustiti redove Ducatijevog tvorničkog tima i posljednje dvije godine MotoGP karijere provesti u momčad s kojom je osvojio četiri svjetska naslova i simboličnih 46 pobjeda.
“Ovo su odlične vijesti za Yamahu. U lipnju smo nastavili suradnju s Jorgeom, a sada možemo potvrditi da će Valentino do 2014. nastupati na tvorničkoj Yamahi M1. Mislim da smo kompletirali najjaču moguću vozačku postavu koja će se sigurno boriti za pobjede i promovirati naš brend na najbolji mogući način.”
“Jorge i Valentino su od 2008-2010. na našim motociklima osvojali uzastopne naslove u svim kategorijama. Siguran sam da ćemo s dva svjetska prvaka konkurirati za naslove i u nadolazećim sezonama,”, rekao je Lin Jarvis, rukovoditelj Yamahinog tvorničkog tima.
Nakon što se u posljednje dvije sezone nije uspio vratiti u vrh s Ducatijem, Rossi je priznao da posljednje godine karijere želi provesti u konkurentnoj momčadi. Kako je i sam pojasnio uoči VN SAD-a, Talijan je pod svaku cijenu želio vratiti Ducati u vrh, no iako budućnost momčadi izgleda obećavajuće uz novog njemačkog partnera (Audi), Valentino očito više nije mogao čekati.
Ducatijevi čelnici pokušali su sve ne bi li zadržali sedmerostrukog prvaka – čak su pokušali angažirati Masaoa Furusawu, stručnjaka koji je vodio Yamahin MotoGP projekt u Rossijevim pobjedničkim sezonama, no kada je japanski stručnjak odbio ponudu, propala je Ducatijeva jedina šansa za zadržavanje sedmerostrukog MotoGP prvaka. Rossi se jednostavno odlučio za sigurniju opciju s kojom ima veće šanse pobjeđivati u posljednjim godinama karijere.
Iako je ponuda japanske momčadi financijski mnogo slabija od Ducatijeve, Talijan može biti siguran da će s Yamahom M1 u posljednjim godinama karijere na raspolaganju imati konkurentan motocikl, iako treba naglasiti da je situacija potpuno drukčija u odnosu na 2010. kada je napuštao japansku momčad. Jorge Lorenzo je danas apsolutni vođa u Yamahinoj garaži, no sudeći po posljednjim izjavama, Rossi je spreman na veliki izazov i direktan okršaj s jednim od najboljih vozača na gridu.
S obzirom na cjelokupnu situaciju u kraljevskoj klasi svjetskog prvenstva, možemo reći da je ovo objektivno najbolji mogući rasplet za budućnost MotoGP-a. Sasvim je jasno da je odlazak aktualnog svjetskog prvaka Caseyja Stonera veliki udarac za MotoGP, no povratak Valentina Rossija na konkurentan motocikl mogao bi ublažiti krizu na samom gridu i povećati gledanost utrka.
Po svemu sudeći, Ducatijevu momčad čekaju bolji dani uz novog njemačkog partnera (Audi), no teško je predvidjeti kada će Desmosedici postati pobjednički motocikl i čini se da je upravo ta nesigurnost bila ključan faktor u cijeloj priči. Talijanska momčad zadržala je Nickyja Haydena, a za Rossijevo mjesto konkurira dvojac Tech3 Yamahe – Cal Crutchlow i Andrea Dovizioso.
Još nisu potvrđeni svi detalji ugovora, no očekuje se da će Rossi u Yamahu dovesti i novog naslovnog sponzora.
Samo ovaj clanak pokazuje sta ovaj covjek radi za ovaj sport… na ovom clanku 15-20 komentara, a na ostalim vezanim za motogp gdje nema rossija, kao npr. Spies nece u yamahi dogodine itd po 1-2 u vrh glave…
Vale Vale !!
The king is back! Uvjeren sam u nove pobjede Rossia. Možda ne odmah naslov, jer ipak je potrebna i prilagodba a i Lorenzo je vrhunka klasa, no uvjeren sam de ćemo ponovo gledati kralja na postolju, često.
Ekipa čuvajte se! 😉
ducatiju vise odgovara manja kubikaža od 800,a sada kada su vratili na 990 opet se stvaraju velike vibracije i nitko ih nezna otkloniti….
hvala bogu…sad ce biti utrka i utrka do jaja…jedva čekam..
Neka ide jer nije znao voziti Ducati. To je stroj za posebne vozače poput Casey Stonera i Lorisa Capirossia!
Stoner je 2007 bio prvak samo radi guma koje su mu davale ogromnu prednost.
Sta je bilo slijedece godine kad su imali iste gume?
Pa slijedeće godine (2008) Stoner je pobjedio 6 puta i bio drugi u prvenstvu, a čini se da Rossi u dvije godine na Ducatiju neće biti ni ukupno 6 puta na postolju.
Makni Stoneru tc i elektroniku pa ćemo vidjeti njegov stil vožnje. U 250 kubika je pokušao pobijediti Lorenza no Španjolac je svima očitao lekciju.
Ducati je tvornica koja svoje motore bazira na snazi. To im se i obilo ove godine. A očito je da ne mogu ili ne znaju napraviti bolji motor ( šasiju )
Zapamti Desmosedici,samo je jedan Rossi.A kada on nije uspio s Ducatiem onda znas koliko je sati.
tooo rossi
Povratak u gnjezdo.
Bravo Vale samo naprijed osvoji jos koji naslov barem jos 1 da bude 10 naslov gooooo
THE DOCTOR 46!!!!
teško će to on pokraj ovakovog lorenza . jorge je stasa , iskusniji je , sad je No 1 u yamahi i puca od samopouzdanja , a nije zanemarovo ni šta je 8 godina mlađi od valentina . možda rossi nešto i uspije ali bojim se da mu neče bit lako i čeka ga teška borba . osim toga u iduče prvenstvo ulazi sa 34 godine , a trebat će mu i nekakva prilagodba na yamahu ( kolika tolika ) jer u njegove 2 godine ducatija vjerovatno ni yamaha nije ista ka kad je on vozija zadnji put . i… Read more »
Ako se mogao prilagoditi Dovizioso, ne vidim razloga zašto ne bi mogao Rossi.
pokazao je u le manu da zna i dalje voziti i to prilicno dobro ( sa 6. na 2. ), ali ne mozes ti kad motor nece i Nicky Hayden je dobar vozac pa ne moze nista jednostavno ovogodisnji ducati je los motor prednja guma cesto gubi grip a obrzini u krivinama da ne pricamo tako da mislim da ce Valentino biti odlican na Yamahi a oni treniraju svakako prije nego sto pocne sezona tako da ima vremena da se prilagodi nece sad s ducatija odmah na trku s yamahom.
Biti ce tesko ali i je…no dobro za gledati,a osim toga ova mladarija ce se napalit na Rossia samo tako.Neka ,neka mozda i nauce nesto od velokog majstora.
bravo rossi,,.samo naprijed 🙂
Konačno, znao sam da lova nije u igri.